Hotel Waldhaus

Waldhaus big mountain

Fam. Greven
19-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1

Jammer dat de advertentie bij touroperator misleidend is. Ze plaatsen foto's van de big mountain restaurant aan de piste, maar als je eraan komt en dat je de hal binnen loopt dat er een lullig papiertje hangt dat je op een ander adres verblijft en dus niet kunt skiën vanaf je hotel. Wij vonden dat een enorme teleurstelling. Ontbijt was ronduit goed! Bedden helaas niet, alle veren hebben we gevoeld! Kamers waren goed schoon!

Nooit meer hier boeken

Jannie
11-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op de site stonden mooie moderne kamers. En dan krijg je een kamer met vele vlekken in de vloerbedekking Niet te belopen op blote voeten..Alles op de kamer zeer gedateerd,een ongezellige donkere kamer.

Voor ons een echte afknapper.

Echtpaar was wel vriendelijk.

niets voor ons

elize
31-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

zondag 16-08 wij hadden hier een kamer geboekt en zagen dat we voor 14.00 moesten inchecken.we waren er door een zwaar ongeluk bij koln om 13.58 net op tijd dus.we moesten iemand zoeken om in te checken die we in de keuken vonden.wij vonden wat vriendelijkheid wel wat welkom maar nee ,na wat uitleg werden we naar onze kamer gebracht .die was schoon . het regende toen en was koud maar de verwarming kon niet aan ook werd ons verteld dat de bar en het restaurant dicht waren en er ook geen gelegenheid was om op maandag daar wat te eten.Dat was erg balen.Dus moesten we naar het dorp van Winterberg.Daar hebben we bij hotel Hessenhof heerlijk gegeten.Ook een aanrader om te gaan eten bij Hotel Astenstubchen iets buiten winterberg dat was erg gezellig en hebben goed gegeten.Het ontbijt in het hotel Waldhaus was wel erg lekker en veel variatie .jammer ook dat je geen waterkoker op je kamer mocht gebruiken daar zouden ze wel iets aan kunnen doen ,zeker als je niet serveert op zondag en maandag.

fantastische plek

ger kroes
15-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Accommodatie ligt in rustig wijkje op loopafstand van de bob-bahn, erlebnissbrucke en ATB/BMX parcoursen. Tevens gemakkelijk bereikbaar voor alpine skipistes en langlauf.

Kamers op de achterkant met balkon kijken uit over de vallei

hotel heeft bij meerdere gasten een restaurant voor avondeten. Ontbijt altijd aanwezig. Zag er goed uit.

Personeel, een nederlands echtpaar, is vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteit is redelijk

Prima hotel, goed ontbijt.

Frank en monique
6-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat gedateerde kamers maar je komt uiteindelijk voor de sneeuw. Schoon, goed ontbijt, gastvrij.

Prima met beperkte verwachtingen.

Tina
18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Twee nachten met twee kinderen van 10 & 12 jaar verbleven om te skiën. Hele leuke dagen gehad; ontbijt en diner is goed, gezellige bar, leuk haardvuur.

Wij verbleven echter in een soort `bijgebouw`, wat weinig charme en smaak uitstraalt. De kamer was voor ons gezin daarbij echt niet voldoende, op de bedbank kon echt slechts één kind slapen en de lattenbodem van het ouderbed was kapot. Het is aan renovatie toe.

Volgende keer beslist weer!

SD van der Niet
30-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een ontzettend leuk en gastvrij hotel. Bij aankomst goede introductie van het hotel en andere bezienswaardigheden in de regio.

Ontbijt en diner goed verzorgd en ontzettend lekker gegeten.

Bij de openhaard hebben we aardig wat gezellige uurtjes doorgebracht met andere gasten. Wij kregen hier echt een soort thuisgevoel.

Onze kamer was wat gedateerd maar alles was schoon en verder netjes verzorgd dus prima!.

Mooi uitzicht vanaf het balkon op de pistes en de achtergelegen bobsleebaan. Voldoende parkeergelegenheid voor en achter het hotel

Afstand vanaf het hotel tot de pistes was ongeveer 10/15 minuten lopen.

De Nederlandse beheerders Henry en Simone werken samen met hun personeel ontzettend hard om het de gasten naar hun zin te maken en dat met succes vinden wij. Bij een volgende gelegenheid om er een paar dagen uit te gaan richting de sneeuw zullen we zeer zeker weer proberen om hierheen te gaan.

Fantastische locatie

Fons Lambers
30-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super aardig voor onze hond, zeer goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

Wat ons betreft is het een aanrader.

Prima hotel maar kamers over de datum

Inge
26-10-2014

We hebben een prima verblijf gehad in dit hotel. Geen diner ivm vakantie van de eigenaar hierdoor heerlijk gegeten bij restaurant an der Kappe. Ruimte waar het ontbijt geserveerd werd ziet er prima en gezellig uit alleen de kamers zijn echt gedateerd.

wij hadden het anders verwacht

van Kilsdonk
26-10-2014

De kamer is groot maar geen lichtschakelaar en nachtkastje langs het bed je in het donker geen licht aan kunt maken, uitzicht is mooi.

De badkamer is heel klein ong 1.45 bij 2.45 meter met daarop een bad wc wastafel prullenbak en droogrek en douchelamp om het warm te krijgen.

De stop van de wastafel is kapot zodat er al het water in blijf staan De douche ging van lekker warm naar heet en dan koud en was niet te regelen.Na melden moest eerst de eigenaar worden gebeld want die was op vakantie en was na 4 dagen nog niet gemaakt.Op de wc moest je een arm om hoog houden het was zeer smal.

In de bar was om 9 uur het licht uit en kon je niets meer krijgen andere gasten kochten in het dorp een paar flessen wijn en maakte zelf het licht aan en pakte de glazen om het toch nog iets gezellig te hebben.

Er was maar een persoon als personeel en die moest alles regelen.

Respect voor haar zij was echt goed. Eigenaar op vakantie dus moest je ergens anders eten want er was geen kok.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhaus in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldhaus scoort een 7.63 uit 10 op basis van 144 reviews.