Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Vriendelijk hotel in een schattig dorp

Samantha,
    3-4-2018

Vriendelijk en gezellig hotel in een leuk dorpje. De kamers zijn ruim en schoon en honden zijn toegestaan. Bij het ontbijt werd een praatje gemaakt en werd er gevraagd wat voor ei wij wilde en deze werd speciaal voor ons klaargemaakt. De ligging is uitstekend, je bent binnen 10 minuten in Winterberg.

Super!!

Familie nuesink,
    20-7-2016

Een warm onthaal van de gastvrouw.

De kamer/badkamer was superschoon!

Het pension staat in een rustige maar prachtige omgeving.

Super hotel

sabina89,
    21-2-2015

Eind januari hier met 3 personen overnacht om een weekend te skieen in winterberg.

Prima hotel hiervoor.

Erg vriendelijk personeel, uitstekende service, gratis wifi, schone nette kamers. Goede bedden. En het eten in het restaurant is ook voortreffelijk.

Met de auto 15 min rijden naar winterberg skikarussel. Eigenaar weet ook nog waar je rustig kan parkeren als je et haar vraagt.

Kom hier zeker nog eens terug.

Top

Fam Haring Drunen,
    30-8-2014

In een woord geweldig en zeker een aanrader. De omgeving is schitterend, geschikt voor wandelingen Leuke en gezellige eetgelegenheden in het plaatsje en zeer vriendelijke gastvrouw. wij gaan er zeker nog eens heen.

Goede prijs / kwaliteitverhouding

Famblm,
    2-9-2013

Landhaus ligt op een prachtige plek. Wij gingen een weekendje paragliden en dan is het prettig om in een comfortabel omgeving te verblijven.