Sorteren

vakanties Winterberg-Züschen (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

4 hele mooie dagen gehad.

Jan lavalaye
    12-11-2018

Je kunt er heel goed wandelen.

geweldig

Ton en Ineke
    11-11-2018

Zeer vriendelijke ontvangst,, prima uitstekende kamers en gezellig verbijf

zeer aan te bevelen voor wandeltochten in de directe omgeving

Heel fijn hotel

Fil Donders
    7-11-2018

Fijn hotel met vriendelijk personeel, lekker eten en hele schone kamers. Voor herhaling vatbaar.

Prima bevallen mede door topweer!

Hein
    15-10-2018

Haus am Stein is een groot Club Hotel, met haalt geregeld klanten op met de bus, dat brengt veel reuring. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Wij sliepen in een apart huis naast het hotel, op de bovenste verdieping, groot, schoon en een heerlijke douche. De bedden scoren voor ons een 7. Op de dag van de aankomst ipv de koffie met gebak nu een "snack", was gewoon een hele maaltijd, erg lekker. 's Avonds echt zeer uitgebreid eten, verschillende salades, veel vlees, groente en als toetje genoeg fruit, vla, ijs etc. Wij hadden een arrangement waarbij we gratis mochten drinken van 18.00 - 22.00 uur. Het was wel luidruchtig in de bar/zaal, veel Duitse klanten die natuurlijk ook van hun arrangement wilde genieten en dat dan ook deden, op deze avond absoluut niet vervelend ( ook al won NL met voetbal met 3-0 van Duitsland ). Toiletten zeer schoon, alles in orde.

schitterende omgeving, lekker gefietst ( MTB, minder geschikt voor race )

Voor herhaling vatbaar

Ad
    28-9-2018

Vriendelijk personeel

Eten was goed volop keus

Ontbijt ruimschoots voldoende

Kamer was goed bedden goed ,kamer was op de bovenste verdieping ,aan de achter kant wat prettig was ,ivm ligging van het hotel aan een drukke weg

Een minpunt kamer werd niet gestofzuigd

Lag zand en pluizen op de grond ,en is in vier dagen niets aan gedaan ,wel schone handdoeken en beden opgemaakt vuilnisbak geledigd

Verders was het verblijf goed

Winterberg-Züschen (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 169 reviews