Hotel Winterberg Resort

8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,8

73 tips over Hotel Winterberg Resort

Hollander, 22-10-2016
Een uurtje rijden van Winterberg ligt die Atta-hule te Attendorn. Dit is zeker de moeite waard, een enorme grot met prachtige vormen en pilaren.
Petra Peeters, 11-8-2015
Een aanrader voor wandelaars, fietsers en wintersporters.
J. Singor, 22-7-2015
Probeer, als u tenminste zelf over vervoer beschikt, ook maar eens een restaurant in het dorp

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg Resort voor je op een rij gezet:

Frank, Rick, Alex, 21-7-2015
De MTB routes in de omgeving zijn helaas niet meer allemaal compleet gemarkeerd (door vandalisme) dus navigatie is aan te raden.
Ger Blokzijl, 6-6-2015
Maak je thuis niet al te druk over welke route te rijden. In het hotel zat aan opties, zowel digitaal als op kaart.
familie Jansen, 10-5-2015
Gratis Wifi met goede bereikbaarheid.

Brand, 5-5-2015
voor de actieve motorrijder, mooie routes vanuit het hotel.
Rob Schoonbeek, 16-4-2015

Voor ieder wat wils;

Wandelaars, wat wij nu waren;

Motor rijders - wat ik ook ben;

Wintersporters met pistes op loop afstand;

Voor wandelaars - mooi en vlak wandelen langs de Orke!

Etc.

femke postema, 7-4-2015

Internet is niet gratis... dit komt bijna niet meer voor. Voor 3 euro per dag heb je per toestel internet.

Ook is er bijna geen bereik met je telefoon in het hotel.

Bart Ozinga, 17-2-2015

Persoonlijk zou ik kamer(s) met balkon en aan de zonzijde kiezen.

Voor niet-skiërs zijn er in de directe omgeving heerlijke wandelingen te maken. Neem stokken mee !