Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal

Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Wuppertal voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal in het Nederlands

Leuke stad om te bezoeken met het gezin.

CAT
9-7-2018

Lekker ontbijtje, fijne familiekamers.

Modern hotel vlakbij centrum, evt te lopen.

Prima,proper hotel

De hezerkes
31-10-2017

Mooie en gezellige kamer en zeer proper,ontbijt is goed en veel variatie,lekker gegeten in restaurant voor een schappelijke prijs,ruime parking,alles is prima geregeld en personeel is vriendelijk,voor ons een fijn weekend

typisch zakenhotel

Guy
8-5-2017

geen overbodige luxe, correct maar koel personeel in het restaurant/bar, goede uitvalbasis om de stad te bezoeken met openbaar vervoer. geen echte goede keuken. ontbijt was ok.

Zwembad aanwezig op het terras van het restaurant doch enkel open tijdens de zomer. kinderen zijn welkom maar buiten een speelhoek met blokjes is er voor deze kids niets.

Redelijk hotel

Patrick roelofs
1-5-2017

Kamers verxer ok maar benauwd en geen airco. Dus dat vakt tegen.

Het ontbijt is verder goed en op loop afstand van de zweefbaan

goed hotel

penrod67
14-12-2016

vriendelijk personeel ,bad kamer en kamer waren schoon ,de kracht van het water uit de douce ,was niet best.we zaten op de 6 de etage.bedden waren goed ,behalve de kussens .zo plat als een dubbeltje.het ontbijt was prima.

HotelandEvent aanbieding Wuppertal

Esther
26-6-2016

Hotel was goed ! We waren met zn drieen en een bed extra was goed verzorgd.Ontbijt was goed, alleen koffie service was wat vreemd...

Helaas was met het toch wel mooi weer, het zwembad nog zonder water...

Zweeftrein was geweldig...paar minuutjes wachten en dan kwam er al weer eentje.

Dierentuin van Wuppertal is ook aanrader ! Mooi aangelegd en niet duur.

Helaas was Wuppertal centrum "under construction" dus niet mooi.

let op: in wuppertal zelf heb je groene milieusticker nodig ! tot het hotel nog niet.

Supernet hotel met vriendelijk personeel

Familie Schoutese
16-8-2015

Toen we aankwamen met de auto was er al genoeg parkeerplek lekker in de schaduw. Wij kwamen om 11:00 uur aan en kregen direct een kamer toegewezen. Zwembad was lekker warm buiten. We hadden een arrangement met zweefbaan gereserveerd en kregen deze tickets ook direct, waardoor we de eerste dag Wuppertal per zweefbaan hebben verkend. Uit eten in het centrum van Wuppertal met 3 personen voor nog geen 13€ incl drinken! De tweede dag werd ons de Zoo aangeraden en na een korte trip met de zweefbaan hebben wij bijna de hele dag in de Zoo rondgelopen! Enig minpunt van de Zoo: berg en dal, dus wees er goed op voorbereid. Maar prachtige ervaring! Kamer is schoon, goede sanitaire voorzieningen en eten is echt top! Ontbijt was super.

Mensen die klagen over dat er geen airco aanwezig is? Wij waren er met 30 graden en de kamer was iets warm, maar niet vervelend.

zweefbaanarrangement

eljardinero
13-8-2015

Aangekomen in het hotel kregen wij 1 kamer met 4 bedden daarin, terwijl in de omschrijving van het arrangement 2 tweepersoonskamers met tussendeur stond. Toen ik beklag deed bij de receptie konden wij gelijk over naar de dubbelkamer.

Hotelkamer was niet heel schoon. Wcbril had een gele rand....daar had al lang een nieuwe bril op gemoeten. Kussens zijn extreem klein, met een enorme hoes erom..

De eerste nacht hebben we erg slecht geslapen omdat het zo heet was op de kamer. Even het raam openzetten bleek geen optie, dan hoor je het verkeer te erg.

Ontbijtzaal ziet er netjes uit. Alleen jammer dat je van aan de zijkant meekijkt achter de balie waar de ontbijtjuffrouw werkt. Je ziet veel troep liggen en wij zagen de ontbijtjuffrouw hangend sms-en en uit een waterfles drinken. Hier zou een afscheidingswandje horen te staan.

Ontvangsthal en bar zijn erg netjes, drinken wel vrij duur.

Personeel was overal in het hotel erg vriendelijk.

Via veiling maar top

Jeroen van Arkel
10-8-2015

Zoals alle andere schrijven. Netjes goed ontbijt en goed ligging.

goed tussendoor hotel

mona
4-8-2015

een goed mooi hotel als tussendoor stop. Netjes personeel, kamer was ook goed en schoon groot genoeg voor 3 personen. Ontbijt was super goed en uitgebreid.

Wuppertal is een mooie oude stad en de monorail is echt een uniek vervoermiddel. wij vonden het heel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal in Wuppertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Wuppertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.