Hotel Haus am Stein

7.3Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Züschen (Sauerland)

7.3Goed

Meer hotelinfo

50 reviews over Hotel Haus am Stein

• 2Teleurgesteld13-08-2019

Nooit meer!!!

Gevraagd om een extra schone kamer ivm stof en huisdieren allergie. Kamer was vuil, enorm stoffig en vies. Bad lag vol met rommel van buiten (dakraam) en er lage dode vliegen en wespen. We kregen een andere kamer. Ook deze was niet schoon, maar minder erg dan de eerste kamer. Er lag vloerbedekking en zowel op kamer 1 als 2 lagen donzen dekbedden en kussens. Geklaagd bij de receptie. Ze hadden het verzoek gelezen en hadden geen verklaring voor de vuile kamer('s). Om van het bijgebouw naar het hoofdgebouw ( eetzaal) te komen, moet je door een rookruimte. Er is geen andere weg, tenzij de 600 meter omloopt. De rook komt naar binnen via tussendeuren die altijd openstaan. De recreatieruimte is daarom nauwelijks rookvrij. Lastig als je niet tegen rook kunt.

Eten doe je aan lange tafels met vaste plaatsen. Ruimte voor privacy is er niet.

Al met al een slecht verblijf gehad zonder enige compensatie of excuus. Vreselijk slecht!

• 8CL08-08-2019

Fantastisch en dat voor deze prijs!

Heerlijk gehad! Goed ontbijt en diner, uitgebreid met voor ieder wat wils. Werd genoeg aangevuld. Vriendelijk personeel, mooie eenvoudige kamers maar belangrijkste keurig schoon. Veel leuke mensen ontmoet en erg gezellig gehad!!!

• 7vanZwol05-08-2019

Momenteel geen goed idee

Hotel kampt overduidelijk met personeelstekort. Het weinige personeel dat er nog dagelijks loopt oogt erg gespannen en deze sfeer is overal waar te nemen. Het leidt er bovendien toe dat er fouten worden gemaakt. het hotel heeft overduidelijk potentie maar tijdens ons verblijf kwam dat er niet uit.

Met oudere kinderen

• 8Hans21-07-2019

Goed hotel , prijs / kwaliteit perfect !!

Dit hotel wordt door jong en oud bezocht een mooie mix. We hebben all in geboekt , dit begon bij aankomst op vrijdag , met koffie en gebak ! Bij het avond buffet word je voorzien van drankjes [tot 22.00 uur]. Het ontbijt is zeer uitgebreid en smakelijk, alsmede het dinerbuffet, veel keuze. We hebben al heel veel hotels in het Sauerland bezocht ,maar Haus am Stein staat nu in de top 5. Het voordeel dat je dicht aan de grens woont ,Sauerland is ruim 2 uur rijden .

• 8Jodiko14-07-2019

Prima hotel. Tip voor het hotel Nederlandse tv.

Prima hotel met vriendelijk personeel, bijna allemaal maar ja dat mag de pret niet drukken. Wij zijn hier een week geweest. Prima ontbijt, eerste dag was het buffet van het avond eten slecht. Wij dachten als dit zo blijft is het niet voor herhaling vatbaar. Lopende de week werd het steeds beter, echt fantastisch. Een prima kok die prachtige taarten maakt voor het toetjesbuffet. Genoeg groenten, fruit, vlees en verschillende andere garnituren. Iedere dag een heerlijk soep. De kamer die wij hadden was voorzien van een balkon, we hebben daar niet vaak gezeten omdat het weer tegen viel. Keurige kamer met een laminaatvloer en prima bedden. Alles prima schoon. Nu nog enkele minpuntjes, die waren er ook wel. Overdag als je wat vroeger bij het hotel terug was kon je heel slecht een drankje krijgen, koffie was heeeeel erg moeilijk. Het hotel ligt aan een erg drukke weg en het is dan ook erg gehorig, dat moet je wel rekening mee houden.

• 8Harrie23-06-2019

Gaan zeker terug met onze e-bike en om te wandelen

Prachtige omgeving met nieuw aangelegde fietspaden, e-bike aanbevolen, net hotel, prettige medewerkers, goede keuken, afwisselend buffet menu.

• 7Familie.Janssen10-06-2019

prima voor groep met kinderen

Het is een groot druk hotel,maar wij waren met 11personen waarvan 4 kinderen en hadden een rustig stukje hotel 4 grote kamers geen last van anderen,alleen voorkant wat straatverkeer.de kamers waren prima op een douche namaar die werd later toch gerepareerd onbijt en buffet waren prima en werd ook aangevuld. De kinderen konden lekker zwemmen,het bad was niet druk,er was een speelkamer en We konden bowlen.het personeel was behulpzaam en maakte lange dagen. Het hotel is wel wat gedateerd maar voor ons prima.

Met jonge kinderen

• 7Christine26-05-2019

Verhouding prijs-aanbieding was goed.

We hadden een all-inclusive geboekt via de krant. Aankomst vrijdag - vertrek zondag.1x koffie met taart of wafel - niet gehad, werd ook niet aangeboden. Kregen bij inchecken wel meteen een formulier waarop de tijden van ontbijt en diner gehalveerd werden. Vrij drinken van 18.00 - 22.00 uur werd strikt nageleefd. Aanbod drankjes was wel ruim. Helaas alle dagen dezelfde muziek de hele dag, werd steeds herhaald. Kamer zeer ruim, badkamer kon je niet echt met z'n tweeen tegelijk zijn. Bedden goed, handdoeken voldoende.

• 9Sam Marcus28-04-2019

Heel vriendelijk personeel.

Leuk verblijf. Vriendelijk service gericht personeel. Prijs kwaliteit verhouding heb ik niet vaak zo positief ervaren als hier. Kinderen super naar hun zin. Mooie omgeving. Hotel ligt aan de hoofdweg van het gebied, maar dit was niet storend, drukte viel mee.

Minpuntjes: -Handdoeken en prullenbak werd met regelmaat aandacht aan besteed. Maar daar hielt het wel op. Bij aankomst overigens wel goed schoon. -Via een gast moeten horen dat er een Sauerlandpas is waardoor je vaak met korting of zelfs gratis activiteiten en gebouwen kon betreden.

Al met al

Met jonge kinderen

• 8Judith en Janneke18-03-2019

Hele goed prijs- kwaliteitverhouding : aanrader!

De locatie ligt 10 minuten van het centrum. Er lag nog sneeuw en wij hebben 2 dagen kunnen skiën. De gastheer Georg is ook een écht gastheer. Bedankt Georg. De kamers zijn ruim, ontbijt goed. Het zwembad is klein maar prima om naar een winterdag even te ontspannen. Verwacht daar geen groot bad.

Met vrienden

0 tips over Hotel Haus am Stein

1 vraag over Hotel Haus am Stein

• De clercq willy, 05-08-2019

Fietsen

Eind deze maand logeren wij in dit hotel, is er een fietsenberging. Wij zouden onze eigen Ebike willen meebrengen.

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi