We hebben een aantal aanbieders voor Xanten voor je op een rij gezet:

vakanties Xanten

We hebben een aantal aanbieders voor Xanten voor je op een rij gezet:

Reviews over Xanten

Geweldig voor jong en oud!

marjolein,
    5-6-2018

Xanten heeft ons enorm verrast met leuke winkels en eetgelegenheden. Ook het restaurant gedeelte bij het meer. zowel restaurant als snackgedeelte erg goed. Een soort minigolf erbij. Ook kun je er bootjes etc. huren. Een boottochtje hoort ook tot de mogelijkheden. Aan de overkant van het meer is een strand met windsurfen erbij.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Leuk oud stadje

kinkymen100,
    11-10-2016

Leuk oud stadje met een gezellig plein met diverse terrasjes en een grote kerk die van binnen wat donker en naargeestig overkomt.

Hoofddoel in Xanten is toch wel het Archaeologiepark, maar daarna nog even Xanten bezichtigd en heerlijk bijgekomen op een terrasje.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Mooi oud stadje

Myrthe,
    20-1-2015

In de sneeuw bezocht waardoor het wat anders overkomt, maar de torentjes en stadspoorten en stadsmuren zijn mooi en indrukwekkend. Helaas was de Dom gesloten, die hadden we graag bezocht. Met mooier weer willen we dit zeker nog eens bezichtigen icm het archeologisch park!

Gereisd met partner in december 2014

Leuk stadje om te bezoeken

nicomourits,
    6-8-2014

Xanten is een klein stadje, dat zeer de moeite van een bezoek waard is. Het is nog niet echt bekend bij het grote publiek, maar daar zou wel eens snel verandering in kunnen komen. Men is in hoog tempo Romeinse zaken aan het bouwen in het park dat vlak bij het dorp ligt. Ook zijn er diverse opgravingen te zien uit de Romeinse tijd. Het stadje zelf is wat slaperig, maar het plein en de dom zijn erg mooi.

Gereisd anders in augustus 2014

Bijzonder leuike oude stad

Jan ,
    26-7-2014

We zijn een dagje naar Xanten geweest. Bij het VVV hebben we een folder gehaald waar alle bezienswaardigheden opstaan en ook informatie daarover. Een leuke wandeling door de oude stad met vele oude gebouwen, torens en molens. In het centrum is het goed toeven op de vele terrasjes die daar zijn. Als je langs hotel van Bebber loopt moet je eens even naar binnen kijken naar de lange gang en alle trofeeën die er aan de muur hangen. Net buiten het centrum( ongeveer 200 meter) mag je gratis parkeren.

Gereisd met partner in juli 2014
Xanten scoort een 7,9 uit 10, op basis van 25 reviews