Villa Annabelle

Villa Annabelle
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

27 reviews over Villa Annabelle in het Nederlands

Topweekend in geweldig huis!

De Bakvissen,
9-9-2018

Fantástisch huis! Van álle gemakken voorzien, mooi ingericht, groot, warm en welkom. Geweldig weekend gehad met groep vriendinnen.

Voor herhaling vatbaar.

Hilde,
28-6-2018

Fijne villa voorzien van alle gemakken. Alle kamers voorzien van een douche of bad. Compleet ingerichte keuken. Wij hebben in de tuin gebarbecued en de kinderen konden heerlijk in de tuin spelen. O.a. op de trampoline en de schommel. Dit huis en de ligging, wandelen en mountainbiken in de directe omgeving, is beslist een aanrader.

Willemsen,
4-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtig schoon en mooi huis aan alles gedacht restaurantjes op loop afstand en dicht bij Winterberg

Geweldige Villa!

Joyce Richters,
15-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Villa Annabelle is een ruime nette vakantievilla. Van alle gemakken voorzien, wat een keuken! Slaapkamers en bedden zijn ook goed. Erg kindvriendelijk! We hebben een geweldige tijd gehad. Een grote tuin om van te genieten. Ligt in een mooi dorp dicht in de buurt van allerlei activiteiten. Veel mooie wandel en fiets routes in de buurt. Vriendelijke ontvangstdame maakte het bezoek compleet! Voor herhaling vatbaar

Heel comfortabelhuis met veel te doen voor de kids

Patrick, Bussum,
9-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik kan me alleen maar aansluiten bij meeste andere reviews. Super huis met heel veel comfort en veel te doen voor de kids en onszelf. We waren met 8 volw. en 6 kinderen van 4-8 jr. slaapkamers comfortabel met bijna allemaal eigen badkamer. veel ruimte. veel boeken overal om lekker in te bladeren. keuken prima voor grotere groep. buiten goaltjes, trampoline ook allemaal super. bakker als buur heel fijn. Veel te doen in de kelder van het huis (sjoelen, tafelvoetbal, darten, gamen, ...). Ook lekker ge-bbq-ed. Als je dan toch iets negatiefs wilt weten. Met je raam open aan de voorkant van het huis zijn sommige langsrazende vrachtwagens wel erg luid of vroege buren die langslopen...en let op de kosten van water/energie. Zij geven het ook vooraf netjes aan, dus geen verrassing, maar het is wel duurder dan je in NL gewend bent. Verder alles top dus. We hadden best wat regendagen, maar ons toch prima vermaakt.

Echt top!

Rogier,
3-5-2017

Ontvangst, huis, ruimte, mogelijkheid tot terugtrekken, activiteiten met z'n allen. Dit huis heeft alle mogelijkheden tot zijn beschikking. Wat een goed huis, zeker met jonge kinderen die heerlijk kunnen ravotten in de tuin, maar ook in de kelder.

Heerlijk!

Kirsten,
13-4-2017

Een heerlijk weekend gehad!

Het huis is heel ruim met ruime slaapkamers en heerlijke bedden.

In de omgeving is genoeg te doen maar ook in het huis hoef je je niet te vervelen. Met een bakker als buurman ben je ook van de verste broodjes voorzien.

In de kelder zijn er genoeg dingen te doen. Darten, tafelvoetbal, sjoelen, playstation maar ook zat boeken om even lekker te lezen.

Een zeer ruime tuin met trampoline e.d. maken het huis helemaal af.

Heerlijk ruim verblijf

Gert Jan
19-9-2016

Heerlijk ruim verblijf om met een grote groep te verblijven. Mooie kamers met goede bedden waarvan de meeste zijn voorzien van een douche, of bad. De keuken en eetkamer geven genoeg ruimte en mogelijkheden om te koken en te eten. Vanuit de keuken is een balkon bereikbaar vanwaar je overkijkt over de ruime tuin (100x16m) met speelmogelijkheden. De ruime woonkamer heeft voldoende zitmogelijkheden. Onder het huis bevind zich nog een kelder over de gehele vloeroppervlakte met verschillende ruimtes. Hier zijn spelletjes, speelgoed en een PS3 te vinden. De wasmachine en droger bevinden zich ook in de kelder.

In onze beleving heeft het huis bovenal pluspunten en absoluut voor herhaling vatbaar. Echter hebben wij de woonkamer onbenut gelaten, omdat deze niet in open verbinding staat met de keuken en eetkamer. De tuin is alleen bereikbaar via de kelder of de voordeur. Vanuit de keuken en het balkon kun je niet direct in de tuin.

Superverblijf voor een groot gezin!

Marc van der Ley
31-7-2016

De villa is heerlijk ruim en erg mooi ingericht. Je voelt je direct thuis! De kinderen kunnen volop spelen en de culinaire mogelijkheden zijn dik in orde!

• Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het huis is riant. Royale slaapkamers, meeste met eigen wastafel, douche of zelfs bad. Speelkamer voor kinderen, enorme, kind vriendelijke tuin.Darts, tafelvoetbal, sjoelbak....ook bij minder goed weer hoef je je niet te vervelen. Prachtige omgeving om te wandelen. Er is zelfs een openlucht zwembad en een overdekt bad op loopafstand. Het huis is geschikt voor 14 personen. Wij zaten er met 2 stellen, toch voelde het knus en zeker niet te groot. De indeling is dusdanig slim dat, zelfs als je er maar met 2 personen bent, je je thuis voelt en je niet verloren waant in de ruimte..

We hadden het geluk de eigenaren zelf te ontmoeten. Wat een gedreven, enthousiaste mensen. Het huis is met zoveel zorg, liefde en aandacht verbouwd. Met vooral oog voor detail. Achter alles zit een verhaal. Je proeft het in alles en dat maakt dat je je welkom voelt.Het is eens geen "IKEA" huis (waar overigens niks mis mee is) maar een huis met een ziel. We zijn nu al aan het bedenken in welke samenstelling we terug gaan komen. Voor het vervoer, 's winters, naar de pistes kun je een taxibusje regelen. Het huis is helemaal onderkelderd. Er is een grote ruimte om je skispullen te stallen. Kortom, een top lokatie en een bijzonder huis voor alle seizoenen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Annabelle in Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Annabelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.