Appartement Winterberg Appartements - Am Waltenberg 57-59 (nr. 21055)

Appartement Winterberg Appartements - Am Waltenberg 57-59 (nr. 21055)

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

Op vakantie geweest naar Winterberg Appartements - Am Waltenberg 57-59 (nr. 21055)?

8.1Fantastisch

• 9.3Ligging t.o.v. pistes
  • 8.4Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg Appartements - Am Waltenberg 57-59 (nr. 21055) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Winterberg Appartements - Am Waltenberg 57-59 (nr. 21055)

• 2018
    3Zacharias11-03-2018

Onvoldoende ivm schimmel op muren

Prima ruimtes, complete inrichting. Slaapbank was erg hard.. Dikke min is de schimmel die overal op de buiten muren zit. Vervolgens wordt je korting beloofd en krijg je deze niet van de verhuurder.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 6Olt25-01-2018

Dit gebied sowieso niet.

De locatie vanaf de pistes zijn perfect klein stukje lopen en we konden skiën. De sneeuw conditie was perfect daardoor was het mega druk dus zijn wij gaan skiën in een ander gebied op 5 min. Rijden. Wij hadden een apartement amwaltenberg op nr 59n het was schoon en er was vanalles aanwezig. Wij waren met drie volwassenen en 1 dreumes. Matrassen van stapelbedden waren doorgelegen, de badkamer is oud maar wel schoon. Voldoende dekens en kussens aanwezig. Jammer maar 1 handdoeken pakket per persoon, dat is echt te weinig. Als je nachtrust wilt is dit absoluut geen aanrader, snacht veel lawaai van dronken lui lallent over straat en ook in het appartement veeeeeel lawaai. Mensen lopen toch met skischoenen over de gangen daardoor echt mega veel lawaai. Tot uurtje of 4 word je zoet gehouden!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Fam. Peters20-01-2018

Perfecte ligging t.o.v. de skibaan en het centrum

Het appartement is schoon en groot, maar het ligt op de bovenste verdieping, zonder lift en je kijkt bij de buren naar binnen en andersom, dus dat vonden wij niet prettig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Rob van der Steen19-01-2018

57-1 Mooi, appartement inclusief garage

goede locatie, op loopafstand van pistes en het centrum. appartement zeer schoon, nieuw bestek e.d. ruime living, klein keukentje, matrassen van de bedden zijn hard. Wel op de 3de etage.

• Oude reviews

7J. R.09-09-2014

Prima appartement

Wij waren hier een weekend. Het appartement ligt op 10 min. van het centrum, daar is ook de receptie, dat is bij aankomst wel onhandig als je daar de sleutel moet gaan halen. De ontvangst was wel hartelijk, met een gratis flesje wijn. Het appartement is verder goed schoon, net naast de Brabander, het pannenkoekenhuis, waardoor wij toch net een internetverbinding hadden, hoewel erg zwak. De bedden in de slaapkamer zijn helaas doorgelegen en de bedbank is hard. Voor de 5 volwassenen waarmee wij waren is het eigenlijk te klein. Er waren ook maar 4 terrasstoelen, niet fijn. De uitrusting is verder compleet, met handdoeken, beddengoed, een vaatwasser en wasmachine. Raar alleen dat er geen ovenschotels stonden maar wel een losse oven. Het zwembad stelt niks voor en was in reparatie. Ons viel Winterberg tegen, veel restaurantjes, maar niet echt mooi, te toeristisch en weinig karakteristiek. Voor een weekendje prima, maar niet voor langer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 10jeroen30-04-2014

Prima!

Mooie locatie, prima uitrusting van het appartement. Netjes en schoon!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10lenie30-04-2014

Mooi appartement, in het centrum, naast de piste!

Fijn, gezellig appartement voorzien van alle gemakken. Ideaal dat er een wasmachine aanwezig was, vaatwasser, etc. Mooi zwembad en sauna. Locatie is echter super! Direct naast de Brabander en dus de piste en vlak bij het gezellige centrum van Winterberg. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10kim 29-01-2014

Super locatie naast de piste! Zwembad met sauna.

Wij zaten in het appartement aan de Waltenberg 57-59 (appartement 21055) Bij dit appartement zat een zwembad en een sauna. Ideaal. Daarnaast was de locatie perfect. Het is gelegen direct naast de Brabander en dus naast de skipiste! Het ligt ook in het centrum; binnen 5 minuten lopen ben je op de markt. Het appartement is keurig ingericht (nieuwe keuken en badkamer) en erg schoon. We gaan dit appartement vaker boeken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Appartement Winterberg Appartements - Am Waltenberg 57-59 (nr. 21055) info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig