Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Fantastisch verbrijf.

eric - martine,
    14-8-2018

Zeer mooie kamer met zeer lekker eten zowel 's morgens als 's avonds,

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Een aanrader voor iedereen behalve voor zeurpieten

T.h.m.Rouhof,
    5-7-2018

Wij hadden een comfortkamer geboekt. Zag er netjes uit. Echt ruime kamer met een goed bed en matrassen. Een ruime badkamer en het geheel was netjes schoon. Badhandoeken waren aan vernieuwing toe.

Het ontbijt en de geserveerde maaltijden waren gevarieerd en smaakten heerlijk.

Drank prijzen zijn vriendelijk.

De eigenaresse en haar man zijn een goede gastvrouw en gastheer.

Prijs- kwaliteit verhouding zeer goed. Omgeving voor wandelen en autoritten prachtig.

arend van der kolk,
    25-5-2018

Hartelijke ontvangst,kleine kamer maar alles brandschoon en schitterend balcon op de zon,eten een fantastische kokkin!! zeer goed internet, komen graag weer.

Vriendelijk hotel in een schattig dorp

Samantha,
    3-4-2018

Vriendelijk en gezellig hotel in een leuk dorpje. De kamers zijn ruim en schoon en honden zijn toegestaan. Bij het ontbijt werd een praatje gemaakt en werd er gevraagd wat voor ei wij wilde en deze werd speciaal voor ons klaargemaakt. De ligging is uitstekend, je bent binnen 10 minuten in Winterberg.

Huiselijk verblijf

Sabine,
    5-2-2018

We zijn hier geweest van 31 januari tot en met 4 februari. Leuk en goed ontvangen, ondanks dat de eigenaar wegens ziekte niet aanwezig was. Zoon Benjamin kookt heerlijk, we hebben genoten van eenvoudige maar zeer smaakvolle maaltijden. Het ontbijtbuffet was zeer goed verzorgd en ook hier gold eenvoudig maar zeer smaakvol. De kamer was prima en we hebben heerlijk geslapen. Kortom: een aanrader voor een paar dagen wanneer Winterberg in de planning staat.