Hotel Winterberg Resort

KinderhotelWeer vandaag7°3°
Hotel Winterberg Resort
8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg Resort voor je op een rij gezet:

900 reviews over Hotel Winterberg Resort in het Nederlands

Prima hotel voor een prima prijs

Emiel
29-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel hadden we geboekt middels een aanbieding. Gezien de betaalde prijs hadden we geen hoge verwachtingen. We troffen echter een hotel gelegen vlakbij allerlei wandelpaden. Kamer was ok. Ontbijt was prima. 's-avond hebben we 2 x in hotel gegeten (buffet) dat was ook prima. Al met al een aanrader.

volgend jaar in de herhaling

herman Obbink
24-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met gekwalificeerd personeel. "Deutsche grundlichkeit'' in de positieve zin van het woord.

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Pauline Naber
6-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel fijn hotel. Keurig schoon en prima badkamer met flinke douchestraal. Goed bed. De mensen bij de receptie en de barmedewerker spraken zelfs Nederlands, geen vereiste maar wel makkelijk. De drankjes in de bar zijn prima van prijs, en de glazen wijn niet lullig gevuld. Het buffet van het diner was prima. Uiteraard geen culinair hoogstandje, maar zeker niets mis mee. Ik zou zeker teruggaan naar dit hotel.

Een aanrader!

Theresa
25-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prettig hotel, keurige kamers, fijn zwembad, prijs-kwaliteit is meer dan netjes!

Ook de hond is zeer welkom en je loopt vanuit het hotel direct het bos in.

Het eten is in buffetvorm (vers en smaakvol!) en er is keuze genoeg, ook werd, als iets bijna op was, direct weer aangevuld.

Ik miste een klein koelkastje op de kamer en we hadden ook geen airconditioning onze kamer. De fitnessapparaten zijn echt aan vervanging toe, het zou jammer zijn als de fitnessruimte niet opgeknapt zou worden.

Ben hier voor de 4e keer. Goede kamers. Goed eten.

Wilko
15-9-2018

Kom je met de motor? Dat is goed geregeld, die kan mooi binnen staan!

Herhaling dat zo ie zo

RONALD en ria
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat hebben we het goed gehad het eten was goed de bedden waren ook goed en het personeel was heel vriendelijk en natuurlijk de mooie omgeving prachtig

voor herhaling

monique kregel
30-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

het was super echt een aanrader persooneel op en top vriendelijk schoon netjes rustig gebied ja super ontbijt goed buffet goed

Voor herhaling vatbaar.

a modderman
25-8-2018

Van ontvangst tot vertrek mag 1 iets niet extra onvermeld blijven en dat is de behulpzaamheid en gemeende vriendelijkheid (bij motor wegzetten uitleg geven, bediening, enz) van de medewerkers.

Alles goed behalve die kamer;

Theo
24-8-2018

Zeer fraaie omgeving; leuke motorroutes; Hotel personeel zeer vriendelijk, eten waaronder ontbijt prima; kamer had helaas een tussendeur met daarachter een andere hotelkamer, was zeer gehorig zodanig dat normaal praten te volgen was.

Het hartelijke welkom door de receptioniste, het visitekaartje van het hotel, voelde als een warm bad. Het was alsof ze wilde zeggen"vanaf nu gaan we jullie verwennen". Het hotel is prachtig gelegen iets buiten Winterberg en een aanrader voor de wandelaar. Alles in dit hotel straalt service uit.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winterberg Resort in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winterberg Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.