Hotel Amical

2,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Amical voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Amical in het Nederlands

Nooit meer

Renate
25-10-2016

Mijn partner en ik hadden voor drie overnachtingen suite 108 gereserveerd. Nooit meer! Op het eerste oog een mooie kamer, maar niet functioneel. Het bed was vreselijk ... super harde matrassen, slechte kussens en bij omdraaien valt het bed bijna uit elkaar. Het toilet en de wastafel zijn veel te laag gemonteerd en de douche loopt niet goed af. Er was weliswaar een tv, maar met twee doorgezakte fauteuils en geen bank, zoals je wel mag verwachten in een suite. Er was geen minibar op de kamer en je kon de kamer niet verduisteren (er hingen geen overgordijnen). Toen we aangaven dat we na 1 overnachting wilden vertrekken omdat we super slecht hadden geslapen kwam er nog niet eens een reactie bij de balie. Kortom ... eens en nooooooit meer. Enige pluspunt ... we hoefden maar voor 1 nacht te betalen en niet voor drie die we gereserveerd hadden.

Aanrader

Hady en Peter
20-11-2009

Ligging 7km vanaf het centrum, 5 min. lopen naar Schwebebahn waarna binnen 15 min. in centrum. Vrij parkeren voor het hotel. Zeer gastvrij onthaal en perfect ontbijt (ook als roomservice). Ruime kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amical in Wuppertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amical scoort een 2.17 uit 10 op basis van 2 reviews.