Vakantiehuis De Jonge Specht

8.6Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

8.6Fantastisch

16 reviews over Vakantiehuis De Jonge Specht

• 2019
    8Harry01-09-2019

Top vakantie

Heerlijke week gehad met de kinderen in dit leuke en ruime huis. Leuke plek en veel leuke activiteiten in de buurt. Kortom: helemaal top

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie van Petegem12-08-2019

Aanradertje

Zeer compleet ingericht huisje, mooie rustige locatie, foto's en beschrijving kloppen. Heel veel mooie wandelroutes. Goede communicatie met de eigenaar. Wij hebben 2 hele fijne weken gehad en kunnen dit zeker aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Fam. Schut03-09-2018

Fantastisch huis!

Fantastisch huis met complete en schone inrichting. Speelruimte voor de kinderen aanwezig. Mooie omgeving en prachtig wandelgebied. Veel te doen in Winterberg en Willingen (ook in de zomer)

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Marlous Dammers16-04-2018

Prima verblijf op een half uur van Winterberg

De Jonge Specht is gelegen op een half uur rijden van Wintersportplaats Winterberg. Rustige ligging in een dorpje met een lekkere pizzaria. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Ruime keuken. Fijn vonden we het dat er 2 badkamers aanwezig waren. Aanrader voor ski liefhebbers die graag iets buiten te wintersportgekte van Winterberg willen verblijven. Vermoed dat het hier in de zomer ook goed vertoeven is.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Fam. Grootoonk20-03-2017

Prima

Het is een prima huisje van alle gemakken voorzien. Met 20 min. sta je op de piste in Winterberg en winkels zijn in het dorpje op ongeveer 5 min van het huisje. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 8Koolstra-Grootveld13-12-2016

heerlijk rustig en comfortabel

de douche boven was te heet afgesteld. Er is naar ons idee een dubbele thermostaat, waardoor wij het lastig vonden om de juiste kamertemperatuur in te stellen. Bed was iets te kort voor mij (1.96 cm). Mijn koffiefiltertje heb ik zelf meegenomen. Ik vind een senseoapparaat geen koffie geven. Van het grote koffiezetapparaat wist ik niet hoe deze werkte.

Het huis was zonder meer comfortabel: heerlijk warm, goed geïsoleerd, veel ruimte voor twee mensen, ook de woonkamer. Twee mooie, grote en luxe badkamers. Lekker zittende stoelen. Bed was verder goed, er waren voldoende dekbedden. Comfortabele keuken, met veel faciliteiten, zoals vaatwasser, magnetron, broodrooster. Verder heerlijk rustige omgeving, mooi uitzicht. Nuttige folders en kaarten in huis voor wie van wandelen houdt. Veel wandelroutes in de omgeving

Gereisd met partner in november 2016

• 9Claudia13-02-2016

De Jonge Specht: zeer compleet huis!

We verbleven met familie een midweek in de Jonge Specht. Het huis is echt van alle gemakken voorzien. Twee grote badkamers is fijn als je met 8 personen bent! De keuken is zeer compleet. De huiskamer is gezellig, huiselijk. De Jonge Specht is een prima uitvalsbasis voor een sportieve vakantie. We hebben volop kunnen skiën in Winterberg. Eigenlijk willen we het adres niet te veel doorgeven. Anders is het al bezet volgend jaar! M.a.w.: we komen graag een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Maarten13-02-2016

Aanrader als vakantiehuis in omgeving Winterberg

Wij zijn met 8 personen (4 volwassenen en 4 jongeren van 13 t/m 16 jaar) naar het vakantiehuis de Jonge Specht geweest. Een prima vakantiehuis van alle gemakken voorzien voor dit aantal personen. Fijn om 2 nette badkamers met elk een toilet tot je beschikking te hebben. Prima slaapkamers met fijne bedden. Wij hebben het vakantiehuis als uitvalsbasis gehad om te skieen in Winterberg. Ruim 10 minuten rijden met de auto naar de piste, prima te doen. We komen zeker een keer terug naar de Jonge Specht in een ander jaargetij en wellicht ook wederom om te skieen in Winterberg.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8Ben05-10-2015

Uitstekend

Met 6 personen een heerlijk weekend gehad in Siedlinghausen. Het huis is van alle gemakken voorzien, de lokatie is prima en dichtbij Winterberg. Uitstekend bevallen, we komen vast nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 10Jobse27-08-2015

helemaal geweldig

Mooi en gezellig huisje.Van alle gemakken voorzien. Echt voor 8 personen. Super service. Helaas niet de hele dag het zonnetje in de tuin.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015