Appartement Vakantiehuisje Winterberg

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-3°
Appartement Vakantiehuisje Winterberg
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuisje Winterberg voor je op een rij gezet:

55 reviews over Appartement Vakantiehuisje Winterberg in het Nederlands

Prima "thuis" als uitvalsbasis

Rick
25-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eerste indruk: lekker schoon.

In rustige straat gelegen met parkeerplaats voor de deur.

Dit is zo'n vakantiehuisje waar je je vrij direct na binnenkomst al helemaal thuis voelt.

De koffie staat nog net niet bruin maar dat is een kwestie van minuten omdat er koffie-pads klaar liggen, evenals soep en rond de kerst zelfs glühwein!

Ook de kerstversiering mag niet onvernoemd blijven, het geheel is met behoorlijk wat oog voor detail ingericht.

Keuken is heel behoorlijk uitgerust met elektrisch fornuis, oven, magnetron en twee kleine koelkastjes, waarvan één met vriesvakje.

Er is TV en radio met een ruim aanbod van zenders en zelfs in een van de slaapkamers staat een klein audio-systeem naast het bed.

De badkamer is schoon en adequaat.

Het centrum ligt op steenworp afstand en is erg gezellig, met prima restaurantjes.

De ski pistes liggen op ongeveer 10 - 15 minuten lopen van het appartement. Met ski uitrusting is de auto hier toch wel makkelijk.

Aangenaam verrast!

Maurice Lingg
12-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb het appartement met vrienden bezocht. Het is modern en warm ingericht en was keurig schoon. Dit geeft meteen een prettig gevoel bij binnenkomst. Voor mij was erg verrassend dat er koffiepads in het keukenkastje stonden dat was een gastvrij welkom. Ook lagen er dvd's in het appartement en was er kerstversiering aangebracht. Dit alles gaf de indruk en het gevoel dat je van een particulier huurt i.p.v een commerciële organisatie. De ligging is het centrum waar de cafeetjes en restaurantjes perfect op loop afstand. Voor eventuele kinderen is er een prima stapelbed aanwezig. Ik ga er zeker op korte termijn met mijn gezin weer naar toe.

Heerlijk appartement!

Christiaan Unck
29-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn appartement midden in Winterberg. Alles in de buurt, mooie omgeving, fijne inrichting, gezellig.. Als we weer naar Winterberg gaan, hopelijk in de winter als er sneeuw ligt, dan boek ik weer via de eigen website!

Jullie appartement is super !

Lieven de Baets
12-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben echt genoten van onze vakantie. Jullie appartement is super !  Heel gezellig en sfeervol ingericht. Ideaal gelegen, dicht bij de bossen langs de ene kant, de winkels langs de andere kant.

De jongens waren eerst wat ontgoocheld want er lag zo goed als geen sneeuw toen we toekwamen en daar hadden ze toch echt wel op gehoopt. Maar,... frau Henneken beloofde dat er sneeuw op komst was.  En inderdaad, ... De jongens maakten met hun slee de heuvels van winterberg onveilig en hadden het meeste plezier. Wat hebben ze genoten, en wij genoten mee...

De laatste dag konden we met zijn allen nog eens de skilatten aantrekken, een leuke afsluiter dus.

We zouden dan ook heel graag terugkomen in de volgende kerstvakantie.

Heel leuk en ruim appartement

Martijn
7-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Vakantiehuisje is een leuk en modern ingericht appartement aan de rand van het centrum van Winterberg.

Op loopafstand van een supermarkt, het centrum en de pistes bij Hotel D'n Brabander.

Het appartement is redelijk kindvriendelijk. De huiskamer is behoorlijk groot, er is een DVD speler en er zijn verschillende DVD's aanwezig. Aan de andere kant is het appartement op de eerste verdieping gelegen (trap) en zijn er, voor zover wij weten, geen speeltuinen in de directe omgeving. Hoewel we geen klachten gehoord hebben vraag ik me af in hoeverre stampende kindervoetjes beneden gehoord worden.

Ondanks dit een echte aanrader, zeker wanneer er zoals bij ons een ruime hoeveelheid sneeuw ligt.

Erg netjes appartement met prima ligging

Jan-Willem Trip
10-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement is erg netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. De direct benodigde boodschapjes liggen voor je klaar in de kastjes en voor de overige boodschappen zit de supermarkt op loopafstand. Alle Nederlandse tv zenders te ontvangen en gratis internet in het appartement.

Ligging is perfect; hoofdstraat, met alle winkels en restaurantjes om de hoek en de pistest op enkele minuten loopafstand.

De gastvrouw is erg vriendelijk en er is veel bepsreekbaar (bijv. eerder inchecken).

Een heel mooi weekend gehad in dit appartement, met een heerlijk vakantiegevoel. Kortom; een echte aanrader!

Nog een leuke tip; de Irisch Pub aan het begin van de straat. Erg gezellig!

Heerlijke tijd gehad!

Fam. van Laere
30-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

We gaan deze winter zeker weer terug!

Rustig gelegen en toch midden in het centrum van het gezellige Winterberg.

Je kan je auto tijdens je vakantie gewoon laten staan, alles op loopafstand. Bedankt Pauli & Co

O ja Gluhwein al aangevuld?

Wij gaan weer terug

Saskia
4-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Heerlijk appartent, van alle gemak voorzien en zelfs veel extra's als cup a soep en DVD's. Wij hebben alweer geboekt.

Zeer mooi appartement van alle luxe voorzien.

Familie Safarlou
27-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel smaakvol ingericht appartement. In het centrum van Winterberg en ook vlakbij het bos waar je heerlijke wandelingen kunt maken. Gratis internet en alle Nederlandse tv zenders. Prima ingericht keukentje met koffie, thee en verschillende smaakjes cup-a-soup. Alles is heel schoon.

Fantastische plek

Marijke Veentjer
24-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk op loop afstand van het gezellige centrum van Winterberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vakantiehuisje Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vakantiehuisje Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.