Reviews over Wunderthausen (Sauerland)

rust.

anita-vandenberg,
    24-7-2011

Wij hebben, met 2 puberzonen, hier een fijne vakantie gehad. In de omgeving is niet veel te doen, voor een krant of een boodschap moet je 25 km rijden (retour) naar Bad Berleburg. Maar de natuur is prachtig, en het huisje ligt erg rustig. Het huis is volledig ingericht, er miste niets. Het huis was schoon en lekker ruim. Enig nadeel was dat op 2 bedden er 2 matrassen lagen, dat lag niet fijn. Nadat we 1 matras hadden weggehaald lag het beter. Er is geen Nederlandse tv. ( wel sateliet, maar Nederland was niet te ontvangen). De mensen van het sleuteladres waren vriendelijk, er stond bij aankomst zelfs een bosje bloemen op tafel. In de omgeving hebben we het zwembad in Bad Berleburg bezocht, kastelen en kerken, de grotten in AttaHohle ( wel ver rijden) de rodelbanen in Winterberg, Marburg, lekker gewandeld. (route`s zijn niet altijd goed uitgezet.) Voor rust, wandelen en af en toe wat bezichtigen is dit een prima plek!

Een mooi huis, zeer practisch ingericht

Bianca,
    23-9-2007

Een mooi huis, zeer practisch ingericht. Heerlijk rustig gelegen in een klein dorpje. Inkopen gedaan in Bad Berleburg (± 9 km), daar genoeg grote supermarkten open tot 20 uur. Wij hadden onze eigen kussen mee, want inderdaad: de kussens daar zijn supergroot! Mooie omgeving waar je ook lekker kunt wandelen. De energiekosten moesten nog apart betaald worden, dit liep best wel op.

Prachtig groot vakantiehuis, 2 grote slaapkamers (4 losse

Willem, Elles en Floortje,
    26-2-2007

Prachtig groot vakantiehuis, 2 grote slaapkamers (4 losse bedden) + 1 kinderbed + 2 extra matrassen en een logeerbed. Hollandse kussenslopen passen niet om de gigantische duitse hoofdkussens. 2 kinderstoelen en verder zeer compleet ingerichte keuken. Badkamer prima met lekkere douche. Het dorp is zeer,zeer rustig, geen winkels. 9 km verderop eerste grotere dorp waar een supermarkt is. Winterberg, Willingen en Frankenberg zijn een bezoekje waard.

Prima huisje in erg rustig dorpje

aart van 't veld,
    28-2-2006

Prima huisje in erg rustig dorpje. Leuk voor een eerste kennismaking met Sauerland en de sneeuw.

Langlaufmogelijkheid vlakbij

Een ruim huisje met geweldige slaapkamers, incl speelgoed voor de kinderen

Let op de extra stookkosten: die kunnen in de winter oplopen, ook vanwege de ruime kamer...

tip in dit financieel verband: rechtstreeks huren bij de fam stonawski scheelt al gauw 150 euro