Villa Annabelle

9.9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

9.9Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

Villa info

Meer villa info

34 reviews over Villa Annabelle

• 9Patrick, Bussum09-08-2017

Heel comfortabelhuis met veel te doen voor de kids

Ik kan me alleen maar aansluiten bij meeste andere reviews. Super huis met heel veel comfort en veel te doen voor de kids en onszelf. We waren met 8 volw. en 6 kinderen van 4-8 jr. slaapkamers comfortabel met bijna allemaal eigen badkamer. veel ruimte. veel boeken overal om lekker in te bladeren. keuken prima voor grotere groep. buiten goaltjes, trampoline ook allemaal super. bakker als buur heel fijn. Veel te doen in de kelder van het huis (sjoelen, tafelvoetbal, darten, gamen, ...). Ook lekker ge-bbq-ed. Als je dan toch iets negatiefs wilt weten. Met je raam open aan de voorkant van het huis zijn sommige langsrazende vrachtwagens wel erg luid of vroege buren die langslopen...en let op de kosten van water/energie. Zij geven het ook vooraf netjes aan, dus geen verrassing, maar het is wel duurder dan je in NL gewend bent. Verder alles top dus. We hadden best wat regendagen, maar ons toch prima vermaakt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Rogier03-05-2017

Echt top!

Ontvangst, huis, ruimte, mogelijkheid tot terugtrekken, activiteiten met z'n allen. Dit huis heeft alle mogelijkheden tot zijn beschikking. Wat een goed huis, zeker met jonge kinderen die heerlijk kunnen ravotten in de tuin, maar ook in de kelder.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Kirsten13-04-2017

Heerlijk!

Een heerlijk weekend gehad! Het huis is heel ruim met ruime slaapkamers en heerlijke bedden. In de omgeving is genoeg te doen maar ook in het huis hoef je je niet te vervelen. Met een bakker als buurman ben je ook van de verste broodjes voorzien. In de kelder zijn er genoeg dingen te doen. Darten, tafelvoetbal, sjoelen, playstation maar ook zat boeken om even lekker te lezen.
    Een zeer ruime tuin met trampoline e.d. maken het huis helemaal af.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Gert Jan19-09-2016

Heerlijk ruim verblijf

Heerlijk ruim verblijf om met een grote groep te verblijven. Mooie kamers met goede bedden waarvan de meeste zijn voorzien van een douche, of bad. De keuken en eetkamer geven genoeg ruimte en mogelijkheden om te koken en te eten. Vanuit de keuken is een balkon bereikbaar vanwaar je overkijkt over de ruime tuin (100x16m) met speelmogelijkheden. De ruime woonkamer heeft voldoende zitmogelijkheden. Onder het huis bevind zich nog een kelder over de gehele vloeroppervlakte met verschillende ruimtes. Hier zijn spelletjes, speelgoed en een PS3 te vinden. De wasmachine en droger bevinden zich ook in de kelder. In onze beleving heeft het huis bovenal pluspunten en absoluut voor herhaling vatbaar. Echter hebben wij de woonkamer onbenut gelaten, omdat deze niet in open verbinding staat met de keuken en eetkamer. De tuin is alleen bereikbaar via de kelder of de voordeur. Vanuit de keuken en het balkon kun je niet direct in de tuin.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Marc van der Ley31-07-2016

Superverblijf voor een groot gezin!

De villa is heerlijk ruim en erg mooi ingericht. Je voelt je direct thuis! De kinderen kunnen volop spelen en de culinaire mogelijkheden zijn dik in orde!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Maas07-06-2016

Fantastisch, van alle gemakken voorzien!

Het huis is riant. Royale slaapkamers, meeste met eigen wastafel, douche of zelfs bad. Speelkamer voor kinderen, enorme, kind vriendelijke tuin.Darts, tafelvoetbal, sjoelbak....ook bij minder goed weer hoef je je niet te vervelen. Prachtige omgeving om te wandelen. Er is zelfs een openlucht zwembad en een overdekt bad op loopafstand. Het huis is geschikt voor 14 personen. Wij zaten er met 2 stellen, toch voelde het knus en zeker niet te groot. De indeling is dusdanig slim dat, zelfs als je er maar met 2 personen bent, je je thuis voelt en je niet verloren waant in de ruimte.. We hadden het geluk de eigenaren zelf te ontmoeten. Wat een gedreven, enthousiaste mensen. Het huis is met zoveel zorg, liefde en aandacht verbouwd. Met vooral oog voor detail. Achter alles zit een verhaal. Je proeft het in alles en dat maakt dat je je welkom voelt.Het is eens geen "IKEA" huis (waar overigens niks mis mee is) maar een huis met een ziel. We zijn nu al aan het bedenken in welke samenstelling we terug gaan komen. Voor het vervoer, 's winters, naar de pistes kun je een taxibusje regelen. Het huis is helemaal onderkelderd. Er is een grote ruimte om je skispullen te stallen. Kortom, een top lokatie en een bijzonder huis voor alle seizoenen!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Martin13-05-2016

Heerlijk gefietst!

we hebben met zn zessen 4 dagen gefietst in Sauerland. Annabelle ligt aan de voet van een van de mooiere beklimmingen naar de Alt Astenberg. Vanuit Winterberg (11km) daal je in 15 minuten af naar Villa Annabelle. Je kunt vanaf hier prachtige routes fietsen, die je zo mooi en moeilijk kan maken als je zelf wilt. Zorg wel voor goeie navigatie, dat is de beste voorbereiding. Het is huis is heerlijk. Wij hadden allemaal een eigen slaapkamer. Niet iedereen had een eigen douche of toilet. Het is modern en schoon! Wij konden onze racefietsen binnen zetten.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Renske04-03-2016

Heerlijk, groot huis

Heerlijke vakantie gehad in Villa Annabelle. Veel ruimte, kamers, badkamers en speelgoed.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Manon van Os14-02-2016

Samen met mijn vriendinnengroep heerlijk een weekend genoten in deze mooie villa! De villa is groot, licht, schoon en van alle gemakken voorzien. Het was fantastisch!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Joke02-02-2016

Wederom genoten van luxe !

Alle gemakken zoals je ze thuis ook hebt...en zelfs n beetje meer... Met 14 man weer een prima wintersport weekend achter de rug. Super fijn ontvangen door Annemarie waardoor je je meteen thuis voelt. Het uitgebreide huis heeft voor iedereen wat te bieden. Op elkaars lip zitten doe je zeker niet ! Op maar 15min rijden naar de pistes is het snel genieten !

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016