Camping Kerstgenshof

Camping Kerstgenshof
9,4

16 reviews over Camping Kerstgenshof in het Nederlands

Wij komen hier vaker, want het je voelt dat je welkom bent. Het is hier ook erg schoon, voor ons is dat belangrijk. Wij komen zeker terug.

Gereisd anders in september 2018

Zeer net en goed geprijst

Wouter,
17-8-2018

Mooie camping met net sanitair, en zeer goede prijs, alleen het ligt wel 5KM vanaf het dichtstbijzijnde dorp, en bijna 8 KM van Xanten zelf.

Ook de wifi is goed, in het begin deed deze wel een beetje raar, maar zodra deze werkte ging hij als een trein.

Voor op de 'komfort platze" kan je tot 20u aanmelden, en je kan de broodjes voor de volgende dag tot 21u bestellen in de bistro.

Een minpunt vindt ik wel dat bij de bistro op de camping geen vegetarische gerechten worden geserveerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

14-8-2018
Gereisd anders in juli 2018

Erg prettig

12-12-2017

Erg prettig. BIj de receptie is erg veel kennis over wat er in de buurt te doen en te eten is. Dit was ons tweede bezoek. We komen beslist terug.

Gereisd anders in december 2017

Mooie ruime kampeer plaatsen

19-6-2016

Mooie ruime kampeer plaatsen. Goed sanitair. Alles goed onderhouden

Gereisd anders in juni 2016

Wij verbleven met 2 personen 6 dagen de nieuwe lid en het

30-8-2015

Wij verbleven met 2 personen 6 dagen de nieuwe lid en het was echt een geweldige ervaring:-)

Gereisd anders in augustus 2015

Perfect sanitair, prima service, mooie grote plaatsen!

1-6-2014

Perfect sanitair, prima service, mooie grote plaatsen! Super!

Gereisd anders in mei 2014

Zeer mooie camping, vriendelijke bediening. Het douchesysteem was in het begin wel wat wennen (je krijgt een "krediet"kaart met 5 euro. Wanneer je wenst te douchen dien je met die kaart 3 minuten warm water te kopen (kan je verlengen). (douchebeurt van 3 minuten kost 0.60 eurocent. Je kunt terwijl je douchet de timer op pauze zetten. Idem voor het warme afwaswater (0.10cent per minuut water). Op het einde van het verblijf werd dan gekeken wat je meer hebt verbruikt of wat je minder verbruikt hebt (en dat krijg je dan terug). Douches waren zeer verzorgd, leuk kinderbad-doucheruimte (werkt niet met het betaalkaartsysteem). Camping heeft ook een klein winkeltje op het terrein (in de bar) met een minimuum aan noodzakelijke dingen (drank, wat eten). Kortrom was gezellig daar!

Gereisd anders in mei 2014

We hebben een zonnig weekende in Maart met de camper bij deze camping doorgebracht, ontvangst en plaats was prima, dus we komen zeker een keertje terug!

Gereisd anders in maart 2014

Prima "campercamping".

Heidi
      18-10-2013

Het einde van onze rondreis van 2 maanden nog even uitgesteld met een paar dagen Xanten. Prima camping voor campers, met 10 speciale camperplaatsen voor de slagboom. Mooi en goed onderhouden sanitair, hoewel het douchen prijzig is. Mooie omgeving rondom de camping, lekker om na het eten een rondje te wandelen. De camping ligt aan een boerderij, de kippen en geiten in de tuin zijn erg leuk. Genoeg interessante plaatsen in de omgeving om te bezoeken. Het Archeologisch Park in Xanten is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kerstgenshof in Xanten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kerstgenshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.