Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal

Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Wuppertal voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal

de Vries, 16-5-2015
Met de zweefbaan naar het centrum en daar wat te winkelen. De Zoo echte aanrader. Zeer mooi aangelegd park met veel groen. Heerlijk en voor weinig gegeten bij restaurant Da Vinci bij de park.plaats onder de dierentuin. Aanrader met kinderen is het kasteel in Sollingen: "Sloss Burg" waar je je echt in de riddertijd waant. Je kunt met de kabelbaan naar boven. Ook het Neandertal museum in Meltmann zeer interessant. Tip: koop bij kassa voor kinderen het "to do" zakje om een ketting te maken.
CdJ, 22-8-2014

Ga met de zweeftrein naar de stad, kun je leuk winkelen. Uitstappen bij Hoofdstation loop je zo het centrum in. In het winkelcentrum daar, bijna naast het station, heb je binnen op de 1ste verdiep.een wokrestaurant (klein) maar erg lekker voor 5 tot hooguit 9 euro!

Tip parkeren Lidl bij station werkt niet meer je mag er nu maar 1 uur met parkeerschijf parkeren. Klein stukje lopen naar station Zweeftrein of zet anders je auto neer onder de grote brug) is gratis scheelt helft lopen!

Alex, 19-4-2013
De Schwebebaan is één van de bezienswaardigheden van Wuppertal

Ineke en Hans, 20-12-2012
Als je overdag met de zweeftram wil rijden, zet je auto dan dan op de P van Lidl in de Kaiserstrasse, daar is ook een station van die Schwebebahn.
jeroenvanhulten, 8-7-2012

Er staat overal onkruid rond het hotel en tussen de tegels, wellicht is het een idee om dit eens te wieden?

Planten die dood zijn en voor de ingang staan vervangen? (Waren zo te zien al weken kapot)

Parkeer je auto niet onder de bomen op het parkeerterrein, er komt een of ander plakkerig spul uit de bomen.

Wifi gratis maken.

Waterkoker aanschaffen voor mensen met baby's (hebben er nu een gekocht ter plaatse)

Handzeep boven de badkuip, shampoo bij de wasbak?

Onze bezoekers bekeken ook: