Hotel Winterberg Resort

KinderhotelWeer vandaag11°6°
Hotel Winterberg Resort
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg Resort voor je op een rij gezet:

896 reviews over Hotel Winterberg Resort in het Nederlands

Ben hier voor de 4e keer. Goede kamers. Goed eten.

Wilko
15-9-2018

Kom je met de motor? Dat is goed geregeld, die kan mooi binnen staan!

Herhaling dat zo ie zo

RONALD en ria
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat hebben we het goed gehad het eten was goed de bedden waren ook goed en het personeel was heel vriendelijk en natuurlijk de mooie omgeving prachtig

voor herhaling

monique kregel
30-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

het was super echt een aanrader persooneel op en top vriendelijk schoon netjes rustig gebied ja super ontbijt goed buffet goed

Voor herhaling vatbaar.

a modderman
25-8-2018

Van ontvangst tot vertrek mag 1 iets niet extra onvermeld blijven en dat is de behulpzaamheid en gemeende vriendelijkheid (bij motor wegzetten uitleg geven, bediening, enz) van de medewerkers.

Alles goed behalve die kamer;

Theo
24-8-2018

Zeer fraaie omgeving; leuke motorroutes; Hotel personeel zeer vriendelijk, eten waaronder ontbijt prima; kamer had helaas een tussendeur met daarachter een andere hotelkamer, was zeer gehorig zodanig dat normaal praten te volgen was.

Het hartelijke welkom door de receptioniste, het visitekaartje van het hotel, voelde als een warm bad. Het was alsof ze wilde zeggen"vanaf nu gaan we jullie verwennen". Het hotel is prachtig gelegen iets buiten Winterberg en een aanrader voor de wandelaar. Alles in dit hotel straalt service uit.

Cor en Diny
9-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijke atmosfeer. Ieder zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer met balkon, super. Veel mooie wandelroutes direct vanuit het hotel. Om te lopen wat ver van Winterberg.

Super hotel

Fam. Smeets
8-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijk personeel, kamers met vloerbedekking, schone kamer/badkamer.

Bovenste etage is niet bereikbaar met lift en de kamers zijn voorzien van schuine gedeeltes van het dak.

Goed ontbijtbuffet met genoeg keuze.

Ligging van het hotel is buiten centrum Winterberg maar direct aan bosgebied.

Kamer is afknapper!

Houblon philip
25-7-2018

Hygiëne laat te wensen over!Badkamer is aan opknapbeurt toe en daarenboven bij aankomst hing er een doodgemept beest aan de douchegordijn.De douchegordijn was onderaan helemaal vergeeld van gebruik.In de slaapkamer waren de ruiten vuil en vies,vingers en vettige vlekken van voorgangers.

Wat het eten betreft is het redelijk goed prijs/kwaliteit maar de warme maaltijden waren lauw!

Wat positief is is de afgesloten garage voor de foto's.

Op alle punten geweldig.

Angeline Hellwig
19-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een geweldig hotel. Alles was goed. Ligging, kamers, schoonmaak, gemeenschappelijke ruimtes, eten, personeel, muziek en dat voor een lage prijs. Echt aan te bevelen.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winterberg Resort in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winterberg Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.