Vakantiehuis Delsman

Vakantiehuis Delsman
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

3 reviews over Vakantiehuis Delsman in het Nederlands

Super huis op een paar kilometer van de piste!

Veronique,
7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijke huis voor een groep van 10 personen. De woning is opgedeeld in twee woonlagen maar kan ook als 1 woning gehuurd worden. Voordeel hiervan is dat er twee badkamers en keukens zijn. Ligging is perfect! Je rijdt in 5 a 10 minuten naar Winterberg.

Geweldig huis

Daan van der Meij,
2-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben echt genoten van het huis, het is ruim met 2 grote slaapkamers en verder was alles aanwezig wat je nodig had.

Wij komen hier zeker terug.

Heerlijke vakantie

Patrick en Denice
13-1-2010

We hebben echt heerlijk genoten tijdens ons verblijf in Silbach. De omgeving is prachtig, en de vakantiewoning is top! Lekker ruim, mooi ingericht, heerlijk schoon, en maar een paar honderd meter lopen van het dorpscentrum. De ontvangst door de eigenaren Anitha en Otto was super, met een uitgebreide toelichting op wat er allemaal in de omgeving te doen is. 's Avonds heerlijk gegeten bij restaurant Löffler dat vlakbij ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Delsman in Winterberg-Silbach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Delsman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.