Hotel Züschenwald

Zeer zeer slecht.

Martin Van De Veer
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Absoluut niets goed. Vreselijke eigenaar.vies en oud hotel.

• Ligging t.o.v. pistes2

Al bij aankomst schrokken wij nogal van de vervallen staat van het hotel. De kamers waren helaas niet veel beter dan de buitenkant. Luxe hadden we echt niet verwacht, maar dit was echt beneden alle peil. Vies, Kapotte stopcontacten, goor beddengoed en bij andere kamers (die van ons viel mee) schimmelIge douche. De eigenaar was erg onvriendelijk, vooral tegen kinderen. De bar was wel gezellig en het eten oké, zowel ontbijt als diner. Het enige personeelslid deed gelukkig ook ontzettend zijn best om het ons naar de zin te maken. We hebben ons heus vermaakt, maar dit hotel was eens, maar nooit weer.

Verschrikkelijk, nooit weer

Laura
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

De kamers zijn vies, kapot en niet af. De stroom loopt over de muren, er zit schimmel op de ramen en het behang hangt los. Ook zijn kleine dingen niet af zoals overeenstemming van de dekbedden. De eigenaar zelf is niet vriendelijk, doet niks en is erg ongeïnteresseerd. Het eten is daarentegen wel erg lekker, maar voor ons nooit weer.

Nooit meer!

Jean-paul
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het hotel is erg slecht. Op de kamer was er mega veel kapot overal zaten scheuren in, wasbak zonder kraan, stekkers uit de muur, plinten die helemaal los zitten, deuren die niet goed dicht kunnen, prullenbakje niet leeg gemaakt, vieze rommel op de kast. Klantvriendelijkheid ook slecht. Weinig interesse in de klant. Kortom als je een hotel zoekt zoek een plekje verder!

De site vermeld bewust geen foto,s.

Dit is echt een heel slecht gedateerd onhygiënisch en brandgevaarlijk hotel.

Stopcontacten en bedrading zitten los. Geen rookmelders. Behang en stucwerk los. Schimmel en spinnenrag. Wasbak zonder kraan. Teveel om op te noemen.

Dochter hier eerder opgehaald was met vrienden om te skieeen. Dit is niet te begrijpen dat het nog geopend is en via sites te boeken is.

Goede locatie, rommelig hotel

Anton
27-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

+ ; mooie locatie, niet ver van Winterberg / pistes en qua ligging ideaal voor een korte wintersportvakantie. Vriendelijke eigenaar, ontbijt was goed verzorgd.

- ; hotel is erg rommelig, kamer zeer gedateerd (stucwerk laat los, kachels verroest, kraan loopt door, doucheputje voert niet goed af, bedden/kussens zeer matig, kledingkast scheef gezakt, stopcontact zonder wanddoos in kamer). Qua brandveiligheid hebben wij onze twijfels, gezien de losse bekabeling die her en der hangt.

Melanie
26-10-2017

Erg goed hotel! Kamers schoon. Manager erg vriendelijk en partner van hem ook. Hebben alles voor de gasten over, niks is te weinig. Erg gezellige woonkamer waar je savonds lekker een drankje kan doen. Knus hotel!

familie motor groepje ( 9 pers)

Theo
25-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer gedateerd hotel. Eigenaar zat veel met zijn telefoon op de bank, of zat tv te kijken. Eigenaar zeer lui. niet gemotiveerd.Zit groep in de bar niet schoon. dikke laag stof op de voet van de tv.

Als er drinken werd gebracht, werden de lege glazen niet mee genomen.

Ontbijt was goed, diner redelijk. in de middag stonden de resten van het ontbijt nog op tafel.

Kamers niet schoon, en oud. Matige matrassen. Op mijn kussen sloop zaten vlekken. Thermostaat knoppen verwarming op de kamer waren zo oud, dat de knop niet open kon. Geen aanrader

nooit meer!!!

Dallie
29-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Was een waardeloos hotel kamer stof op de tafelpoten geen schoonmaak tussendoor ongeïnteresseerde eigenaar. ski uitrusting midden in de zomer nog on de hoek gesmeten versleten vloerbedekking in de bar eigenaar ligt languit op de bank tv te kijken ouwe banken in de bar geen tafels en stoelen heb eerlijk gezegd nog twijfels over de brandveiligheid ook. eigenaar probeert zelf te klussen om renovatie door te voeren dat is duidelijk te merken tegels en zakken tegellijm op de gangen. Zag ook ergens wel middelen om via het raam te ontsnappen ergens in een hoek gesmeten zonder enige instructie. tekort aan bestek tijdens ontbijt kon je laat weinig over ontbijt ging wel maar toch karig te noemen. het minst aantrekkelijke hotel wat we de laatste jaren mee gemaakt hebben en we zijn echt niet kritisch. de eigenaar heeft geen horica bloed in de aderen

fijne omgeving

van der veen
27-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel 3x niks. prullenbak voll op verzoek ook niet geleegd. internet op kamers niet te doen repeater werkte niet zou dat resetten als hij tijd had en hij het kon. nou dus niet. eten in hotel was niet mogelijk. in 4 dagen kregen we ook geen schone handdoeken. ontbijt viel mee. op een avond was er zonder bericht de bar gesloten. echt vergane glorie. geen hoteleigenaar maar manager die het niets uitmaakte wat omzet was hij kreeg zijn geld toch wel. omdat ik slecht te been was kreeg ik kamer op 1e etage opstapje 20 cm dan kamerdeur met meteen afstak 20cm dus val met deur en al de kamer in. dus geen succes. geluk dat het mooi weer was dus steeds hele dag weg . WAARDELOOS

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Züschenwald in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Züschenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.