Vakantiehuis Haus Iris

Een echte aanrader

Fam. de Vree
3-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige huis, schoon, zeer ruim en luxe. Met nederlandse TV, Wifi, vaatwasser e.d. Mooi gelegen en op 5 minuten van Winterberg. Leuk restaurant en winkeltje op loopafstand. Een echte aanrader!

Heerlijk genieten met de natuur in de achtertuin

Jacco van Oord
19-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nette accommodatie, schoon, ruim en van alle benodigdhedenen voorzien.

Toppie!!!!

Vanessa
16-7-2013

Een heerlijk zomer huisje. Grote kamers. behalve de kamer met de 2 x een stappelbed. Badkamer super groot.Heel erg schoon. geweldig!! Leuke zitplekjes buiten. Supermarktje op loopafstand.

Als het mee zit nog een keer dit prachtige huisje.

super appartement

lois
23-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een ruimte in het huis. Overal dichtbij.Super schoon. Een aanrader. Is van een nederlandse verhuurder.

heerlijk verblijf mooi uitzicht overal dichtbij

Gezin met 2 kinderen
12-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een leuk appartement, netjes, vooral enorm ruim, van alles is aanwezig, gratis wifi.

Mooi uitzicht.

De vrijheid is heerlijk zit heel dichtbij Winterberg en voor Ski fans geweldig dicht bij de Poppenberg (Landal) waarvan daan je zo verder kunt skieën.

je 'eigen' woning in het sauerland

Familie met 2 kinderen
18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is ons goed bevallen, géén druk vakantie park maar gewoon je 'eigen' woning in Silbach! Je voelt je net een Silbacher zelf. Ruim appartement, netjes, goed verzorgdt, je kan naar de bakker/ supermarktje lopen. Zeer dicht bij winterberg. Slechts op 2 km van de skipiste Poppenberg. Pretpark fort fun dichtbij ook Willingen is 20 minuten te bereiken.

Prachtig en vooral ruim huis.

Emmy
3-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zatten er met 27 man en hadden voldoende ruimte. Het enige wat misschien een klein min puntje was is dat sommige appartementen maar 1 badkamer hadden die we met 8 man moesten delen, maar ze waren allemaal wel heel groot en netjes. Dus uiteindelijk hebben we er eigenlijk geen last van gehad en hebben we een super vakantie gehad. Ook de eigenaar is zeer vriendelijk. Al met al. Alles was perfect geregeld en wij gaan sowieso nog eens terug!

Prachtige appartementen, schoon en zeer ruim

Jos de Wit
11-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn een lang weekend naar Haus Iris geweest. Het is een heel mooi huis, prachtig in de natuur. Een aantal terassen en een mooi speeltoestel voor de kinderen. Het huis ligt in Silbach en dat is ongeveer 5km van Winterberg. Dit huis is een echte aanrader! Wij komen er zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Iris in Winterberg-Silbach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.