Vakantiepark Winterberg

• Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

We hebben drie nachten doorgebracht in een studio. De slaapbank was compleet doorgelegen. Door de legplanken uit de kledingkast er onder te schuiven hebben we het geprobeerd op te lossen. Door de late aankomst lag onze sleutel klaar in een buitenbus met code, dit was bijna niet te vinden. Op het balkon zeer ongemakkelijke onverstelbare stoelen. Communicatie verliep slecht, tot twee maal toe klopte huurbedrag niet, waardoor er terplekke bij betaald moest worden! Op de receptie meestal onbemand. WiFi werkte niet goed. De studio was overigens keurig proper. Na ons vertrek op 2 augustus '18, zou onze borg van € 100,- binnen vijf werkdagen weer op onze rekening staan, wat dus niet het geval was. Hier hebben we twee keer over gebeld, waarop ze beweerden tot twee maal toe het te hebben overgemaakt. Helaas bleek dit een leugen te zijn de borg is 42 dagen later, op 14 september pas ontvangen!! Voor ons nooit geen Vakantiepark Winterberg meer!

Gereisd Met partner in juli 2018

Voor een herhaling vatbaar

M
10-1-2018
  • Onderkomen8

Prima appartement. Het zag er keurig netjes uit en was gunstig gelegen t o v de pistes. Netjes ontvangen bij de receptie. En ook parkeren ging prima op het privé parkeerterrein.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schoon en dichtbij alles

Arjo
12-8-2017
  • Onderkomen7

Mooi, schoon, netjes en modern ingericht. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Nadelen waren er twee. Slechte communicatie. Bij aankomst was de receptie dicht en het telefoonnummer was niet bereikbaar. We stonden voor een dichte deur rond 16:00 uur op dinsdag. Op de website van de parkhouder zelf staan andere openingstijden dan op de deur bij de receptie! En ik heb geen informatie gekregen bij de bevestiging van mijn boeking over de werkwijze van de sleutelontvangst. Uiteindelijk heeft een buurvrouw met een code de kluis voor ons geopende met de sleutel erin! dat is toch raar. Waarom informeren ze mij niet vooraf over de stand van zaken. Dat was niet leuk. De WIFI-internet werkte voor geen meter. Tijdens mijn hele verblijf werkte hij niet. Ik heb diverse apparaten geprobeerd. Twee hele belangrijke aandachtspunten dus. De rest was prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima accommodatie

Susanne
3-3-2017
  • Onderkomen8

Huisje was goed schoon,bedden lagen lekker en de douche was goed, wij zaten in een 5 persoons huisje

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Jammer

ikke
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement (2pers) heeft een goede ligging, rustig, maar toch alles op loopafstand. Beperkte ruimte, maar niet krap. Eigen parkeergelegenheid. Inrichting oogt modern en netjes, maar helaas is voor slechte kwaliteit gegaan. Geen gemakkelijke stoel om te zitten. Slaapbank dagelijks inklappen vind ik te veel gedoe. Slaapbank al compleet doorgelegen, dus na 2 nachten last van rug. Stoelen aan eettafel zakken door, dus latten knellen na klein kwartier je benen af. Niets comfortabels dus. Keuken compact maar redelijk compleet met 2 pitten, koelkast en vaatwasser. Netjes gepoetst, maar bijv kozijnen en buitenaanzicht behoorlijk aftands. Geen uitzicht. Instructies allemaal ook in het nederlands. Wificode niet ontdekt en receptie vaak onbezet, ook tijdens openingstijden. Vult potentie dus niet in, helaas

Gereisd Met partner in februari 2017

Prima appartement

Dani
26-2-2017
  • Activiteiten7

Met gezin 5 nachten verbleven in een 1 slaapkamerappartement. Kids sliepen in de slaapkamer met een goed 2 persoons bed. Wij daarentegen op de slaapbank....dit ligt echt voor geen meter. Uiteindelijk matras op de grond gelegd dat was beter. Appartement ziet er verder prima uit. Badkamer en keuken zijn netjes en schoon. Verder wel erg gehorig. Jammer dat mensen om 0.00 niet zachtjes thuis kunnen komen... Prima broodjesservice. Ligging tov pistes is goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed onderkomen voor goede prijs!

Richard
26-2-2017
  • Activiteiten8

Prima gerenoveerd appartement met een nette uitstraling. Ligging is uitstekend tov de piste. Kamers zijn ruim en compleet ingericht. 's ochtends kon je gebruik maken van de broodservice. Elke ochtend warme broodjes!! 2 dagen slecht weer gehad maar ook dan is er genoeg te doen in de omgeving. (Aqua Mundo)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Geheel gerenoveerd top appartement

Ellen
1-1-2016
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Vakantiepark Winterberg is geheel gerenoveerd en straalt luxe uit. Wij kregen appartement 2831. Alles was nieuw. Mooie kamer, prima bedden, heerlijke douche, kortom al je nu boekt krijg je een luxe appartement. Helaas geen sneeuw, maar we hebben ons prima vermaakt in Winterberg. Mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Enkel voor jongeren interessant.

Jamie
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Als je een goedkoop appartement wil dat vrij dichtbij P2-parkeerplaats en de piste die daaraan zit wil is dit een redelijk optie. Bij receptie komt er 50euro borg en 21euro beslating en eindschoonmaak bij. Wij vonden het redelijk (4 vrienden, zuipen en boarden) maar voor kinderen of romantisch met ze 2e een afrader. Warm water hadden we nauwelijks dus gingen we douche bij het appartement van onze vrienden. Verder hadden we 1 gordijn en de kachel stond 24uur op erg hoog zonder het te kunnen uitzetten. Al met al leuk voor jongeren meer niet.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben er ons prima vermaakt

Andrea
30-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben ons prima vermaakt in het appartement het is ruim en als wat je nodig hebt is aanwezig. Idd het is wel wat oud bollig maar ja dat heeft ons niet gestoord, het bed in de kast hebben we snel opgeklapt naar dat we er 1 nacht op hadden geslapen, de bedbank uitgetrokken de matrassen er op en heerlijk geslapen. De eigenaar is zeer vriendelijk en als er wat was kon je dat gewoon tegen hem zeggen, smorgens broodje gehaald bij de big mountain (wel even bestellen) Mooie omgeving dicht bij het bike-park en de j Panoramabrücke Winterberg. op loop afstand.

Gereisd Met partner in Sat Aug 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.