Géén boekingskosten

Villa Annabelle

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

9FenomenaalScore uit 39 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

39 Reviews over Annabelle

• 8Jack Steur23-05-2022

Heel goed en zeker voor herhaling vatbaar

Schitterende villa, ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Vooral ook een mooie, grote tuin om te vertoeven en te zonnen. Goede service

• 8Natuur
  • 9Anneleen Gouwy22-04-2022

Heerlijk genoten

Wandelingetjes vanuit het huis. Klimbos in de buurt. En roddelbaantjes. De perfecte combinatie voor ons verblijf met drie gezinnen. Het huis is zeker ook voldoende ruim voor onze bende: 6 volwassenen en 8 kinderen. Bedankt voor het verblijf!

• 9Natuur
  • 9Hanny / Timo Geijssens24-02-2022

Wij hebben met 7 volwassenen en 1 baby ontzettend genoten Bij Villa Annabella. Heel goed verwelkomd door Annemarie. Echt fantastisch huis, waar werkelijk niets ontbreekt. Mooie, korte reisafstand naar Winterberg. Zeker voor herhaling vatbaar, leuk en mooi met zeer grote tuin met oa trampoline en voetbaldoelen. Zelfs barbeque aanwezig, leuke kinderspelen in de kelder. Echt een aanrader.

• 10Steve Wisse13-02-2022

Een prachtige locatie super mooie tuin,het huis is zeer goed onderhouden alles is aanwezig wat je zou nodig hebben, wij waren met 13 personen waarvan 4 kinderen , zeer leuke speelkamer voor de kinderen, mooie ruime kamers met badkamer en zeer goede bedden. Niet ver van de skipistes en dicht bij een supermarkt. Kortom het ideale huis het was een topper

• 10Natuur
  • 9Marianne03-09-2020

geweldig

heerlijk. Groot en schoon huis. Luxe bedden en badkamers. Zeer compleet ingericht. Mooie tuin en voor de Kids een complete speel kelder.

• 10Familie Van Daalen / Velzen02-03-2020

Overtrof alle verwachtingen!

Schitterend huis van alle gemakken voorzien. Tijdens de voorjaarsvakantie verbleven wij hier met 2 gezinnen, 6 kids + 1 opa. Ligging ten opzichte van Winterberg is prima. In 15 min met de auto bij de pistes. Het ligt uiteraard niet in Winterberg zelf, maar met de uitstekende parkeerfaciliteiten bij de pistes is dit geen probleem. Tip: rij op tijd (voor 9 uur) naar sneeuwwitje en je staat dicht bij de piste opgang.

Qua prijs scoort dit huis echt volledig op de max, zeer goed betaalbaar en als je ziet wat je er voor terug krijgt: een mooie woonkeuken, aparte woonkamer, 4 ouder slaapkamers met eigen badkamer, een kelder ingericht als game room(geweldig!), uitstekende WiFi, etc, etc. Alles netjes en verzorgd. Alleen is 1 vaatwasser met zo’n groep te klein.

Pas aan het eind van ons verblijf ging het sneeuwen en konden we skiën. Via de app makkelijk contact met de eigenaar, we konden een dagje bijboeken tegen een goede prijs, echt top!

• 10Familie Hoog Antink24-02-2020

TOPPIE....

Wij hebben met 10 personen (inclusief kleinkinderen) heerlijk genoten van dit fantastiese huis. Werkelijk alles is aanwezig, je grijpt nergens mis naar. Allemaal een eigen plekje om te chillen en een mooie speelkelder die de kinderen helaas te eng vonden.....? Gelukkig nog wat sneeuw in Winterberg zodat allen aan hun trekken zijn gekomen. FANTASTISCH........voor herhaling vatbaar.......een aanrader.

• 10Birgitte10-07-2019

Super geschikt voor gezelschap met kinderen, fijne royale tuin voor de kinderen om te spelen.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10De oevertjes19-06-2019

Prachtig, ruim en schoon verblijf met een mooie ruime tuin. Alles aanwezig voor een top weekend of vakantie. Goed ontvangen door de overbuurvrouw. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Van Weyenberg07-05-2019

Dikke tien!

Wat een heerlijk huis! Schoon, ruim en gezellig!! Zowel binnen als buiten genoeg te doen voor de kids, heerlijke boeken, bladen spelletjes, en zo kan ik wel doorgaan!

Normaal kan ik kritisch zijn op het beddengoed en de matrassen maar ook daar niets op aan te merken. Vet in orde!

Villa Annabelle info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)