Appartement Kloosterman

Appartement Kloosterman
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,1

142 reviews over Appartement Kloosterman in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad !

van de Ven,
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel mooi appartement met alles erop er eraan!!! Tot in de puntjes geregeld. Voor de kinderen was de speelhoek ook buitengewoon perfect !!! Zeer schoon en hygiënische. Op een hele mooie lokatie om ff lekker uit te waaien!! En ook heel dicht bij een bushalte en treinstation je bent binnen 10 min ( gratis !!! ) in Winterberg !!! Alleen het internet is niet zo denderend

Maar voor de rest een heel goed/mooi appartement !!!

Wij hebben al geboekt voor 2019

Wij hebben al weer geboekt voor 2019 !!!!

Gezellig en van alle gemakken voorzien.

Mevr. Audenaerd,
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis is van alle gemakken voorzien. Genoeg ruimte voor 10 mensen.

Uitstekend

Nico Boer,
13-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gewelidig huis! Alles aanwezig en schoon. In leuk dorp, bakker om de hoek, 10 min rijden naar Winterberg. Komen zeker terug.

geweldig

Nieuwenhuis,
31-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kwamen iets later aan dan gepland maar dit was geen enkel probleem, appartement was erg schoon en van alle gemakken voorzien!

Je voelt je gelijk op je gemak. bakker suppermarkt op loopafstand en skipistes winterberg erg gemakkelijk te bereiken. Echt een aanrader!

Top plek

Liesbeth,
30-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede afstand van winterberg om te skien. Plek om ski materiaal op te slaan. Keuken van alle gemakken voorzien. Luxe dat handdoeken en linnengoed aanwezig zijn. Goede bedden. 1 badkamer is precies pas. Heel schoon. Gastvrije hostes.

• Ligging t.o.v. pistes9

Alles prima voor elkaar! Heerlijk weekend gehad! Huis van alle gemakken voorzien. Heerlijk geslapen op de boxspring. We komen zeker terug😃 Één kleine opmerking: we waren met een groot gezelschap en niet iedereen ging de dezelfde activiteit doen, een tweede sleutel werd daardoor echt gemist.

Aanrader voor Winterberg!

Poelman,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het huis is echt helemaal fantastisch! Van alle gemakken voorzien en op steenworp afstand van Winterberg. Wij hebben met 2 gezinnen (4 volw en 4 kinderen) een lang weekend genoten van app Linda. Fijne ruime slaapkamers en ruime badkamer en op 2 kamer nog een extra wasbak.

De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt in de speelkelder speciaal voor de kids. Wij hadden ook het geluk dat er sneeuw was gevallen dus hebben ze fijn in de tuin gespeeld van het huis. Waar overigens ook allemaal speeltoestellen en een trampoline staan.

Keuken is prima en van alle gemakken voorzien; gasfornhuis, oven, grote koelkast met vriesvak, waterkoker, koffiezet app (filterkoffie), broodrooster, eier koker en magnetron.

Voldoende servies, zelfs voor de kleinsten.

Extra douche zou wel fijn zijn met een groot gezeldschap; douchen wordt een hele uitdaging als je met 10 volw verblijft in dit appartement ;-)

Fantastisch, een echte aanrader

Karin,
27-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gevoel van thuiskomen. Het appartement was wederom heel schoon.

Er is werkelijk aan alles gedacht. In ons app. stond zelfs een kerstboom

Wij zijn al meerdere keren bij de familie Kloosterman geweest. Het valt ons op, dat zij er werkelijk alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.

We hebben nog nooit een minpuntje kunnen ontdekken. Onze complimenten. Wij komen graag terug.

Zoals altijd weer fantastisch

Stolk,
24-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Complete woning op een heerlijke locatie

Mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen

Fam. P. Mulder,
4-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Maak gebruik van de summerkaart. Op heel vee plekken kun je gratis ergens in of met korting. Dit scheelt een heel eind met je uitgaven en zo doe je dingen die je anders niet zou doen. Vooral als je er met een gezin bent scheelt dat een heel eind. En er is echt veel te doen in de buurt. Mooi wandelgebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kloosterman in Winterberg-Silbach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kloosterman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.