vakanties Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

Om nooit te vergeten

Fleur,
    7-1-2019

Het is een mooi verblijf de mensen zijn heel vriendelijk

weer een fijne tijd gehad, mooi in de sneeuw

Dirk S.,
    7-1-2019

Voor de 4e keer naar hotel Marleen, weer heel fijn, heel aardig personeel en heerlijk eten.

Geweldig

Kaylee,
    1-1-2019

Mooie ligging, goede service en lekker eten.

Geweldig!

Jolanda,
    29-12-2018

Het verblijf in de villa met de kerst is er een om nooit te vergeten!! Ik had van alles meegenomen maar het is niet uit de tas of doos geweest, zelfs de kerstboom was opgetuigd (door een zeer vriendelijke Annemarie). Kortom alles aanwezig in de villa tot kruiden etc. aan toe. De bedden zeer goed en het huis schoon en sfeervol. Fijn om ook met jonge kinderen in te verblijven. De omgeving fantastisch en Winterberg ligt om de hoek wat een gezellig dorp is. De ski en slee mogelijkheden bij de "Poppenberg" fantastisch voor beginnende skiërs snowboarders. Voor herhaling vatbaar!!!

Wij, grootouders, kinderen en kleinkinderen voelden ons thuis!!

Isa,
    22-12-2018

Goede service, schoon en lekker eten.

Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 87 reviews