Hotel InterCityHotel Wuppertal

Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Wuppertal voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel InterCityHotel Wuppertal in het Nederlands

Goed hotel

Karin
7-12-2011

Met 4 pers. weekend in dit goedkope! hotel verbleven. Grote kamer, schoon. Prima ontbijt, ligging perfect; naast station waar je niets van hoort, je loopt zo het centrum in. Gratis kaarten voor OV, waar wij mee naar Duesseldorf zijn geweest, en natuurlijk in de schwebebahn. Voor sfeer moet je ergens anders heen, maar om te slapen helemaal goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Goed voor weinig geld

batsboer
28-8-2011

Geboekt via touroperator. de kinderen lagen gratis bij op de kamer. Was een zeer ruime kamer waar we allemaal een eigen bed hadden. De kamer was zeer schoon. Ontbijt was goed. Hotel direct aan het centrum gelegen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Supernet hotel, midden in het centrum

geafaber
8-12-2010

Supernet hotel, zeer ruime kamer, wij hadden er een bed bij staan voor onze dochter, nog steeds genoeg ruimte + zithoek.

Ontbijtbuffet, heerlijk! Niets op aan te merken.

Wij komen zeker nog eens terug, het hotel ligt midden in Wuppertal, je loopt het hotel uit en zit in het centrum.

Je krijgt ook nog een gratis kaarten voor het openbaar vervoer!

Een aanrader dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

SUPER HOTEL

Merel
8-3-2010

Wij zijn net terug van een weekendje Wuppertal. Mooi en schoon hotel. Perfect ontbijt. Gratis ov, gratis internet op de kamer en op loopafstand van het centrum. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

geen fijne ervaring

vincent
25-10-2009

Ligging van het hotel in het centrum is goed. Het geheel doet wat Oostblokachtig aan, weinig sfeer. Service was bij ons ronduit slecht. We wilden 1 nacht ipv 2 nachten blijven ivm niet om te boeken rokers kamer. Dit werd niet geaccepteerd. Er werd zelfs met politie gedreigd. De kamer stonk zo vreselijk dat het alleen met open raam nog enigszins uit te houden was (veel lawaai van verkeer en dronken mensen)

Kamer was ook niet echt schoon (onbestendige (bloed?) vlekken op box-spring en lamp. Vieze gordijnen. Voor kinderen niets te doen in het hotel zelf. Alte Brauhaus is leuk om te gaan eten (was ooit een zwembad) De Schwebebahn en de dierentuin zijn erg leuke uitjes met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Goed, schoon hotel

Tevreden
31-1-2009

Goed hotel. Schone kamers, vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt.

Dichtbij het centrum (straat oversteken) en een eigen parkeergarage.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

2008

Echt een topper

s ml
20-12-2008

Een heel fijn hotel met een heel goed ontbijt en in het centrum .Heel mooie winkels met een prachtige Kerstverlichting een leuke stad.

En heel belangrijk gratis o v v van Keulen tot Dordmund en Dusseldorf en gratis tram en bus en monorail echt dik voor mekaar ga zeker nog terug.

Gereisd met partner in december 2008

prima hotel aanrader voor iedereen

rijnbergen
22-10-2008

opa en opa + de twee kleinkinderen

kregen de grootste kamer van de etage,met mooi

uitzicht over de stad.

Het ontbijt had een zeer goede kwaliteit,voor elk wat wils.

Ook de gratisvervoerkaarten waren erg goed,we zijn zelfs 2 keer naar Dusseldorf geweest met de trein.

de schwebebahn en de uitstekende dierentuin(zonder giraffen)zullen nog lang in ons geheugen blijven.

Gereisd familie in oktober 2008

prima hotel

gronier
6-8-2008

fijn hotel in het centrum met parking 12 euro wij waren er 3 nachten voor 110 euro plus gratis ovv vind je niet overal.

Gereisd met partner in augustus 2008

goed hotel, ruime kamers

Peter
4-8-2008

hotel heeft ruime nette kamers. Meubilair begint wel wat slijtageplekken te vertonen maar alles is wel schoon en netjes.

Dierentuin is zeker een aanrader, zorg echter wel voor contant geld, want bij de dierentuin kan je niet pinnen!

Gereisd familie in augustus 2008

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Wuppertal in Wuppertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Wuppertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.