Hotel Waldhotel Eskeshof

Weer vandaag2°-1°
Hotel Waldhotel Eskeshof
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel Eskeshof voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima ontvangst en vriendelijke medewerkers.

Goed uitgebreid ontbijtbuffet, mooi restaurant met een goede kaart.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna

131 reviews over Hotel Waldhotel Eskeshof in het Nederlands

Prima vriendelijk en gastvrij hotel.

Albert,
30-7-2017

Prima ontvangst en vriendelijke medewerkers.

Goed uitgebreid ontbijtbuffet, mooi restaurant met een goede kaart.

Fijn weekend gehad

Serve vossen,
18-5-2017

Goede prijs kwaliteit maar kleine kamer/ badkamer

Personeel was prima, alleen de opdrachten die ze krijgen.....

Moest € 275,- afrekenen van Herr Betriebsleitung!! omdat ik had iets overgegeven. Ik had al 95% zelf opgeruimd maar dat had er niets mee te maken. Grundreinigung, en er moest geschilderd worden enz....... Wordt je ziek krijg je ook nog de rekening gepresenteerd... Klantvriendelijk Haha.... Bezahlen!!!!

super gezellig/sfeervol hotel

pieter
12-1-2016

Zeer gezellig hotel. Mooi gelegen alleen t.o.v de.stad iets te ver.

Het hotel bestaat uit meerdere delen, wij verbleven in het oorspronkelijke deel, op de 1 e etage'.

De kamer was netjes en schoon, maar niet bijzonder.

De ontbijtruimten (3) zijn gezellig en hey ontbijt redelijk uitgebreid en lekker.

De kleine (gratis) parkeergarage is in het weekend niet altijd toereikend, maar buiten is er altijd wel een plekje te vinden.

Service beneden maats

Jan Willem
7-6-2014

Wij hebben deze hotel voor 3 nachten geboekt. Maar bij de 3e dag werd het niet schoongemaakt, wat wij erg vreemd vonden voor een 4 sterren hotel. Bij navraag kwam iemand van de receptie de kamer fatsoeneren. Maar schoonmaken kan niet, omdat de schoonmaakster al weg was gegaan. De rekeningen van het restaurant klopten niet, er werd teveel berekend.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

R. Sanders
10-5-2014

Wij, gezin met 2 kleine kinderen, zijn net terug van een weekend Wuppertal. Wij hebben dit hotel eerder bezocht, in oktober 2013, en hebben het weer goed naar ons zin gehad. Sterke punten zijn klantvriendelijkheid van het personeel, eten in restaurant (zowel diner als ontbijt), gebruik van binnenzwembad en gemakkelijk parkeren. De ligging is in een woonwijk aan de rand van een bos en je kijkt uit over de stad. Verwacht geen enorm luxe kamers, minpuntje is bijv.dat de kamers niet beschikken over waterkoker/minibar. Voor een 4 sterren hotel zou je dat wel verwachten. De inrichting is voldoende maar schoon. Wuppertal zelf een leuke stad maar steden in de buurt zoals Dusseldorf, Keulen of Hagen zijn interessanter. Een ritje in de "Schwebebahn" moet je gedaan hebben. Kortom een leuke bestemming voor een weekendje weg of midweek (is maar ca. 2 uur rijden vanaf Utrecht).

Weekendje kerstshoppen in Wuppertal

fslegie
16-3-2014

We waren in november 2013 een weekendje in dit hotel. We had het met een aanbieding met airmiles geboekt. Uiteindelijk betaalden we 36 euro voor een overnachting inclusief ontbijt. Het hotel ziet er goed verzorgd uit. De sfeer is gemoedelijk en het personeel erg vriendelijk. We hebben 's avonds in het restaurant gegeten en dat was bijzonder goed. De kamer was niets speciaals maar goed voor een overnachting. Functionerende douche, kleine televisie en een koelkastje op de kamer. De kamer was schoon en daarmee dus afdoende voor het doel van het verblijf. We gaan hier zeker terugkomen komende winter. De foto's die ik toegevoegd heb zijn voornamelijk van Wuppertal omdat veel mensen naar dit hotel gaan rond de kerstperiode ivm de kerstmarkten in Wuppertal.

Heerlijke sauna

hoihoijohn
13-12-2013

Leuk hotel zeer scherp geprijsd kamers erg klein en wat ouder maar erg schoon en goed bed. Sauna en zwembad heerlijk, ontbijt prima! met Sekt etc

Harstike fijn en rustig Hotel

piet
19-9-2013

Hotel Eskeshof is een mooi rustig en fijn hotel dat makkelijk bereikbaar is en toch centraal gelegen ook de gratis parkeer plaatsen en de garage zijn ruim voldoende.

uitzicht is mooi maar beperkt'

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

de prijs kwaliteit is prima.

kamers worden elke dag schoongemaakt ,minpunt is dat de schoonmaakster om 9.00u uur al aan de deur staat te kloppen om schoon te maken

een zeer goed en uitgebreid ontbijt buffet dat constant aan gevuld word

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Eskeshof in Wuppertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Eskeshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.