Vakantiehuis Carpe Diem

3.7Onvoldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Züschen (Sauerland)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Carpe Diem?

3.7Onvoldoende

• 5.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Carpe Diem

• 7Een leuk gezelschap25-02-2011

Wel voor herhaling vatbaar

Wij zijn met een gezelschap van 10 personen in het Vakantie huis Carpe Diem geweest (onderste etage). Het is geen superhuis maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een ruime 4 persoonskamer en twee (te kleine) 3 persoonkamers. Voor ons was de verdeling niet optimaal maar dat wisten we van te voren. Wat erg tegen viel was de opbergruimte in de kamers. Deze was erg beperkt. We leefde uit de meegenomen tassen. De twee badkamers zien er redelijk uit. Het putje van de grote badkamer was/is verstopt en stonk. De keuken was acceptabel. Helaas was er geen oven aanwezig

Het huis ligt een paar kilometer buiten Winterberg en net buiten Zuschen . Hierdoor ben je genoodzaakt een (of meerdere) auto ('s) te hebben. De oprit ligt gelijk aan een provinciale weg en is erg steil. Toen het gesneeuwd had, konden we halverwege de oprit komen ( zonder sneeuwkettingen).

Ik zou, gezien de prijs/kwaliteit verhouding hier best nog wel eens keer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 3aylin30-10-2007

Net niet!! Ontbijt was erg matig! Zeker voor Duitse begrippen! Kamermeisjes bediening(zijn dezelfde) waren erg vriendelijk. Bij aankomst was het erg moeilijk om de ingang te vinden. Volgende dag stonden er pas borden waar het op aangegeven stond. Het uitzicht en de omgeving zijn erg mooi!

Gereisd met familie in oktober 2007

0 tips over Vakantiehuis Carpe Diem