Vakantiehuis De Jonge Specht

8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,8

13 reviews over Vakantiehuis De Jonge Specht in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

heerlijke ski week gehad, prima afstand tov de ski pistes in Winterberg. Huis is van alle gemakken voorzien en ruim genoeg. Goed vertrekpunt voor uitstapjes in de omgeving.

Geweldig verblijf

dimu
27-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ons verblijf in de "Jonge Specht" was echt super. We hebben heerlijk vanuit het huisje kunnen mtb-en en ook is het openbaarvervoer in Siedlinghausen goed geregeld. Zeker een aanrader voor mensen die voor een normale prijs een huisje willen huren.

Roland den Hollander, Eigenaar, 23-5-2015
Ondertussen is er voor kinderen meer speelgelegenheid gekomen. Ook is er een leuk zwembad in het dorp op loopafstand. Kijk naar de foto's van ons nieuwe speelhuisje.

Heerlijk verbleven

Ingrid Pater
14-9-2014

Fantastisch uitzicht over het gezellige dorp. Heerlijk ontbijten met het morgenzonnetje op het terras. Veel te beleven in de omgeving en genieten van de natuur. Bedankt voor de gastvrijheid!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Jonge Specht in Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Jonge Specht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Jonge Specht scoort een 8.62 uit 10 op basis van 13 reviews.