Appartement Kloosterman

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Silbach (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Appartement info

Meer appartement info

176 reviews over Appartement Kloosterman

• 10Fam. Schotanus28-08-2020

Ideaal: rust, ruimte en heel veel activiteiten!

Vanwege corona ging onze jaarlijkse Zweedse vakantie niet door. Deze zomer een kleine 14 dagen vakantie gehouden in appartement Linda. Het valt niet anders te omschrijven dan 'Top!' Het appartement was lekker ruim, schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien, de service super: beddengoed en handdoeken zijn inclusief, wifi gratis en het contact met de Nederlandse eigenaren was uitstekend. Ze hebben hart voor hun huis en daarmee hart voor hun huurders. Het huis staat in het groene, rustige bergdorpje Silbach (héérlijk!) maar met de auto ben je in 5 minuten in Winterberg. De Sauerland Sommercard (ook bij de huur inbegrepen) biedt zoveel gratis activiteiten, dat ook oudere kinderen/pubers zich hier prima kunnen vermaken -> rodelen, karten, klimbos, biathlonschieten enz. 1 dag downhill mountainbiken maakte het helemaal compleet voor hen! Er was maar 1 nadeel aan de vakantie en dat was dat 'ie zo snel voorbij was....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Jantien van der Meer03-08-2020

Appartement Michel is super!

Dit was mijn tweede jaar op deze locatie. Vorig jaar zaten we met 3 personen in Elise, dit jaar met 2 volwassenen en 4 kinderen (7, 8, 10 en 11 jaar) in appartement Michel. Ook dit jaar was de accomodatie top! Alleen apart, in coronatijd natuurlijk.

Vriendelijk ontvangst/sleuteloverdracht.

Het huisje was zeer schoon (heb veel om mee te vergelijken). Slaapkamers, badkamer, woonkamer, keuken waren meer dan voldoende ruim voor ons gezelschap. Het was modern en stijlvol ingericht. Er staan boeken, dvd's en spelletjes in de kast. Ook voldoende stopcontacten overal!

De tuin is lekker groot en loopt helemaal rond, zodat we op de heetste dag heerlijk in de schaduw in het gras hebben kunnen liggen. De kinderen hebben veel geschommeld, op de trampoline gespeeld, bij het beekje gespeeld en konden zelfstandig naar de leuke speeltuin (een blok verderop).

Als het aan mij ligt, boeken we volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9fam. Kuiper20-07-2020

Fijn verblijf, leuke plek voor een weekje weg.

Fijne locatie, mooi tuin (diverse zitjes + trampoline en glijbaan voor de kinderen). Rustig gelegen, maar toch centraal. Snel in centrum Winterberg, maar ook wandelpaden zijn dichtbij. Genoeg te doen in de omgeving. Heel fijn dat het verblijf inclusief Sauerland Sommercard is. Appartement Elise biedt voldoende ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Goede bedden. Veel keukenapparatuur en goede vaatwasser. Een beetje gehorig, maar dat heeft ons niet gestoord.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Fam. Opheij09-03-2020

Mooi, ruim appartement!

Zeer tevreden. Het appartement was ruim, mooi ingericht, schoon en compleet. Ook leuke speelkamer voor de kinderen. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 9Familie Schellekens21-02-2020

Wederom GEWELDIG!!

Voor de 6e keer verbleven we in deze geweldige vakantiewoning en al weer geboekt voor volgend jaar! Goede bedden en heerlijke douche. Handdoeken en bedlinnen is inclusief en wasmachine/droger aanwezig. Wifi oke en tafeltennistafel was top voor de pubers. “Huismeester” Frau Schlaeppi is zeer aardig en zorgzaam. Echt een aanrader!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9et08-02-2020

heerlijk huis

Met onze volwassen kinderen hebben we de 2 bovenste appartementen een weekeinde tot onze beschikking gehad. De woningen zijn schoon, de bedden heerlijk en alles, werkelijk alles wat je mogelijk nodig kan hebben is aanwezig. Het weer werkte niet mee om te skieen, maar de apres-ski was prima!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    9Jantien van der Meer11-08-2019

Volgend jaar weer?

Supergoed ontvangen. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. Leuke 'speelkamer' beneden, maar omdat er zoveel te doen is in de buurt, hebben mijn kinderen daar niet veel gezeten. Waar je wel rekening mee moet houden, is dat het kerkje in de buurt al om 7 uur de klokken luidt. Maar verder is het huis rustig gelegen en hoor je geen lawaai van buiten. De tuin is ook groot genoeg om lekker te kunnen spelen. De Sauerland Karte was geweldig! We hadden meer te toen dan we in een week konden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Van Gendt24-03-2019

Super verzorg ruim- schoon en compleet appartement

Op 5 minuten rijden in Silbach ligt het appartement Kloosterman. Ruim opgezet met alle voorzieningen. Uitgebreide keuken en een supermooie badkamer met douche en bad. Mooie slaapkamers met boxspring en stapelbedden. Huiskamer met grote eettafel en entree. Verder in de kelder een speelkamer voor de kleintjes en een kamer met tafeltennistafel. Alles netjes in orde en werkend, zelfs tv met ruime zenderkeuze en dvd’s. Achter het appartement ruime parkeerplaats met deur naar het appartement, leuk dat achter het appartement een watertje stroomt. Op 2 minuten de Rewe supermarkt. Mooi opgezet en verzorgd

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Mike18-03-2019

Super!

Erg schoon en ruim! Super!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Fred13-03-2019

Huiselijk

Fijne en gezezellig appartement, huiselijk. Alles was aanwezig wat je nodig hebt voor het koken en samen zijn. Matrassen goed en douche dito. Hebben een fijne wintersport gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Appartement Kloosterman info