Vakantiehuis Landhaus zur Linde (gesloten)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Landhaus zur Linde (gesloten)
9,7

56 reviews over Vakantiehuis Landhaus zur Linde (gesloten) in het Nederlands

Fijne vakantie in geweldig appartement!

Ruitenberg, 3-9-2017

Gisteren thuisgekomen van een fijne vakantie in een geweldig appartement! Het appartement is zeker vijf sterren waard, een mooi, ruim appartement! Gezellig ingericht en een keuken: van alle gemakken voorzien! Keurig netjes en heel schoon. We zouden geen minpunt kunnen bedenken. Daarnaast een ruim terras, waar je heerlijk kunt ontspannen en genieten! Ook voor onze kinderen was er veel ruimte om te voetballen en te spelen buiten. Trouwens...binnen zijn ook de nodige spelletjes, puzzels enzovoort.

Last but not least: onze gastheer en gastvrouw, Laurens en Marjo, ontzettend vriendelijke en lieve mensen. Daarnaast behulpzaam en heel attent. Hartelijk bedankt voor de heerlijke broden en eigengemaakte jam en daarnaast de wijn, snoepjes en ook nog een heerlijke cake, je hebt ons ontzettend verwend! We hebben ontzettend genoten en komen graag nog weer terug!!

Gewoon geweldig , voor herhaling vatbaar.

Hans & Carine, 21-6-2017

We zijn op een zeer hartelijke manier ontvangen door de gastvrouw ,die ons dadelijk op een zeer correcte wijze alles heeft uitgelegd aangaande het verblijf in de vakantiewoning .De woning is modern ingericht met al het nodige comfort en is zeker haar vijf sterren waardig . Het is een zeer rustige buurt kort gelegen aan de bosrand waar het aangenaam vertoeven is zeker als je een hond mee hebt zoals wij. Voor mensen die van rust houden is dit meer dan een aanrader . Voor ons staat deze woning met stip aangeduid om nog eens te boeken .

We hebben genoten van een heerlijk verblijf!

Fam. Middendorp, 12-6-2017

Een heerlijk schone accomodatie in een rustige, prachtige omgeving.

Fijne bedden, een heel complete inrichting, gastvrije ontvangst met leuke tips. We waren met z'n vijven (drie kinderen, variërend van 9 tot 17 jaar) en iedereen heeft genoten.

Het hele appartement is ruim , modern en gezellig ingericht . Alles is netjes en schoon . In de keuken is alle apparatuur aanwezig , zelfs de vaatwastabletten ontbreken niet . Ook de bedden zijn comfortabel door de goede matrassen en kussens . Heerlijke douche ook ! Heel aantrekkelijk is het eigen stuk tuin met tafel en gemakkelijke tuinstoelen en de privacy !

Onze gastheer en gastvrouw , Laurens en Marjo , zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam . Je kunt bij hen uitgebreid ontbijten en heerlijk dineren !!! Marjo kookt geweldig en de verhouding prijs/ kwaliteit is echt te gek , helemaal niet duur !!

De ligging van het appartement is heel rustig en de omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen .

Voor ons is het een plek om zeker nog eens naar toe te gaan !!

Fantastisch, geweldig genoten!

Etienne, 31-5-2017

Echt alles was goed. De gastvrijheid, de ontvangst, het huis, het eten, de omgeving. Zelfs het weer werkte goed mee.

De ontvangst was erg vriendelijk en prettig flexibel gezien onze late aankomst.

Het huis heeft een prachtige ligging aan de rand van het dorp. Het is rustig gelegen aan het begin van vele wandelroutes.

Het is erg compleet en modern ingericht en schoon. Goede banken, fauteuils en bedden.

Qua vermaak zijn er ruim voldoende boeken en spelletjes. De televisie beschikt over vele zenders en ook de Wifi is goed.

Voor het verdere vermaak zijn er veel folders en wandelkaarten beschikbaar.

We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid van een diner en hebben daar zeer van genoten. Een uitgebreid voortreffelijk 3 gangen menu, bereid door de gastvrouw zelf tegen een zeer schappelijke prijs.

Beslist een aanrader en wij komen ook zeker nog een keer terug.

Geweldig! Dik 5 sterren waard!

Linda, 28-5-2017

Een geweldige 4 dagen gehad! Het appartement was schoon en netjes. Mooie woonkamer, keuken echt van alle gemakken voorzien incl. koelkast en vaatwasser. Heerlijke bedden en fijne douche. Uitstekende WiFi. Op de veranda en in de tuin is het ook goed vertoeven. Mooi groen en genieten van de vele vogels. De gastvrouw en gastheer waren heel aardig en lief. Gastvrouw Marjo kan heerlijk koken! Ze doet het graag en tegen een leuke prijs kun je kiezen uit vele gerechten. Als vervente natuurliefhebbers en wandelaars zaten we perfect qua locatie. De wandelroute's starten bijna bij de voordeur. Binnen een minuut lopen zit je in het buitengebied. Omgeven door prachtige glooiende bloemen weilanden en veel bos met goede doorgaande wandelpaden en met duidelijk aangegeven route's. Ook mountainbikers zullen zich prima vermaken. Wij komen er zeker weer!

Hooggespannen verwachtingen!

Henri, 26-2-2017

Na goed zoeken, afgaand op de foto's en de reeds geschreven recensies hebben wij in de voorjaarsvakantie een verblijf van 4 nachten geboekt bij gastvrouw Marjo. Het is dan altijd afwachten of de hooggespannen verwachtingen ook in de praktijk goed uitpakken. Daarover zijn we snel klaar. Deze accommodatie (en bijbehorende gastvrouw) zijn geweldig. De accommodatie is werkelijk van alle gemakken voorzien. Of het nu gaat om de vaatwasserblokjes, de kruidenbusjes, extra kussens, de voorraad waxinelichtjes, de vele handdoeken, spelletjes, boeken, etc., je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Wil je ergens eten? Marjo geeft de perfecte tips op basis van je wensen. In ons geval heeft ze zelfs aangeboden om te reserveren en dat aanbod konden we niet weigeren. Verder merk je niets van de aanwezigheid van de gastvrouw en haar man, die boven de accommodatie wonen. Wij zullen door de locatie, de netheid, de omgeving en de vriendelijkheid van Marjo zeker terugkeren naar deze plek.

Niets op aan te merken!

Porlamar, 9-2-2017

Hartelijk welkom gegeten door Marjo die altijd bereikbaar is voor vragen of tips. Ruime vakantiewoning op de benedenverdieping met 2 slaapkamers en 4 goede bedden. Zeer nette badkamer, goede douche, grote en complete keuken, voldoende kastruimte en speelgoed voor de kinderen. De woonkamer met eethoek is sfeervol ingericht met leuke details. Internet uitstekend in dit gedeelte. Enorme tuin rond het grote huis waarvan een gedeelte met zitje bij de vakantiewoning hoort. Ligging van het huis is prima in een fraaie wijk aan de rand van het bos. Zowel het centrum van Winterberg als Snow World Züschen binnen 10 minuten bereikbaar met de auto. Deze woning is een uitstekende en betaalbare uitvalsbasis voor een weekendje of weekje sneeuw maar ook in de zomer moet de omgeving erg mooi zijn. Aanrader!

Wat een heerlijke plek!

Niek, 30-1-2017

Wat een heerlijke plek is dit! We kwamen op vrijdagmiddag aan en in de avond hebben we genoten van de kookkunsten van Marjo. Wat erg fijn was is dat ons zoontje beneden lag te slapen en we zo de babyfoon in de gaten konden houden tijdens het diner. Je kunt je geen betere host wensen dan Marjo. Ze is erg lief, behulpzaam en attent. Werkelijk overal is aan gedacht! Elke ochtend hebben we gebruik gemaakt van haar ontbijtservice hetgeen zeer fijn was. Ook hier was alles natuurlijk perfect geregeld incl. zelfgemaakt brood! De woning is zeer ruim met een moderne fijne woonkamer, keuken en badkamer. De foto's spreken voor zich. Tevens is er speelgoed aanwezig voor de kleinste. We zullen hier zeker terugkomen!!

Fijne vakantiewoning!

familie Bakker, 18-1-2017

Beste Marjo en Laurens,

Jullie hebben een fijne vakantiewoning, waar niets ontbreekt. Goed uitgeruste keuken, gezellig ingerichte woonkamer. Zelfs de kerstboom ontbrak niet. Daarnaast staat de woning op een mooie plek. Overdag de hectiek van Winterberg en 's avonds heerlijk tot rust komen in Züschen.

We komen graag nog een keer terug!

Groetjes,

Familie Bakker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus zur Linde (gesloten) in Winterberg-Züschen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus zur Linde (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhaus zur Linde (gesloten) scoort een 9.74 uit 10 op basis van 76 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: