Bed and Breakfast Winterberg

88 reviews over Bed and Breakfast Winterberg in het Nederlands

Jacob van der Laan
21-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top locatie, met topverzorging.

Gereisd Met partner in februari 2019

Els en Harry Floor
19-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben we genoten van deze mooie bed en breakfast van Harry en Marleen!De kamers ruim,licht en heerlijke bedden,lekker ontbijt !Prachtige omgeving ,met een van de mooiste golfbanen van Duitsland in de buurt!We komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Vanhoudt
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alleen goed humeur meenemen.Rest is er allemaal aanwezig

Gereisd Met partner in juni 2017

In 1 woord fantastisch

Fam. Kersten
13-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie en zeer Schone kamers met TV en gratis WiFi.. Zeer goede en gezellgie verzorging Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.. ruime parkeergelegenheid

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

B&B met de kwaliteit van een viersterren hotel!

Frans Peeters
25-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamers van dit B& zijn erg netjes en heel schoon. Je waant je in een viersterrenhotel zo mooi en zo comfortabel. De badkamer en de douche zijn vooral super. Uitgebreid ontbijt waarbij de gastheer de koffie en de thee voor je inschenkt. En let op: sinaasappelsap van versgeperste sinaasappels bij het ontbijt! Vanuit het B&B kun je heerlijk wandelen in de prachtige omgeving. Hier gaan wij nog weleens terug naar toe!

Gereisd Met partner in september 2017

fantastisch

Miranda
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is een hele mooie bed and breakfast. De ligging is perfect, de kamer is heel schoon, en heel ruim. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, en er zijn geen tierlantijntjes in de kamer zodat je veel ruimte hebt om je eigen spullen kwijt te kunnen. Het ontbijt is heerlijk, de mensen zijn super vriendelijk en je hebt er heel veel privacy.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch verblijf!

Ewald en Robin
5-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Harry en Marleen hartelijk dank voor jullie goede zorgen tijdens ons verblijf in jullie mooie Bed & Breakfast. Het appartement was zeer ruim, Iedere dag een schone kamer en handdoeken. Het ontbijt 's-morgens erg goed en vooral het op maat gekookte eitje door Harry bij het ontbijt maakt het af. Na idere dag motorrijden was het terugkomen in jullie B&B perfekt! Wij komen zeker weer terug. Gegarandeerd!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Superverblijf!!

corno hardeman
21-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Samen met mijn dochter een lang weekend wezen skiën. Heerlijk ruime kamers met mooi sanitair en een heerlijk bed. Ontbijt was helemaal top en de gastheer en vrouw doen er alles aan om je verblijf nooit meer te vergeten. Iedere dag schone kamer en handdoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk, gastvrij en bijzonder mooi!

Maartje
27-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

B&b Winterberg is prachtig gelegen en is een heerlijke, relaxed en gastvrije accommodatie! We hadden het geluk dat er bergen verse sneeuw was gevallen. Door het dorp is het een wandeling van 15 minuten naar de piste. Wij hadden onze skispullen in een depot bij de piste gelaten. Via het bos is het een flinke klim, maar prachtige wandeling. Het ontbijt was heerlijk. Precies wat je nodig ter voorbereiding op een dag skiën. Onze kamer was ruim en comfortabel. We hebben er heerlijk geslapen. Kortom: Harry en Marleen, bedankt voor een heerlijk ontspannen weekend!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Genoten!!!

D. Noorlander
17-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

4 nachten verbleven in kmr. 3. Top!!! Lieve mensen die met het hart op de goede plaats deze B&B runnen. Heerlijke service dat je thee, koffie, chocolademelk gratis mag maken. Evenals het gebruik van de fruitschaal. Uit de koeling zeer betaalbare drankjes en versnaperingen. Heerlijke witte verse broodjes. Liever bruin? Vraag het en ze zorgen ervoor. Er stond zelfs Speltbrood. Eitje gekookt zoals je wenst. Verse jus. Elke dag iets extra's bij het ontbijt. Wij komen terug. (Ook voor het Italiaanse ijs in het Centrum :-))

Gereisd Met partner in augustus 2016

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.