Hotel Winterberg Resort

Hotel Winterberg Resort
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg Resort voor je op een rij gezet:

886 reviews over Hotel Winterberg Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aangenaam verblijf met kleine minpuntjes

Geertrui DC
26-6-2018

Singles zou ik aanraden indien mogelijk meer te betalen voor een "double single use" - de 1pks zijn ok, maar klein met een smal bedje tegen de muur geplaatst.

De kamers zijn overigens comfortabel (nieuwe douchecabine) en zeer proper.

Indien meerdere groepen tegelijk het lekkere ontbijtbuffet moeten gebruiken is het lang aanschuiven aan de koffieautomaat - enkele gevulde thermossen op de tafels zou praktischer zijn.

Het personeel is efficiënt en vriendelijk.

De omgeving is mooi (hotel ligt wel buiten het centrum).

Zeer goed hotel. Leuke ruime bar. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Eten in buffetvorm was lekker.

Aangenaam zwembad, echter geen handdoeken beschikbaar.

Kamers zeer proper, tv met Nederlandse posten, spijtig geen Belgische.

fantastisch

walter
11-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

top hotel waar honden welkom zijn en de kamers netjes en schoon prima bedden en het eten was voldoende en lekker gewoon een top motor arrangement goede bediening en vriendelijk personeel Nederlands en Duits talig lekker zwembad en goede sauna een aanrader dus

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Fam. Snel
9-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prima hotel zonder franje. Over het algemeen rustige sportieve gasten. Dus geen brallerige herrieschoppers. Verder nette schone kamers maar een beetje gedateerd. Ons verblijf was op basis van halfpension. Ontbijtbuffet uitgebreid en voor elk wat wils. Avondbuffet prima en gevarieerd. Echter dient er op te worden toegezien dat de temperatuur van de gerechten niet te veel afkoelt.

Goede uitvalsbasis voor mooie tochten

Ernst
4-6-2018

Gezellig hotel

Buffet uitgebreid en prima kwaliteit

Grote bar en ruim terras

Veel groepen fietsers en motorrijders

Perfect verblijf

Eric
3-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Perfect hotel, vriendelijke bediening en goed eten in buffervorm. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Na dit voor ons nooit meer!!

john
2-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

personeel vriendelijk maar personeel receptie arrogant en negatief.

bij incheck bleek de kamer met balkon die wij hadden besproken op 30 juni 2017 niet beschikbaar. hotel zat vol dus de volgende dag wel een kamer met balkon maar wel pas in de middag. zonde van ons 4 dagen motor uitje.ondanks de telefonische bevestiging op 22 april.

vakantie 21 mei tot 23 mei

filip en sonia quidousse vangeel
26-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

alles was super heel fijn geweeest

mooi voor motards op weekend

Gust Ferdinand
25-5-2018

van het hotel zijn we zeer tevreden lekker eten mooie omgeving .

Wow, de max!

Gerda
19-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super gezellig stadje. Prachtige wandelingen. Ben verliefd op Winterberg. Zalig hotel: Liebesgluck", direct aan de hoofdstraat van Winterberg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winterberg Resort in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winterberg Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Winterberg Resort scoort een 8.32 uit 10 op basis van 895 reviews.