Hotel Berghotel Tromp

Kleine hotelsWeer vandaag20°6°
Hotel Berghotel Tromp
7,8

301 reviews over Hotel Berghotel Tromp in het Nederlands

Super tof hotel, hele leuke Nederlandse eigenaren.

Anita Verhoef,
7-4-2019

Een knus en gezellig familiehotel dat wordt gerund door de vriendelijke en gastvrije nederlanders Ronald en Patricia Tromp. De kamers zijn ruim en praktisch. De bedden echt geweldig en de douche ook helemaal prima. Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Dus een absolute aanrader.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een aanrader!

Kirsten Muntendam,
14-2-2019

Berghotel Tromp is een authentiek Duits hotel, met Nederlandse eigenaars. En wat voor eigenaars! Wij hadden autopech, waardoor een dagje Winterberg veranderde in twee dagen Winterberg. Geen tandenborstel, geen schoon ondergoed, geen auto, niks. Eigenaresse Patricia was echter de reddende engel. Ze scheurde ons om vijf voor sluitingstijd naar de supermarkt voor wat basic benodigdheden, reed nog even langs de lokale pizzeria voor het avondeten, en zorgde ervoor dat wij de volgende dag gratis met de bus weer terugkwamen in Winterberg. Wát een service. Het hotel an sich is basic maar compleet. Heerlijk zachte bedden, lekker warme douche, schoon en een goed ontbijt de volgende dag. Het heeft een authentiek sfeertje.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

lekker gewoon goed

Hanne,
6-1-2019

oud en nieuw vieren met familie die op de camping waren. wij dus heerlijk in dit hotel. motto hier: doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. relaxt, geen luxe kamers maar wél schoon. erg uitgebreid ontbijtbuffet. geen uitgebreide menukaart voor de avond maar wat je krijgt is echt superlekker en kwalitatief goed! mooie bar😊👌

Gereisd met partner in december 2018

prima hotel!

janneke raamsman,
1-1-2019

Geen luxe hotel, dus let niet op details, het zijn erg eenvoudige kamers maar prima vertoeven hier! Goed bed, douche en wc apart, diner was heerlijk en een fantastisch ontbijt!! Gezellige bar ook! Mooie plek om te wandelen en de skipistes zijn dichtbij, ligt er geen sneeuw in Zuschen, dan is er altijd nog 5 km verderop de kans dat je in Winterberg wél kan skien. Wij hebben hier een fijne jaarwisseling gehad

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk hotel met goed eten en fijne kamers.

Geerlings,
1-1-2019

Voor het 3e jaar hebben we oud en nieuw gevierd met een groep vrienden. Alles is altijd top geregeld. Kamers mooi en schoon. Heerlijk uitgebreid ontbijt, diner te lekker en veel. Van oudjaar maken ze altijd een leuk feestje, niks is te gek. Zou Berghotel Tromp zeker aanraden als je naar Winterberg wil boeken.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net hotel met vriendelijke Nederlandse eigenaren

Angela Meijering,
1-12-2018

Net hotel met aardige Nederlandse eigenaren.

Erg lekker ontbijt met verse broodjes en zelfs vers gezette koffie.

Zeer mooie rustige omgeving tegen de bosrand aan. Wij hebben zelfs 1 nacht bijgeboekt. Langs een mooie route van +- 9 km loop je zo naar Winterberg toe. En met de bus zijn we gratis met de Winterberg Sauerland card die we in het hotel hadden gekregen terug gereden. Wij hebben een zeer fijn en ontspannen verblijf gehad en komen volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hopen weer n keertje terug te komen!

Toos Van zimmeren,
18-11-2018

Prachtig gelegen hotel. Kamer is eenvoudig, maar lekker ruim en schoon. We hebben geboft met het prachtige zonnige weer. Vanuit hotel direct wandelpaden oa ri Winterberg. Fijne nederlandse eigenaars, jong gastvrij gezinnetje, niets is hun teveel om je een prettig verblijf te geven. Dankjewel voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Leonie,
16-9-2018

We waren hier nu voor de vierde keer . Deze keer maar voor 1 nachtje, andere keren een week of langer weekend. We sliepen in de familie kamer. Lekker met zijn vieren bij elkaar. Opviel was dat er nieuwe bedden waren ten opzichte van afgelopen keer. Lekker slapen. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk wandelen. Vanaf half 9 staat het ontbijt klaar wat goed verzorgt is. Heerlijke verse broodjes, warme eitjes en lekkere knackworstjes. ‘S avonds hebben we lekker 3 gangen menu gehad. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker nog eens terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Grote kamer; eenvoudig, maar schoon en netjes. Goed verzorgd ontbijtbuffet en s'avonds een goede 3-gangen maaltijd. Het hotel wordt gerund door een bijzonder vriendelijk en attent echtpaar; niets is hen teveel en ze geven goede informatie over de mogelijkheden in de omgeveving. Het is een prima uitgangspunt voor mooie motortochten in het Sauerland.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

In een woord:Geweldig

Vera en Kees Hopman,
10-6-2018

Wat een fantastische week hebben wij hier gehad.Twee geweldige eigenaren die niets te veel is,Ronald en Patricia Tromp. Hij een geweldige kok en zij een lieve zorgzame gastvrouw.Dagelijks veel informatie gehad over de prachtige omgeving en genoten van de " oorverdovende" rust en stilte. Een uitstekend hotel waar we zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2018

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Tromp in Winterberg-Züschen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Tromp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.