vakanties Xanten

Reviews over Xanten

Wij komen hier vaker, want het je voelt dat je welkom bent

22-9-2018

Wij komen hier vaker, want het je voelt dat je welkom bent. Het is hier ook erg schoon, voor ons is dat belangrijk. Wij komen zeker terug.

Zeer net en goed geprijst

Wouter,
    17-8-2018

Mooie camping met net sanitair, en zeer goede prijs, alleen het ligt wel 5KM vanaf het dichtstbijzijnde dorp, en bijna 8 KM van Xanten zelf.

Ook de wifi is goed, in het begin deed deze wel een beetje raar, maar zodra deze werkte ging hij als een trein.

Voor op de 'komfort platze" kan je tot 20u aanmelden, en je kan de broodjes voor de volgende dag tot 21u bestellen in de bistro.

Een minpunt vindt ik wel dat bij de bistro op de camping geen vegetarische gerechten worden geserveerd.

14-8-2018

Erg prettig

12-12-2017

Erg prettig. BIj de receptie is erg veel kennis over wat er in de buurt te doen en te eten is. Dit was ons tweede bezoek. We komen beslist terug.

Leuke camping voor paar dagen met mooi weer

Familie M.,
    22-7-2017

Positief:

Vriendelijke ontvangst, behulpzame man. Liet ons tijdens de mittagsruge van 13-15u gewoon oprijden.

Goedkoop, prijs we zelfs naar beneden afgerond. Vijftig euro voor drie nachten met camper, stroom, twee volwassenen en twee kinderen!

Zwemmeertje direct vanaf plek bereikbaar. Toeristenveld grenst aan meertje.

Grote speeltuin aan rand camping.

Prima sanitair. Schoon, wel wat afgeragd

Xanten en archeologisch park plus museum op kwartier fietsen, apart liggende mooie fietspaden

Supermarkt in xanten

Mooie ligging in bos

Konijnen lopen over de camping, erg leuk

Negatief:

Alleen cash betalen

Vooral vaste gasten. Toeristisch veld is maar heel klein deel van de camping. Maar eigenlijk was dat niet zo erg, daardoor leek het een hele kleine camping met bijna prive meertje

Slechte 3g en wifi was kapot

Geen animatie of iets dergelijks dus met slecht weer geen camping om lang te blijven met kleinere kinderen

Restaurant ma en di dicht

Xanten scoort een 7,9 uit 10, op basis van 25 reviews