Villa Annabelle

9.9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

9.9Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

Villa info

Meer villa info

34 reviews over Villa Annabelle

• 9Natalie11-01-2016

Fijne villa met veel voorzieningen

De communicatie met de eigenaresse voorafgaand aan ons verblijf was erg goed. Een paar dagen voor vertrek ontvingen wij een lang bericht met veel informatie over de mogelijkheden en voorzieningen in en rondom Winterberg. Bij aankomst en vertrek werden wij goed geholpen door de plaatselijke gastvrouw. De villa is voorzien van alles wat je op vakantie nodig hebt. Naast de gebruikelijke zaken was er een kelder voorzien van verschillende spelen (darten, sjoelen, tafeltennis). De slaapkamers waren comfortabel en een deel was voorzien van eigen badkamer met bad of douche. De grote bank en eettafel maken het mogelijk met een grote groep (wij waren met 8) tegelijk gebruik hiervan te maken. De villa is modern en luxe ingericht.

Helaas hadden wij amper sneeuw in Winterberg, maar aan dingen te doen in de villa schort het niet. De bakker als buur en de supermarkt een paar straten verderop waren ideaal. Ook de afstand tot de piste was met de auto prima te doen.

Al met al hebben wij een fijn verblijf gehad in Villa Annabelle en zouden dit zeker aan iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Dianne24-10-2015

Luxe vakantie!

Wij zijn met 2 gezinnen in de herfstvakantie een midweek in Villa Annabelle geweest. Wat een heerlijk groot, schoon, luxe en smaakvol ingericht vakantiehuis! Het voelde alsof we allemaal onze eigen hotelkamer hadden, en beneden in de riante keuken konden we er heerlijk op los koken. De kinderen vermaakten zicht prima buiten of in de speelkelder. Bedankt namens ons allemaal!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 9Familie Goldschmidt19-06-2015

Prachtig ruim huis!

Villa Annabelle is een licht, ruim en fraai ingericht huis. Zelfs met 12 personen loop je elkaar niet snel in de weg. De kinderen hebben in de kelder hun eigen domein. Er is veel speelgoed en buiten kunnen zij hun gang gaan in de zeer ruime tuin met trampoline en schommel. Het plaatsje Winterberg ligt vlakbij.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10hermien08-05-2015

Wat een heerlijke plek!

Mooi, schoon en ruim huis. Echt alles voorhanden. Een heerlijke locatie, dicht bij bakker en zwembad. Grote tuin waar we heerlijk hebben gegeten. Mooi uitzicht op heuvel. Voldoende te doen in omgeving. Kelder onder het huis is een leuke speelplek voor kinderen. Rustig dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9J.van Berlo01-05-2015

Top week gehad

Villa Annabelle is een uiterst compleet vakantiehuis. Prima ligging, geweldige tuin, zeer veel ruimte binnen. Men hoeft niet op elkaars lip te zitten maar ieder kan een eigen plek vinden om een activiteit te doen.Ook als het weer iets minder is kun je alle kanten op vanwege de vele faciliteiten die t huis biedt. Alles in de buurt, bakker, supermarkt, restaurants, pinautomaat, wandelwegen en leuke plaatsjes.

Gereisd in april 2015

• 10Jo Stroo17-03-2015

Ik hoef niet meer naar huis

Wat een ontzettend luxueus, ruimtelijk, compleet huis ! Zeer welkom ontvangen door de gastvrouw die tevens zorg draagt voor alle vragen die je hebt. De Villa is erg sfeervol, van echt alle gemakken voorzien met een luxe tint ! Prima te verblijven met 14 pers. en hond ! Villa ligt in de buurt van 'alles' wat je nodig hebt; van gezellige eettentjes, supermarkt, pinautomaat, wandelgebieden, skigebied ( 10 min rijden ) tot aan de bakker naast de deur !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Myra26-12-2014

Toppie

Was echt een waanzinnig gaaf huis, alles aanwezig en tal van mogelijkheden. De jongste ( 16 jaar ) hebben ook erg genoten. Een aanrader voor een groep.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9corakersten16-09-2014

Te gek!!

Werkelijk aan alles is gedacht! Zelfs de kaasschaaf is er! We hebben genoten van de woonkeuken waar we ook eigenlijk altijd waren! 'n Heerlijk huis op een rustige locatie maar dat was ook precies wat we zochten! Met inzicht en zorg verbouwd en ingericht.

Gereisd in september 2014

• 10Kevin De Bruyn04-09-2014

'Enorm kindvriendelijke impressionante villa'

Villa Annabelle is een zeer ruime villa. Er kunnen met gemak 14 personen in vertoeven zonder dat je elkaar voor de voeten loopt. Het is de ideale verblijfplaats indien je overdag wil gaan skiën, een wandeling wil gaan maken of gewoon gezellig met zijn allen binnen wil blijven zitten. De voetbaltafel, dartsbord en andere zeer leuke speeltjes maken het nog attractiever voor jong en oud.

Een echte aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Fam. Van Buuren22-08-2014

Een meer dan complete villa.

Het was heerlijk om 14 dagen in villa Annabelle te verblijven. De slaapkamers geven je het gevoel in een hotel te zijn. Bijna alle kamers hebben een eigen bad of douche. De rest van het huis is ruim en compleet. In de directe omgeving van het huis lopen mooie wandelpaden. In de kelder is speciaal voor de kinderen een knutsel en speelruimte. Een prima plek om je door te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Villa Annabelle info