Pension Groepshuis Hof van Holland

Meer pensioninfo

62 reviews over Pension Groepshuis Hof van Holland

• 2018
      9Boes03-02-2018

Supergroepshuis in sauerland van mij een 1”

Dit is echt een super groepshuis. In her mooie Sauerland vlakbij Winterberg. De inrichting van deut huis is super. Prachtige keuken. Kamers met goede bedden. Eigen douche en toilet. Je hebt je eigen bar ter beschikking. Met tapinstalatie. De eigenaren zijn vriendelijk. We hadden een vaatje bier via hem geregeld. Olsberg is vijf minuten met de auto en daar is een Lidl en een bakker. Omgeving is prachtig om te wandelen fietsen. Winterberg ligt in de buurt daar ben je ook zo. Kortom super verblijf. Wij waren er in de herfst. We hebben ons voorgenomen om er weer heen te gaan met de hele familie maar dan in het voorjaar. All vier de seizoenen mee maken een keer in het mooie sauerland. Eigenlijk was er niks mis met dit groepshuis. Wij hadden geen klachten.

Adrie & Ineke Rommers, Eigenaar, 04-02-2018

Hallo Boes,

Hartelijk dank voor uw recensie/review. Het is fijn om te lezen dat u en de familie het naar uw zin hebben gehad. Wij hopen u dan ook weer in de toekomst te mogen ontvangen.

P.S.: U schrijft dat u in het voorjaar weer wilt komen, laat het ons snel weten. Het staat al ver volgeboekt en is er nog maar weinig keus!

• 9Verjaardagsgroep30-01-2018

Genieten in luxe

Wij boekten dit voormalig hotel ter ere van mijn 44 ste verjaardag. Met een groep van 15 en een kind reserveerde wij voor 2 nachten. Het moet gezegd worden, de vraagprijs is best pittig voor 15 man. Maar eenmaal in het pand is het meteen duidelijk. Hier is sprake van een buiten gewoon mooie luxe locatie waar op niets is bezuinigd. Alles is zo compleet uitgerust, en in top conditie. Voor de boeking werd zeer expliciet door de eigenaren duidelijk gemaakt dat dit geen ‘feestlocatie’ is. Dit Nederlandse stel is zuinig op dit bijzondere plekje, en daar hebben ze alle reden toe. De duurste apparatuur staat in de keuken en bar, zo n huis is nauw eenmaal kwetsbaar en niet van beton. Na een hartelijk ontvangst (we mochten al 4 uur eerder inchecken) kregen we handige tips van de 2 Nederlandse eigenaren. Tips: -Rijd binnendoor naar Winterberg, je bent er in 15 minuten en mijd files. -Huur skies in het volgende dorp, 30 euro een complete set (met schoenen ) voor 3 dagen pp. -Parkeer op zaterdagen op P5. Dit is gratis, veel minder druk, je zit meteen bij de ski lift, leuk voor beginners, beneden is een kleine houten kroeg waar de leuke Duitse eigenaren de tent runnen, biertje 2,40, soepje 5 euro, goed en perfect.

Het huis Hart van de huis is de bar, huur een bierfust vooraf, in de bar zijn genoeg professionele koelingen voor wijnen en fris. Koffie-apparaat staat in de bar, eigenaar levert de speciale koffie filters, koffie poeder is voldoende. Living naast de bar heeft een mooie openhaard, eigenaar regelt hout, wij hebben hier tot diep in de nachten onze Pubquizz gespeeld en ‘weerwolven’. Met royale drank veel gelachen dus. Het huis is zeer stil, vroege slapers gingen rond 22 uur naar bed, je hoort echt niets boven. Roken mag niet is het huis, (vind ik logisch) buiten is een prima rookplek met een grote asbak. Er is een grote prive parkeer ruimte direct voor de deur, perfect. De eetzaal is groot, ik vind het niet gezellig verlicht, maar een paar kaarsen doen wonderen. De eigenaren hadden overal al nieuwe kaarsjes neer gezet, heel attent. Keuken is het pronkstuk van het huis. Wij komen uit de professionele horeca wereld en konden onze vingers aflikken, grote combisteamer, koelwerkbanken, dubbele vaatwasser, grote vriezer. Echt heel gaaf. Boven bevinden zich de slaapkamers, de eigenaren waren heel relaxt, een aantal dames wilden apart en er werden wat extra kamers opengegooid. Handdoeken regelden we zelf. Bedden zijn zalig. Misgrijpen doe je niet, theedoeken, handdoeken, vaatwasblokjes, kruiden, kaarsjes, werkelijk ik kan niets bedenken waar niet aan is gedacht, een heel compleet huis is het.

Eigenaren zijn sympathiek, alles mag, alles kan, mits je je aan de fatsoensnormen houdt. Het huis is hun kindje daar zijn ze zuinig op. We hebben zalig geskied, uitgebreid ontbeten tot in de ochtend uren geborreld in de bar. Het huis is prijzig, maar je gaat hier geen spijt van krijgen. Onze hele groep was zeer enthousiast, tot volgend jaar! Tips voor de eigenaren kan ik niet bedenken.

Ineke & Adrie Rommers, Eigenaar, 31-01-2018

Beste Erik,

Dank je wel voor jouw uitgebreide positieve review over ons en ons Groepshuis Hof van Holland.

En we hopen jullie volgend jaar weer te mogen ontvangen.

• 1Sander25-01-2018

Nooit weer!

Twee weken geleden met 25 man en 5 kinderen deze accommodatie gehuurd. Eerste avond om 11 uur kwam de huurbaas ongevraagd als een los geslagen stier binnen gestormd, en wij werden voor alles en iedereen uitgemaakt... dit omdat de muziek te hard stond(geluidset was aanwezig in de bar), en er werd binnen gerookt. Wij moesten per direct het huisje verlaten zonder pardon, inclusief een baby van 6 maanden. Hier hebben we geen gehoor aan gegeven waarop de volgende dag de politie door de verhuurder werd gebeld. De politie was het volkomen met ons eens en de verhuurder kwam met lood in de schoenen ons vertellen dat we van de politie mochten blijven. De sfeer was natuurlijk na de eerste avond al goed verpest door deze verhuurder. Ze hebben aangegeven ieder uur rond het huis te hebben gelopen om obs ib de gaten te houden, zijn aantoonbaar op onze kamers geweest op momenten dat wij niet thuis waren. Borg hebben ze niet uitbetaald. Dus mensen wees gewaarschuwd.

• Oude reviews

10Edith26-01-2016

Fijn pension!

Hof van Holland is een gastvrij pension, van Nederlanders die er alles aan doen om je het naar de zin te maken. Mooie schone ruime comfortabele kamers. Wij logeerde hier omdat we het Oranjepad wandelde met vrienden. De eerste en de laatste nacht van deze trip hebben we hier met veel plezier overnacht

• 3Stephanie02-03-2015

Voor ons nooit meer

Het hotel is vreselijk gehorig, waardoor er al snel overlast ontstaat. Het ontbijt bestaat helaas uit afbakbroodjes ipv verse Duitse broodjes en de eigenaren zijn wat knorrig.

• 10Miranda24-08-2014

Fantastische Bed and Breakfast

De eigenaren, een echtpaar, zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Hulp bij het invoeren van een tourroute en een mankementje met de motor. Lekkere bedden en de motoren konden in een afgesloten garage geparkeerd worden. 's morgens een goed ontbijt en 's avonds gezellig een borrel aan de bar met lekkere bitterballen.

• 9Leysen Carine02-08-2014

Pure Hollandse gezelligheid

We werden heel goed ontvangen door Inneke en Adrie. Niets is hun teveel om te helpen. Bij aankomst met de motor konden we dadelijk gebruik maken van de garage wat toch wel heel fijn was, daarom een heeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn adresje voor als je met de motor een paar dagen gaat touren. Zeker eens uitproberen Zeer goed ontbijt. Inneke nog eens bedankt voor de lekkere snitzel bij onze aankomst. Dit is een plaatsje om te onthouden, alleen al voor de gezellige gastvrijheid van Inneke en Adrie. We zouden zeggen, doe zo voort jullie komen er wel. Carine en Jos uit Houthalen (Belgie)

• 8volders ronny25-07-2014

Mooie rustige omgeving.

Rustige B&B. Vriendelijke ontvangst. De kamer was basic maar proper. De badkamer was tip top in orde. Het ontbijt was voor ons meer dan voldoende. Er is geen TV op de kamer maar wij hebben de TV niet gemist. Bij mooi weer ,heel gezellig buiten op het terras. De gastvrouw en de gastheer waren heel vriendelijk. Het klikte bijzonder goed. Wij hadden een thuisgevoel. Wij kregen voldoende informatie over uitstapmogelijkheden. Er was geen restaurant in het hotel maar Olsberg lag vlakbij en hier waren voldoende eetgelegenheden. Prijs kwaliteit dik in orde

• 8Jolanda de Vries30-06-2014

Prima B&B in een rustige omgeving

De B&B ligt in het kleine dorpje Wulmeringshausen (waar verder winig te doen, behalve genieten van de rust), niet al te ver van de prachtige bochten wegen in het Sauerland. De eigenaren is een zeer vriendelijk echtpaar die er alles aan doen om het je naar het zin te maken. onze motoren mochten in een afgelosten garage staan, perfect! we hadden een koele avond en de openhaard werd ontstoken, super gezellig. Voor grote groepen kunnen ze ook avondeten regelen. Het ontbijt was heerlijk met warme broodjes, ei,jam, chocoladepasta, pate, vleeswaren, kortom van alles en nog wat. Ze zijn druk bezig om alles nog mooier te maken....

• 10Bert23-03-2014

Gewoon zalig!!

Bij aankomst werden we warm onthaald door Inneke en Adrie die het hotel uitbaten sinds de zomer van 2013. Onze kamer bleek nagelnieuw, zeer comfortabel en heel proper. Badkamer dik in orde met inloopdouche. Hotel beschikt over ruime parking en tuin waar men bij goed weer van kan genieten. Maaltijden (buiten ontbijt) worden hier niet geserveerd, maar in Olsberg (op een boogscheut daar vandaan) vind je erg leuke restaurantjes waar je voor weinig geld zeer goed kan eten. Aan de gezellige bar van het hotel worden alle drankjes geserveerd aan zeer democratische prijzen. Zeer goede uitvalbasis om wandelingen te maken of om de buurt te verkennen met auto of moto. Wij gaan zeker nog terug naar dit klein, maar warm hotelletje!!

5 tips over Pension Groepshuis Hof van Holland

• Hans ter Horst, 16-10-2011

Om in de omgeving te fietsen of wandelen is dit gewoon een ideale lokatie waar je je echt welkom voelt

• Henri, 24-04-2012

De eigenaresse kan een arrangement voor je verzorgen waarbij je in 4 dagen tijd van hotel naar hotel wandelt in de omgeving. Elke dag loop je ca. 18 ~23 km in een prachtig heuvellandschap. De bagage wordt nagebracht. Een aanrader voor iedere wandelliefhebber!

• volders ronny, 25-07-2014

Die Bruchhauser Steine is zeker een bezoekje waard.

0 vragen over Pension Groepshuis Hof van Holland

Pension info