Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Vriendelijk hotel in een schattig dorp

Samantha,
    3-4-2018

Vriendelijk en gezellig hotel in een leuk dorpje. De kamers zijn ruim en schoon en honden zijn toegestaan. Bij het ontbijt werd een praatje gemaakt en werd er gevraagd wat voor ei wij wilde en deze werd speciaal voor ons klaargemaakt. De ligging is uitstekend, je bent binnen 10 minuten in Winterberg.

Zeer geschikt hotel

Niels Wester,
    18-2-2013

Hotel Zuschener Bauernstuben in Winterberg Zuschen is een zeer geschikt hotel met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Alles is netjes opgeruimd en schoon. Een gemutlich hotel met karakteristieke elementen. Vriendelijke eigenaars en personeel. 7 km vanaf Winterberg is dit een ideaal hotel voor wintersportverblijf voor zowel Winterberg als Zuschen. Heerlijk ontbijtbuffet en het avond eten op afspraak is ook goed.

Eigen parkeerplekken bij het hotel en de mogelijkheid om de koffers op de dag van vertrek te laten staan was ideaal.