Sorteren

vakanties Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

Clara van der Heijden
    29-10-2018

Een gezellig hotel met lekker eten, en Klantvriendelijk personeel. Service staat hoog in het vaandel. Kamers heel schoon. All Inn die betaalbaar is. Kortom een prima hotel voor een prima prijs.

Geweldig.

Renate Knijn
    20-10-2018

Zeer compleet huis zo'n 10 kilometer buiten Winterberg. Goede bedden in ruime slaapkamers. Alles zeer schoon. Uitgebreide keuken inhoud en gezellige eetkamer met houtkachel.

Gezellige 5 dagen gehad in het hotel Marleen.

M & T
    21-9-2018

Heel vriendelijk personeel. Altijd behulpzaam. De maaltijden waren goed en voldoende. Door het mooie weer gezellige sfeer op het terras.

Kamer was wel erg klein en hier en daar gedateerd incl. defecte kranen in de badkamer. De bedden waren prima.

Topweekend in geweldig huis!

De Bakvissen
    9-9-2018

Fantástisch huis! Van álle gemakken voorzien, mooi ingericht, groot, warm en welkom. Geweldig weekend gehad met groep vriendinnen.

Fantastisch huis!

Fam. Schut
    3-9-2018

Fantastisch huis met complete en schone inrichting. Speelruimte voor de kinderen aanwezig. Mooie omgeving en prachtig wandelgebied. Veel te doen in Winterberg en Willingen (ook in de zomer)

Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 87 reviews