Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Net hotel met vriendelijke Nederlandse eigenaren

Angela Meijering,
    1-12-2018

Net hotel met aardige Nederlandse eigenaren.

Erg lekker ontbijt met verse broodjes en zelfs vers gezette koffie.

Zeer mooie rustige omgeving tegen de bosrand aan. Wij hebben zelfs 1 nacht bijgeboekt. Langs een mooie route van +- 9 km loop je zo naar Winterberg toe. En met de bus zijn we gratis met de Winterberg Sauerland card die we in het hotel hadden gekregen terug gereden. Wij hebben een zeer fijn en ontspannen verblijf gehad en komen volgend jaar zeker weer.

Hopen weer n keertje terug te komen!

Toos Van zimmeren,
    18-11-2018

Prachtig gelegen hotel. Kamer is eenvoudig, maar lekker ruim en schoon. We hebben geboft met het prachtige zonnige weer. Vanuit hotel direct wandelpaden oa ri Winterberg. Fijne nederlandse eigenaars, jong gastvrij gezinnetje, niets is hun teveel om je een prettig verblijf te geven. Dankjewel voor jullie gastvrijheid!

4 hele mooie dagen gehad.

Jan lavalaye,
    12-11-2018

Je kunt er heel goed wandelen.

geweldig

Ton en Ineke,
    11-11-2018

Zeer vriendelijke ontvangst,, prima uitstekende kamers en gezellig verbijf

zeer aan te bevelen voor wandeltochten in de directe omgeving

Heel fijn hotel

Fil Donders,
    7-11-2018

Fijn hotel met vriendelijk personeel, lekker eten en hele schone kamers. Voor herhaling vatbaar.