Winterberg-Züschen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg-Züschen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Winterberg-Züschen (Sauerland)

Kras

Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Rustig en prachtige lanschappen.

Johan Verhaeghe,
    2-6-2016

Een aanrader voor wandelaars, al moetje wel tegen een goede helling kunnen. De wandelroutes zijn zeer goed bewegwijzerd en ieder wandeling geeft een ander landschap. Goede wandelschoenen zijn een aanrader. De wandelpaden waren allen verhard, dus niet door modder ploeteren. Echt genoten.

Minpuntje, er zouden wel vuilnisbakjes mogen voorzien zijn langs de wandelpaden

Gereisd met partner in mei 2016

Korte skivakantie met kleine kinderen(beginners).

Hans Kroon,
    16-3-2016

Goed:

kleine overzichtelijke skigebiedjes.ideaal voor beginners. geen wachttijden bij de lift.

zorg voor de kinderen bij skischool.

Winterberg zelf is erg druk. wachttijden bij de lift.

Prijzen zijn nog redelijk.

Niet goed:

mogelijkheden (oefenweides) voor beginnende kinderen zeer beperkt.

kwaliteit lesgeven in algemeen kan beter.

klantvriendelijkheid personeel algemeen kan beter.

veel sanitair bij skigebieden niet schoon

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Schitterend! Helaas geen sneeuw

Hertje,
    31-12-2015

Voor korte skibreak hotel in Sauerland geboekt. Tussen kerst en oud en nieuw. Helaas met 10 graden geen sneeuw te bekennen. Wel veel keus uit schitterende wandelroutes en mountainbikeroutes. Wij hebben 2x gewandeld en 1 dag gemountainbiked. Pittig maar zeer de moeite waard. Zelfs in deze tijd van het jaar! In het voorjaar moet het erg mooi zijn. Veel mooie dalen met beekjes, afwisselend bos met loofbomen en sparren, vriendelijke mensen en leuke berghutten. Ondanks gebrek aan sneeuw hebben we ons prima en sportief kunnen vermaken!

Winterberg wel erg druk in deze tijd van het jaar, maar niet storend.

Gereisd met partner in december 2015

goed alternatieve

Y. Maters,
    9-8-2015

Het drukke toeristische Winterberg ligt vlakbij. De oude spoorlijn is geasfalteerd en is nu een E-bike route. Je kan via deze route o.a. naar Winterberg. Zuschen is echt een startpunt. Het plaatsje zelf is geen toeristisch dorp. Het is hier gewoon relatieve goedkoper dan Winterberg.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie omgeving en prachtige wegen

Lennies,
    26-5-2015

We zijn 2 dagen in Zuschen geweest voor een motorweekend. Heerlijk getoerd in de prachtige omgeving en mooie stadjes bezocht. Marburg is echt een aanrader en ook de Mohnesee iets noordelijker is prachtig om een gezoek aan te brengen.

Gereisd met vrienden in mei 2015
Winterberg-Züschen (Sauerland) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 169 reviews