Hotel Sonneneck ***

8,3

Weer vandaag-2°-9°

11 tips over Hotel Sonneneck

Y. Maters, 9-8-2015
Er lag een oude spoorlijn door het bos, deze is geasfalteerd en is nu een E-bike route. Je fietst van het hotel o.a. naar Winterberg. In Winterberg is er voor de oudere jeugd een waanzinnig klimpark, hoog door de bomen. Je krijgt een kleine cursus voor je mag gaan "kletteren". Het mountainbike gedeelte bestaat uit verschillende afdalingen op verschillende niveaus. En je gaat met de "ski" lift omhoog. Eten in Winterberg tip: de Irisch pub "blackwater". Een ijscoupe bij Cortina!
i_dezwart, 10-10-2014
De bijgeleverde kaart voor het openbaar vervoer is geweldig en vergroot de wandelmogelijkheden aanzienlijk.
jan en sonja visser, 24-5-2014

Het Radiomuseum in Bad Laasphe.

En ga voor half pension! (kan wel alleen van te voren aangegeven en voor het hele verblijf) Zeer beschaafde prijs voor een 3-gangenmenu, waarbij wij iedere dag a la carte mochten kiezen! De wijnen (uit de Pfalz) erbij zijn lekker!

Jeanine Krijgsman, 28-2-2014
Informatie op de website klopt niet meer, is verbeterd! o.a. gratis WiFi
Piet Gelden, 25-10-2012
Bezoek het stadje Corbach, een altstad met prachtige oude historische gebouwen en veel luxe winkels. Haal bij de VVV een stadsplan waarop een 'goldroute' om te wandelen. Je kunt hier ook goed met de bus naar een naburige plaats om dan via de wandelpaden terug te wandelen naar het hotel
S. , 7-8-2012
De wandelroutes in Zuschen zijn erg mooi.

J.Baeke, 6-8-2012
Goede uitvalbasis om naar WInterberg te gaan of de omgeving te verkennen.
G.Maurits, 3-7-2012
Sperre Edersee , Kloster Haina,Kyrillpfad in Schmallenberg-Schanze.
me_rijckevorst, 19-4-2012
Bezienswaardigheden zijn er genoeg , Winterberg , Willingen , attendorn met een mooie druipsteen grot , en de natuur maar dat moet je zelf opzoeken .
jan, 20-3-2012

Zit ook een kinderhoek in het hotel.

Is wel fijn voor de kleine.

Onze bezoekers bekeken ook: