Hotel Ibis Budget Wuppertal Oberbarmen

2,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Wuppertal Oberbarmen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Wuppertal Oberbarmen in het Nederlands

Nooit meer

Frans
27-10-2014

Management nors en kamer lijkt wel een cel.

Bed, houten plaat met daarop een middelmatig matras en kleine kussens.

Ontbijt matig tot slecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Wuppertal Oberbarmen in Wuppertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Wuppertal Oberbarmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.