Gasthof Ahrekeller

41 reviews over Gasthof Ahrekeller in het Nederlands

Fantastisch verbrijf.

eric - martine
14-8-2018

Zeer mooie kamer met zeer lekker eten zowel 's morgens als 's avonds,

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Huiselijk verblijf

Sabine
5-2-2018

We zijn hier geweest van 31 januari tot en met 4 februari. Leuk en goed ontvangen, ondanks dat de eigenaar wegens ziekte niet aanwezig was. Zoon Benjamin kookt heerlijk, we hebben genoten van eenvoudige maar zeer smaakvolle maaltijden. Het ontbijtbuffet was zeer goed verzorgd en ook hier gold eenvoudig maar zeer smaakvol. De kamer was prima en we hebben heerlijk geslapen. Kortom: een aanrader voor een paar dagen wanneer Winterberg in de planning staat.

fantastisch het is een 10+

Dirk en Marijke
20-1-2018

Vriendelijke uitbaters , ruime kamer , uitstekend ontbijt , super avondmaal

Genoten

J. Boon
7-1-2018

Gasthof Ahrekeller zou ik aanraden. Leuke locatie, goede ontvangst, nette kamers en het ontbijt en diner was prima. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Op 10 minuten rijden van skigebied Winterberg is dit ideaal voor een aantal dagen.

1 winterweekend met een halve meter sneeuw de max

guido vaneylen
30-12-2017

super gezellig en de vrijdagavond plezante toog vol lokale dorpelingen waar we gezellig mee gekeuveld hebben

echt geen minpuntjes

Geweldig gasthof dito kamers, eten en staf

Marc Tetteroo
16-10-2017

Het gasthof is fantastisch gelegen. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het diner is afwisselend en heerlijk.

Aanrader toch

J.P.Mul
9-10-2017

Super hotel goede kamer lekker eten en bovenal gezellige bediening dus wat wil je nog meer .....

Dorp Zusschen niet noemenswaardig, wel bezienswaardigheden en kleine stadjes in directe omgeving. Fantastische wandel- en fiets mogelijkheden.

Pension is een echte aanrader. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Geweldig

Sophia en Bob
24-9-2017

Gastvrijheid eigenaren, netheid kamer, eten

Er was gratis internet, doch veel te traag. Ook internet via mobiele telefoon slecht.

Chantal en Hrman
19-9-2017

Veel en lekker eten , goede kamers en gezellig familie gasthof

Vele mooie wandelingen in de buurt en dicht bij centrum Winterburg

Ook voor de ski en mountainbike en wielertoeristen is dit het ideale gasthof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Ahrekeller in Winterberg-Züschen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Ahrekeller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.