Géén boekingskosten

Appartement Kloosterman

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Winterberg-Silbach (Sauerland)

9.1FenomenaalScore uit 178 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

181 Reviews over Kloosterman

• 9Familie B. Nederland01-06-2022

Aanrader voor grote families! Prachtige woning.

Een fijne verblijf gehad in deze mooie woning. Door het huren van de drie appartementen is deze woning ideaal voor grote groepen. In appartement Linda is ruimte om met grote groep te eten en ruime zithoek.. Prachtige badkamers. In de keuken ruimschoots bestek en servies. In ons geval voldoende kinderstoelen en campingbedjes. In de kelder een speelkamer met veel speelgoed/spelletjes voor de kinderen. Rond het huis aantal speeltoestellen voor kleine kinderen. Diverse plekjes om te zitten. Ook op loopafstand prachtig speeltuintje. De gratis Sauerland SommerCard biedt een gevarieerd aanbod aan uitjes en activiteiten. Kortom een verblijf in huis Kloosterman is een aanrader als met de hele familie erop uit wilt. Daarnaast bieden de appartementen ook voldoende privacy om afzonderlijk te huren. Ziet er allemaal keurig uit. Rustige ligging in het mooie plaatsje Silbach. Prettig contact met verhuurder.

• 9Ted de Hoog01-01-2022

Zeer aan te raden

Een prachtig, ruim en gerieflijk huis met alles wat je wil van een vakantiewoning. In de bosrijke omgeving kun je mooie wandelingen maken en wintersportcentrum Winterberg is vlakbij. In de buurt vind je ook grote warenhuizen als je iets nodig hebt wat je niet kunt vinden in het gezellige dorpswinkeltje.

• 9Rita23-10-2021

Fijn sfeervol huis schoon en netjes

Prachtige nieuwe badkamer , bedden waren heerlijk en de oven werkt super. Keuken ook schoon en compleet. Enige minpunt is dat er bij ons ook iemand in de kamer sliep die wakker lag van de luide trein die smorgens al toetert en van de kerkklok die de weg kwijt was met luiden..in de slaapkamers hebben wij dat niet gehoord

• 9Veldhuijzen10-08-2021

Fantastisch!

Top appartement (elise). Ligt mooi en rustig. Super schoon en er ontbreekt aan niets. Van boeken, speelgoed, spelletjes, dvd's tot handmixer.We hebben in de omgeving veel gedaan en gezien door de sauerland kaart.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Annet10-08-2021

voor 3e keer een heerlijke vakantie

Een prachtig overcompleet appartement. Een fijne tuin om in te spelen, een balkon om even buiten te zitten. Een vriendelijke huisbaas die je zelfs bij 2 weken vakantie halverwege verrast met een mand vol schone handdoeken. De Sauerland kaart zorgt ervoor dat de uitjes uitgekozen kunnen worden. Dit jaar een paar mooie wandelingen vanuit het huis gemaakt, ook zeer geslaagd.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Schotanus28-08-2020

Ideaal: rust, ruimte en heel veel activiteiten!

Vanwege corona ging onze jaarlijkse Zweedse vakantie niet door. Deze zomer een kleine 14 dagen vakantie gehouden in appartement Linda. Het valt niet anders te omschrijven dan 'Top!' Het appartement was lekker ruim, schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien, de service super: beddengoed en handdoeken zijn inclusief, wifi gratis en het contact met de Nederlandse eigenaren was uitstekend. Ze hebben hart voor hun huis en daarmee hart voor hun huurders. Het huis staat in het groene, rustige bergdorpje Silbach (héérlijk!) maar met de auto ben je in 5 minuten in Winterberg. De Sauerland Sommercard (ook bij de huur inbegrepen) biedt zoveel gratis activiteiten, dat ook oudere kinderen/pubers zich hier prima kunnen vermaken -> rodelen, karten, klimbos, biathlonschieten enz. 1 dag downhill mountainbiken maakte het helemaal compleet voor hen! Er was maar 1 nadeel aan de vakantie en dat was dat 'ie zo snel voorbij was....

• 9Jantien van der Meer03-08-2020

Appartement Michel is super!

Dit was mijn tweede jaar op deze locatie. Vorig jaar zaten we met 3 personen in Elise, dit jaar met 2 volwassenen en 4 kinderen (7, 8, 10 en 11 jaar) in appartement Michel. Ook dit jaar was de accomodatie top! Alleen apart, in coronatijd natuurlijk.

Vriendelijk ontvangst/sleuteloverdracht.

Het huisje was zeer schoon (heb veel om mee te vergelijken). Slaapkamers, badkamer, woonkamer, keuken waren meer dan voldoende ruim voor ons gezelschap. Het was modern en stijlvol ingericht. Er staan boeken, dvd's en spelletjes in de kast. Ook voldoende stopcontacten overal!

De tuin is lekker groot en loopt helemaal rond, zodat we op de heetste dag heerlijk in de schaduw in het gras hebben kunnen liggen. De kinderen hebben veel geschommeld, op de trampoline gespeeld, bij het beekje gespeeld en konden zelfstandig naar de leuke speeltuin (een blok verderop).

Als het aan mij ligt, boeken we volgend jaar weer!

• 9fam. Kuiper20-07-2020

Fijn verblijf, leuke plek voor een weekje weg.

Fijne locatie, mooi tuin (diverse zitjes + trampoline en glijbaan voor de kinderen). Rustig gelegen, maar toch centraal. Snel in centrum Winterberg, maar ook wandelpaden zijn dichtbij. Genoeg te doen in de omgeving. Heel fijn dat het verblijf inclusief Sauerland Sommercard is. Appartement Elise biedt voldoende ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Goede bedden. Veel keukenapparatuur en goede vaatwasser. Een beetje gehorig, maar dat heeft ons niet gestoord.

• 9Fam. Opheij09-03-2020

Mooi, ruim appartement!

Zeer tevreden. Het appartement was ruim, mooi ingericht, schoon en compleet. Ook leuke speelkamer voor de kinderen. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Familie Schellekens21-02-2020

Wederom GEWELDIG!!

Voor de 6e keer verbleven we in deze geweldige vakantiewoning en al weer geboekt voor volgend jaar! Goede bedden en heerlijke douche. Handdoeken en bedlinnen is inclusief en wasmachine/droger aanwezig. Wifi oke en tafeltennistafel was top voor de pubers. “Huismeester” Frau Schlaeppi is zeer aardig en zorgzaam. Echt een aanrader!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement Kloosterman info