Hotel Haus Hubertus

Laatste review

Jan,
11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We kwamen op half twee aan veel te vroeg de deur was gesloten aan bellen niemand deed open we gingen een stukje rijden naar winterberg om 4 uur weer terug naar hotel Hubertus vriendelijk ontvangen beetje rommelig papieren aan de kant geschoven kregen wij de sleutels de trap op was gelopen deze was echt aan vervanging toe de kamer was nou we gingen terug in de tijd alles wel schoon maar alles aan vervanging toe goed balkon lekker geslapen. douche was prima wel een beetje nauw sauna was goed ontbijt was uitstekend

Kenmerken

saskia Brokling
25-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schone kamer behulpzaam personeel je kan er voor een leuke prijs lekker eten. Hebben ook senioren menu's. Kregen in eerste instantie een kamer toegewezen in de dependance achter het hotel. Maar omdat mijn man slecht ter been is konden we toch een kamer in het hotel zelf krijgen omdat ze onze kamer in de depandance hebben omgeruild met de kamer in het hotel omdat de gasten nog niet waren aangekomen.

Meer dan goed

Wouter pietermaat
10-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

1 nacht geslapen de kamer was prima lekker duits. Voor 14 euro hebben we betaald p.p voor het avond eten 4 gangen simpel maar goed. Een biertje 0,5 L 2 euro. En de prijs voor de kamer totaal 54 euro. Al met al wij komen nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Hubertus voor je op een rij gezet:

Oude donkere kamer, vloer kraakt, bed goed, badkamer klein.

Aan doorgaande weg gelegen in klein dorp waar niets te doen is.

Personeel is wel klantvriendelijk en behulpzaam. restaurant is ongezellig.

Regelmatig schone handdoeken.

• Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier 1 nacht geweest. Goede kamers alleen een kleine badkamer, fijne bedden, lekker duits ontbijtje gehad, aardige mensen. Wel ouderwets meubilair, maar prima voorzieningen. We hebben maar 48 euro betaald voor een 2 persoonskamer. Het enige mindere is: dat het ongeveer 10 minuten rijden van winterberg en de pistes ligt. Maar daar hadden wij van tevoren rekening mee gehouden, dus dat was niet zo erg ;)

In ieder geval is dit een aanrader als je een goede overnachting wilt zonder al te veel luxe voor weinig geld!

80 jaren oud , dat ziet men.

JMC
3-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij verbleven 3 nachten in half pension.

Eten was lekker , maar heel gewoon.

Er was geen dessert en drinken werd zelfs niet gevraagd bij het avondeten.

Maar prijs maakt dit goed (28 euro per persoon half Pension)

Kamers goed maar zeer oud bemeubeld.

Douche groot en warm.

Bed was niet goed en maakte veel lawaai.

Goed verwarmd , ook de kamers en gemeenschappelijke ruimtes.

TV ruimte voorzien.

Café in pension met democratische prijzen van 1,10 euro voor pintje of cola.

Ook bekomt men een klantenkaart met een interessant aanbod.

Voor een laag budget kan met tamelijk goed logeren.

Ook ideaal om met motovrienden te logeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Hubertus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Hubertus in Winterberg-Silbach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.