Hotel Landhaus Spickermann

Kleine hotelsWeer vandaag25°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Spickermann voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Landhaus Spickermann in het Nederlands

Met vrienden

Het blijft gewoon SUPER

cckroon
21-11-2011

Voor de 5e keer nu naar Spickermann met mijn schoonzus, zwager en man.

Wat was het weer een feest.

Het blijft geweldig en enorm gezellig.

Het eten, de kroeg, het personeel en de lokale bevolking, jullie blijven de BESTE.

Hopelijk knapt Wilfried snel op want dan gaat de Silvester Party misschien toch nog door?

Jullie verdienen een vette 10.

ontzettend leuk hotel met cafe

nel dijkhuizen
12-10-2011

echt een dorpcafe. Erg gezellig. de kamer zijn schoon. ontbijt erg goed. Avondeten heerlijk. Ze beschikken ook nog over kamers en apartementen maar die zijn op een andere lokatie. Loopafstand.

Wat een service!!!!!!!

Corien Dijkhuizen-Kroon
8-3-2010

Niet te geloven zeg!!!!! Dat maak je bijna nergens meer mee.

De service, het uitstekende ontbijt, de gezellige dorpsbewoners in de gezellige bierstube, een schitterende grote kamer en vooral de super-vriendelijke mensen die er werken.

Je zou bijna denken of je ze al jaren kent? Ze helpen je met alles en niets is teveel.

De keuken is geweldig, goed eten.

Je zit vlak bij Xanten.

Hotel Spickermann ligt zelf in Vynen zo'n 5 kilometer voor Xanten.

We gaan er zeker terug alleen al voor de gezelligheid, de goede sfeer en eigenlijk voor ALLES!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Spickermann in Xanten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Spickermann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.