Villa Annabelle

9.9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

9.9Fenomenaal

34 reviews over Villa Annabelle

• 2019
    10Van Weyenberg07-05-2019

Dikke tien!

Wat een heerlijk huis! Schoon, ruim en gezellig!! Zowel binnen als buiten genoeg te doen voor de kids, heerlijke boeken, bladen spelletjes, en zo kan ik wel doorgaan!

Normaal kan ik kritisch zijn op het beddengoed en de matrassen maar ook daar niets op aan te merken. Vet in orde!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Jolanda29-12-2018

Geweldig!

Het verblijf in de villa met de kerst is er een om nooit te vergeten!! Ik had van alles meegenomen maar het is niet uit de tas of doos geweest, zelfs de kerstboom was opgetuigd (door een zeer vriendelijke Annemarie). Kortom alles aanwezig in de villa tot kruiden etc. aan toe. De bedden zeer goed en het huis schoon en sfeervol. Fijn om ook met jonge kinderen in te verblijven. De omgeving fantastisch en Winterberg ligt om de hoek wat een gezellig dorp is. De ski en slee mogelijkheden bij de "Poppenberg" fantastisch voor beginnende skiërs snowboarders. Voor herhaling vatbaar!!! Wij, grootouders, kinderen en kleinkinderen voelden ons thuis!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Hilde28-06-2018

Voor herhaling vatbaar.

Fijne villa voorzien van alle gemakken. Alle kamers voorzien van een douche of bad. Compleet ingerichte keuken. Wij hebben in de tuin gebarbecued en de kinderen konden heerlijk in de tuin spelen. O.a. op de trampoline en de schommel. Dit huis en de ligging, wandelen en mountainbiken in de directe omgeving, is beslist een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Willemsen04-01-2018

Prachtig schoon en mooi huis aan alles gedacht restaurantjes op loop afstand en dicht bij Winterberg

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

9Patrick, Bussum09-08-2017

Heel comfortabelhuis met veel te doen voor de kids

Ik kan me alleen maar aansluiten bij meeste andere reviews. Super huis met heel veel comfort en veel te doen voor de kids en onszelf. We waren met 8 volw. en 6 kinderen van 4-8 jr. slaapkamers comfortabel met bijna allemaal eigen badkamer. veel ruimte. veel boeken overal om lekker in te bladeren. keuken prima voor grotere groep. buiten goaltjes, trampoline ook allemaal super. bakker als buur heel fijn. Veel te doen in de kelder van het huis (sjoelen, tafelvoetbal, darten, gamen, ...). Ook lekker ge-bbq-ed. Als je dan toch iets negatiefs wilt weten. Met je raam open aan de voorkant van het huis zijn sommige langsrazende vrachtwagens wel erg luid of vroege buren die langslopen...en let op de kosten van water/energie. Zij geven het ook vooraf netjes aan, dus geen verrassing, maar het is wel duurder dan je in NL gewend bent. Verder alles top dus. We hadden best wat regendagen, maar ons toch prima vermaakt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Rogier03-05-2017

Echt top!

Ontvangst, huis, ruimte, mogelijkheid tot terugtrekken, activiteiten met z'n allen. Dit huis heeft alle mogelijkheden tot zijn beschikking. Wat een goed huis, zeker met jonge kinderen die heerlijk kunnen ravotten in de tuin, maar ook in de kelder.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Kirsten13-04-2017

Heerlijk!

Een heerlijk weekend gehad! Het huis is heel ruim met ruime slaapkamers en heerlijke bedden. In de omgeving is genoeg te doen maar ook in het huis hoef je je niet te vervelen. Met een bakker als buurman ben je ook van de verste broodjes voorzien. In de kelder zijn er genoeg dingen te doen. Darten, tafelvoetbal, sjoelen, playstation maar ook zat boeken om even lekker te lezen.
    Een zeer ruime tuin met trampoline e.d. maken het huis helemaal af.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Gert Jan19-09-2016

Heerlijk ruim verblijf

Heerlijk ruim verblijf om met een grote groep te verblijven. Mooie kamers met goede bedden waarvan de meeste zijn voorzien van een douche, of bad. De keuken en eetkamer geven genoeg ruimte en mogelijkheden om te koken en te eten. Vanuit de keuken is een balkon bereikbaar vanwaar je overkijkt over de ruime tuin (100x16m) met speelmogelijkheden. De ruime woonkamer heeft voldoende zitmogelijkheden. Onder het huis bevind zich nog een kelder over de gehele vloeroppervlakte met verschillende ruimtes. Hier zijn spelletjes, speelgoed en een PS3 te vinden. De wasmachine en droger bevinden zich ook in de kelder. In onze beleving heeft het huis bovenal pluspunten en absoluut voor herhaling vatbaar. Echter hebben wij de woonkamer onbenut gelaten, omdat deze niet in open verbinding staat met de keuken en eetkamer. De tuin is alleen bereikbaar via de kelder of de voordeur. Vanuit de keuken en het balkon kun je niet direct in de tuin.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Marc van der Ley31-07-2016

Superverblijf voor een groot gezin!

De villa is heerlijk ruim en erg mooi ingericht. Je voelt je direct thuis! De kinderen kunnen volop spelen en de culinaire mogelijkheden zijn dik in orde!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Maas07-06-2016

Fantastisch, van alle gemakken voorzien!

Het huis is riant. Royale slaapkamers, meeste met eigen wastafel, douche of zelfs bad. Speelkamer voor kinderen, enorme, kind vriendelijke tuin.Darts, tafelvoetbal, sjoelbak....ook bij minder goed weer hoef je je niet te vervelen. Prachtige omgeving om te wandelen. Er is zelfs een openlucht zwembad en een overdekt bad op loopafstand. Het huis is geschikt voor 14 personen. Wij zaten er met 2 stellen, toch voelde het knus en zeker niet te groot. De indeling is dusdanig slim dat, zelfs als je er maar met 2 personen bent, je je thuis voelt en je niet verloren waant in de ruimte.. We hadden het geluk de eigenaren zelf te ontmoeten. Wat een gedreven, enthousiaste mensen. Het huis is met zoveel zorg, liefde en aandacht verbouwd. Met vooral oog voor detail. Achter alles zit een verhaal. Je proeft het in alles en dat maakt dat je je welkom voelt.Het is eens geen "IKEA" huis (waar overigens niks mis mee is) maar een huis met een ziel. We zijn nu al aan het bedenken in welke samenstelling we terug gaan komen. Voor het vervoer, 's winters, naar de pistes kun je een taxibusje regelen. Het huis is helemaal onderkelderd. Er is een grote ruimte om je skispullen te stallen. Kortom, een top lokatie en een bijzonder huis voor alle seizoenen!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2016