Hotel Marleen

Hotel Marleen
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,5

417 reviews over Hotel Marleen in het Nederlands

Heel vriendelijk personeel. Altijd behulpzaam. De maaltijden waren goed en voldoende. Door het mooie weer gezellige sfeer op het terras.

Kamer was wel erg klein en hier en daar gedateerd incl. defecte kranen in de badkamer. De bedden waren prima.

Geweldig!

Wouters
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

5 heerlijke dagen gehad. Hotel is wat gedateerd. Alles is wel schoon. De kamers worden elke dag schoongemaakt. De verzorging en personeel zijn uitstekend. Met mijn glutenvrije dieet heb ik er uitstekend kunnen eten. Er werd erg goed voor mij gezorgd. Niets was te veel. Elke dag duidelijke uitleg van wat ik wel kon eten en wat niet. Ook werden er voor mij speciale gerechten klaargemaakt.

Een adres wat aan te bevelen is, ook voor mensen met een speciaal dieet.

We zouden nu niet meer teruggaan.

Fam van Trigt en Van Strien.
28-7-2018

Hotel kamers zijn wat gedateerd. Kranen werkten erg stroef. Personeel zeer vriendelijk niks op aan te merken. Werken erg hard allemaal. Fijn dat er kamers op de begane grond zijn. Mensen die slecht ter been zijn moeten trappen lopen. Dit jaar moesten we al vroeg van het terras bij de eetzaal . In de huiskamer was het niet uit te houden van de hitte. Kon geen raam open. Punktueel om 6 uur aan tafel. Het park is aan een onderhoudsbeurt toe.

Het bruggetje is doorgeroest. Service geweldig . Het eten vind ik wat minder worden.

Hier voel je je thuis

Ruud van Brummelen
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed en gemoedelijk hotel, heel vriendelijke medewerkers/sters, prima eten. Mooie kamers, leuke animatie voor ‘s-avonds. En dit alles is al meerdere jaren zo, kortom, wij zijn zeer tevreden en komen graag nog eens terug. Team Marleen: bedankt!

subliem, voor herhaling vatbaar

A.J.T.Kolk
21-1-2018

Hotel Marleen 11-7-tot 15-7-2017 met vier personen geweest

Dit hotel is wat kleiner dan hotel Sophia en ligt iets meer bij het dorpje, maar ook zeer centraal en dichtbij verschillende mooie dorpjes.

De bediening, kamers en het eten is wederom uitstekend en vriendelijk

De gratis bustocht is wederom een aanrader.

Voor de gratis boottocht, heb je weleigen vervoer nodig.

Deze route binnen door erna toe is ongelooflijk mooi.

Het bevalt ons uitstekend en gaan wederom weer met zijn vieren naar dit hotel en wel 17-7-tot 21-7-2018.

Onze verdere bezienswaardigheden,

Willingen

Het mooie dorpje Kornbach

De glasblazerij

Kunstsmederij Schütte met café en beeldentuin

Tiptop in orde!

Lydia&Ron de Ronde
15-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prijs kwaliteits verhouding is prima bij de Enjoy Hotel Groep.

Wij hebben al 4 Hotels van deze groep bezocht,en gaan de hele lijst af,komende jaren.

Wij kunnen dit iedereen aanraden.

Gefeliciteerd Roy en medewerkers met het 25 jarig bestaan van deze Gouden Hotel Formule.

H.C.G.Levering
30-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles was goed, personeel heel lief en attent.

Het was gastvrij ,opgeruimd en schoon

Tevreden gasten
  • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrijheid staat hoog in het vaandel en de kamer was schoon en netjes.

Personeel was zeer behulpzaam.

Geweldig

Paalman
28-9-2017

Een hotel met gastvrij personeel, in een mooie omgeving . Prijs - kwaliteit verhouding is goed. Sfeer ontspannen en gezellig . Veel te doen in de omgeving en activiteiten in het hotel

Super

Mevr. Te Wierik
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marleen in Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marleen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.