Vakantiehuis De Jonge Specht

Vakantiehuis De Jonge Specht
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,8

13 reviews over Vakantiehuis De Jonge Specht in het Nederlands

Prima verblijf op een half uur van Winterberg

Marlous Dammers, 16-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

De Jonge Specht is gelegen op een half uur rijden van Wintersportplaats Winterberg. Rustige ligging in een dorpje met een lekkere pizzaria. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Ruime keuken. Fijn vonden we het dat er 2 badkamers aanwezig waren. Aanrader voor ski liefhebbers die graag iets buiten te wintersportgekte van Winterberg willen verblijven.

Vermoed dat het hier in de zomer ook goed vertoeven is.

Prima

Fam. Grootoonk, 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een prima huisje van alle gemakken voorzien. Met 20 min. sta je op de piste in Winterberg en winkels zijn in het dorpje op ongeveer 5 min van het huisje.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

heerlijk rustig en comfortabel

Koolstra-Grootveld, 13-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

de douche boven was te heet afgesteld. Er is naar ons idee een dubbele thermostaat, waardoor wij het lastig vonden om de juiste kamertemperatuur in te stellen. Bed was iets te kort voor mij (1.96 cm). Mijn koffiefiltertje heb ik zelf meegenomen. Ik vind een senseoapparaat geen koffie geven. Van het grote koffiezetapparaat wist ik niet hoe deze werkte.

Het huis was zonder meer comfortabel: heerlijk warm, goed geïsoleerd, veel ruimte voor twee mensen, ook de woonkamer. Twee mooie, grote en luxe badkamers. Lekker zittende stoelen. Bed was verder goed, er waren voldoende dekbedden.

Comfortabele keuken, met veel faciliteiten, zoals vaatwasser, magnetron, broodrooster. Verder heerlijk rustige omgeving, mooi uitzicht. Nuttige folders en kaarten in huis voor wie van wandelen houdt. Veel wandelroutes in de omgeving

De Jonge Specht: zeer compleet huis!

Claudia, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We verbleven met familie een midweek in de Jonge Specht. Het huis is echt van alle gemakken voorzien. Twee grote badkamers is fijn als je met 8 personen bent! De keuken is zeer compleet. De huiskamer is gezellig, huiselijk.

De Jonge Specht is een prima uitvalsbasis voor een sportieve vakantie. We hebben volop kunnen skiën in Winterberg. Eigenlijk willen we het adres niet te veel doorgeven. Anders is het al bezet volgend jaar! M.a.w.: we komen graag een keer terug.

Aanrader als vakantiehuis in omgeving Winterberg

Maarten, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met 8 personen (4 volwassenen en 4 jongeren van 13 t/m 16 jaar) naar het vakantiehuis de Jonge Specht geweest. Een prima vakantiehuis van alle gemakken voorzien voor dit aantal personen. Fijn om 2 nette badkamers met elk een toilet tot je beschikking te hebben. Prima slaapkamers met fijne bedden. Wij hebben het vakantiehuis als uitvalsbasis gehad om te skieen in Winterberg. Ruim 10 minuten rijden met de auto naar de piste, prima te doen. We komen zeker een keer terug naar de Jonge Specht in een ander jaargetij en wellicht ook wederom om te skieen in Winterberg.

Uitstekend

Ben, 5-10-2015

Met 6 personen een heerlijk weekend gehad in Siedlinghausen. Het huis is van alle gemakken voorzien, de lokatie is prima en dichtbij Winterberg. Uitstekend bevallen, we komen vast nog eens terug.

helemaal geweldig

Jobse, 27-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en gezellig huisje.Van alle gemakken voorzien. Echt voor 8 personen. Super service. Helaas niet de hele dag het zonnetje in de tuin.

Meer dan uitstekend!

paellalu, 26-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

4 volw. 2 kinderen hebben 10 dagen meer dan genoten van het huis.

We voelden ons ook thuis. Alles is zeer ruim, met een volwaardige

keuken, royale badkamers .

Huis is van alle gemakken voorzien.

Wat je ook nodig hebt, het is er wel aanwezig.

In de omgeving meer dan genoeg te doen en voor ieder wat wils.

Kortom: de huurprijs is het helemaal waard.

Geweldig genoten!

Rianne, 24-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vakantiehuis 'de Jonge Specht' in Siedlinghausen vlakbij Winterberg is een gezellig, leuk en verrassend ruim en luxe vakantiehuis voor een prima prijs! Wij hebben met ons gezin erg genoten van het huis, het dorp en de omgeving. Je kunt heerlijk wandelen en Winterberg ligt op 10 minuten rijden met de auto. 's Ochtends genieten in de zon op het terras en ' s middags erop uit! Kortom: absoluut een aanrader!!

Ps: wij boeken hier zeker nog een keer!

mountainbikevakantie

jeroen, 20-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben het vakantiehuis gebruikt als uitvalsbasis voor mountainbiketochten. Het huisje voldeed prima omwille van een garage waar de fietsen geplaatst kunnen worden en 2 douches. Er is ook een goed uitgeruste keuken en gezellig salon.

Mooie streek daar & ook in Siedlinghausen vind je alles wat je nodig hebt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Jonge Specht in Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Jonge Specht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Jonge Specht scoort een 8.62 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: