Vakantiehuis Carpe Diem

3 reviews over Vakantiehuis Carpe Diem in het Nederlands

Wel voor herhaling vatbaar

Een leuk gezelschap
25-2-2011

Wij zijn met een gezelschap van 10 personen in het Vakantie huis Carpe Diem geweest (onderste etage). Het is geen superhuis maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een ruime 4 persoonskamer en twee (te kleine) 3 persoonkamers. Voor ons was de verdeling niet optimaal maar dat wisten we van te voren. Wat erg tegen viel was de opbergruimte in de kamers. Deze was erg beperkt. We leefde uit de meegenomen tassen. De twee badkamers zien er redelijk uit. Het putje van de grote badkamer was/is verstopt en stonk. De keuken was acceptabel. Helaas was er geen oven aanwezig

Het huis ligt een paar kilometer buiten Winterberg en net buiten Zuschen . Hierdoor ben je genoodzaakt een (of meerdere) auto ('s) te hebben.

De oprit ligt gelijk aan een provinciale weg en is erg steil. Toen het gesneeuwd had, konden we halverwege de oprit komen ( zonder sneeuwkettingen).

Ik zou, gezien de prijs/kwaliteit verhouding hier best nog wel eens keer naar toe gaan.

2008

hat keine zukunft

landmann
27-10-2008

waren zum zweiten mal dort,ich glaube es hat einen besitzerwechsel gegeben,aber dieser ist genau so schlecht

2007

Net niet!!

Ontbijt was erg matig! Zeker voor Duitse begrippen!

Kamermeisjes bediening(zijn dezelfde) waren erg vriendelijk.

Bij aankomst was het erg moeilijk om de ingang te vinden. Volgende dag stonden er pas borden waar het op aangegeven stond.

Het uitzicht en de omgeving zijn erg mooi!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Carpe Diem in Winterberg-Züschen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Carpe Diem scoort een 3.67 uit 10 op basis van 3 reviews.