Hotel Waldhaus

• Ligging t.o.v. pistes7,8

10 tips over Hotel Waldhaus

van kilsdonk, 8-11-2014

een heel mooie oplossing

Na de ervaring die wij 26-10-2014 hadden in Das Waldhaus en gemeld op zoover, hebben wij van het fam Bosman een

heel mooi aanbod gekregen .Wat voor ons een grote verrassing was en waar aan wij konden zien dat de goede

recensies toch wel waar zijn .Deze eigenaars proberen het toch mensen naar hun zin te maken en proberen het meteen na hun vakantie goed te maken, dat verdient toch zeker hier vermeld te worden .Echt een warm gevoel bij deze oplossing.

Graag tot ziens.

Fons Lambers, 30-10-2014
Een hotel voor alle jaargetijden.
van Kilsdonk, 26-10-2014
pak niet kamer 25 zeer kleine badkamer wel mooi uitzicht

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhaus voor je op een rij gezet:

Bianca, 11-8-2014

tips voor je verblijf in Das Waldhaus:

- gebruik van de sauna

- boek een heerlijke massage of gezichtsbehandeling

- lekker wandelen in de natuur of ga naar leuke bezienswaardigheden in de buurt. (beklim de skischans, panorama brug, rariteitenmuseum enz.)

- dineer in het hotel! Daar krijg je echt geen spijt van!

- boek een kamer met balkon, dan heb je het mooiste uitzicht!

Elvira, 23-5-2014
Pak de trap naar beneden naast het hotel en sla dan linksaf, loop de straat uit en neem het bospad. Zo kom je via het bos uit in de winkelstraat/centrum Winterberg.
Feenstra, 16-1-2013
Het hotel gewoon direct boeken via hun eigen site. Bellen kan natuurlijk ook er wordt gewoon Nederlands gesproken.

Monique, 28-4-2012

Bij mooi weer moet je zeker de panoramabrug bezoeken.

Winterberg heeft niet veel te bieden buiten het seizoen.

thijstool, 9-4-2012
Voor mounting bikers een zeer spectaculaire bestemming!
grpodde, 30-10-2011

Als mountainbiker/freerider zit je dicht bij het park en startpunt v/d routes.

Bij Restaurant Blitzz op steenworp is het goed eten en ong. 15 min. lopen ben je in het dorp Winterberg.

Ook als motorrijder event. een optie,al is de stalling nog een punt(overleg?)

Simon Wensveen, 7-10-2011
De gasten kunnen met de Sauerland Card gratis gerbuik maken van de bus en trein in het Sauerland.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhaus voor je op een rij gezet: