Hotel Marleenstersterster

9.2Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

9.2Fenomenaal

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
Tonen op kaart

Een gemoedelijke sfeer in Hotel Marleen. De eigenaren staan altijd voor je klaar. De kamers zijn wat gedateerd maar wel netjes. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, want er is geen lift aanwezig. Een all-inclusive verblijf met goed eten. Elke avond worden er activiteiten georganiseerd. Schmallenberg is een half uur rijden.

443 reviews over Hotel Marleen

• 10Jolanda Van der Pluim14-02-2020

Geweldig hotel en vriendelijk personeel

We hebben hier 5 fantastische dagen gehad! Schone, nette en ruime kamers, heerlijk eten zowel 's ochtends als 's avonds, uitermate vriendelijk personeel, geweldig leuk entertainment, kortom een uitstekend hotel!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Tjeerd en Jantje de Vries14-02-2020

Weer 5 heerlijke dagen gehad in Marleen. Geboft met onze kamer nr. 14, dit is een appartementje voorzien van alle gemakken. Het eten is er prima in orde. Vriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Fam. Loosveld18-11-2019

Een zeer goed perfekt team die daar werkt.

Hotel Marleen kan ik iedereen aanbevelen, goeie parking, goeie ontvangst en gemoedelijk. Lieve medewerkers alsook een goeie kok, serveert echte lekker warme maaltijden. s Morgens is er van alles , en vers bereide roerei met spekjes ,wil je spiegelei is er ook. Een gratis busreis naar Soest, zeer prachtig stad, de volgende dag in het hotel een zanger en iedereen deed mee. Weer een dag later was er een tovenaar ook zeer mooi. En de laatste avond was er een zeer groot. heerlijk buffet ,waarna de dames verrast werden met een geschenk van het Hotel Marleen. Zal ik zeker fam. aanraden

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Fam van Buul03-08-2019

Geweldig hotel, goede ontvangst. Schone kamers en vriendelijk personeel. Eten was goed. Iedere avond wat te doen aan entertainment. Kortom, we hebben er echt van genoten. Een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Elly13-07-2019

Hebben genoten, maar gaan niet meer naar hotel Mar

Net terug van hotel Marleen, prima hotel. Enige minpunten vonden wij het warm eten. Binnen 1 uur moet je eten incl. dat het nog opgediend moest worden. Borden worden bijna weer onder je neus weggehaald. Als je 's morgens om 9.15 gaat ontbijten is er bv geen tomaat meer, buffet word niet aangevuld. Verder vonden wij de douchebak zeer glad. Compliment voor Dalita de serveerster, wat een kanjer. Verder heerlijk genoten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

• 8mathieu23-06-2019

fantastisch

de kamer,goed eten en drinken met AL_IN zeer vriendelijk,negatief de vele trappen naar de parking voor mensen met beperking.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Jan en Pia van Ommeren24-04-2019

Erg goed ... aanrader

Leuk hotel, heerlijk eten, elektrische fietsen gratis en ontzettend vriendelijk personeel. Grote complimenten!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Leintjuh8421-04-2019

Mooi huiselijk hotel

Hotel Marleen is een mooi gezellig huiselijk hotel. Met eenvoudige maar nette hotelkamers.

De bediening doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. 's morgens is er een uitgebreid ontbijtbuffet. Je kan lunchen in het hotel of bij het ontbijt een lunch pakketje samenstellen. Het eten is van zere goede kwaliteit, bij aankomst vul je voor 2 dagen een keuzemenu in en de laatste dag is er een uitgebreid buffet.

Wij hebben een dag 3 ebikes van het hotel gebruikt, vraag bij de receptie naar de fietsroute naar winterberg. Op 1 flinke stijging na is dit goed te doen. Jammer dat er niet meerdere fietspaden zijn de tocht gaat de eerste 4km langs de doorgaande weg daarna ga je over grindpaden met lichte stijgingen en 1 grote naar winterberg. Vanaf het hotel vertrekken ook verschillende wandelroutes.

Kortom wij hebben genoten van het verblijf in Marleen

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Dhr L. Jacobs03-03-2019

Een aanrader, we komen zeker een keer terug.

We hebben voor een 5 daags verblijf in dit hotel geboekt en konden bij aankomst kiezen uit een hotelkamer of een vakantiewoning op 20 meter van het hotel, met alle faciliteiten van het hotel ( waarschijnlijk omdat we zo vroeg hadden geboekt). We kozen voor de vakantiewoning en hebben daar geen spijt van gehad. De inrichting van het hotel is eenvoudig maar efficiënt en toch gezellig. Het eten was werkelijk voortreffelijk en het personeel was bepaald niet karig met de drankjes (gratis tussen 17.00 en 24.00 uur). Ik doe het niet graag zo'n goed review schrijven, want dan loop ik het risico dat een volgende keer het hotel vol zit als ik weer wil boeken, maar het hotel en het personeel verdient het gewoon. Echt een aanrader met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Een minpuntje was dat de beloofde elektrische fietsen er ( nog niet) waren, maar dat had ik waarschijnlijk wel kunnen weten In deze tijd van het jaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Fleur07-01-2019

Om nooit te vergeten

Het is een mooi verblijf de mensen zijn heel vriendelijk

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

32 tips over Hotel Marleen

• Hans Bruintjes, 09-01-2014

De wartsteiner brouwerij is super leuk om te bezoeken.

• Bodhi Geerlings, 07-04-2014

Gewoon boeken, kamers met uitzicht op de vijver is aan te bevelen.

• F.D.H. Beket, 13-04-2014

Door de heersende sfeer in ‘Hotel Marleen’ is er met de overige gasten ook een gezellig contact mogelijk.

13 vragen over Hotel Marleen

• Betsie v.d. Eerenbeemt , 23-01-2019

Drie overnachtingen.....

Is het ook mogelijk voor drie overnachtingen ? In plaats van vijf? Wij zijn op zoek voor vier personen aankomst vrijdag 7 juni tot en met maandag 10 juni Dus drie overnachtingen . Mocht dit gaan wat zijn dan hiervan de kosten.

Graag antwoord op mijn vragen. Vriendelijke groet, Betsie van den Eerenbeemt

• Jan rijkenberg , 28-01-2018

Kinderen

Hallo ,is er ook genoeg te doen voor de kinderen ,bv schaatsen

• nancy , 30-08-2016

brochure aanvraag