Appartement Vakantiehuisje Winterberg

Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
Appartement Vakantiehuisje Winterberg
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuisje Winterberg voor je op een rij gezet:

55 reviews over Appartement Vakantiehuisje Winterberg in het Nederlands

Wat een week!!!!!

Mick van der Toorn
26-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn met ons gezin en vrienden een week naar Vakantiehuisje Winterberg geweest, en het was geweldig. We hebben heerlijke boswandelingen gemaakt, en we zijn samen met de mannen actief gaan mountainbiken!!!

We komen graag in de winter weer terug, als het nog mogelijk is want zo te zien loopt het storm.

Gezellig en mooi appartement

Roel van Holen
8-8-2013

waar je je direct thuis voelt!

Fantastische plek

Wilhelmien
4-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastische ontvangst. Lekker warm bij binnenkomst, gezellig alles verlicht met kaarsjes. Kortom gezellig binnenkomen op je romantisch verlicht vakantie adres.

Mooi ingericht gezellig appartement

marjolein
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier een week geweest met twee volwassenen en drie kids van 10,15,17 Bij binnenkomst in de hal ga je een trap op naar boven en komt in een klein buitenhalletje mooi voor de ski's . Als je het straatje uit loopt en de trap neemt naar beneden ben je bij de Lidle. Geweldige broodjes en veel keus!!!

Lekkere ruime hal voor ski schoenen, jassen enz. En wat is het heerlijk skieen hier zeg!!! Er lag zoooooo veel sneeuw en na de mist waren alle bomen schitterend wit. Ook het rodelen was echt heel leuk! Het is wel even lopen met ski schoenen aan dus toch de auto maar gepakt. Prima tv waar je een usb stick kan gebruiken en een paar nederlandse films. Bedjes lekker opgemaakt en handdoeken aanwezig. Inrichting echt heel gezellig. Wel een nadeel het verkeer van de weg op zo'n 250 meter voor het appartement. Zeker in de zomer als de deuren open gaan lijkt het me gehoorig. Maar goed daar hadden wij geen last van. Een aanrader!!!

Topper in Winterberg

Petra Lommers
28-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren erg onder de indruk van dit appartement. Mooi ingericht, ruim, schoon, compleet, ruim balkon en lekker licht. We werden ook hartelijk ontvangen. De locatie is super. Dichtbij de pistes en het centrum/de gelegenheden, maar toch heerlijk rustig. Ideale thuisbasis voor een geslaagd uitje in Winterberg.

Mooi centraal gelegen!!

Paul en Lutske
25-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren wat vroeger dan afgesproken maar dat was geen enkel probleem. Een keurig ingericht appartement. Mooie lichte woonkamer. Bedden zijn opgemaakt en de handdoeken liggen klaar. Voor 6 personen lijkt het ons wel wat krap. Slaapbank ligt namelijk niet heel comfortabel. In de keuken is nagenoeg alles aanwezig. Als er dan iets mist zijn het een paar keukenschalen. Winkels op (korte) loopafstand. Skipistes met auto binnen 10 minuten te bereiken. Prijzen op de pistes vielen ons erg mee. Boodschappen doen ook. En uit eten is 'n stuk goedkoper dan in Nederland. Een aanrader!!!!!

Heerlijk appartement voor een super vakantie

Maarten, Karen, Mees & Jente
20-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heel mooi een sfeervol appartement. Van alle gemakken voorzien. Veel ruimte, ingerichte keuken, met magnetron, oven, 4-pits kookplaat, koelkastje en klein vriesvak. Praktische badkamer met grote badlakens. Ook keukenlinnen is er en een kleine voorraad (koffiepads, thee, soep, etc.) Heel sfeervol ingericht.

Er zijn dvd's aanwezig en alle Nederlandse tv. zenders zijn aanwezig.

Het ligt op 1 minuut van de supermarkt (Lidl), waar je 's morgens verse broodjes kan halen. Restaurants en winkels zijn vlak bij, 2 tot 3 minuten lopen. En het is 10 tot 15 minuten lopen naar begin van de pistes (nabij de Brabander). Voor ons was het te voet te ver, zeker met skischoenen en kinderen, maar met de auto prima te doen!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, heel de week kunnen skiën, want daar kwamen we voor. De kinderen hebben nog twee dagen genoten van de skilessen van de Nederlandse ski school van de Brabander.

We hebben genoten!

fantasties appartement !!!

Jean-pierre met vrienden
16-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi modern ingericht appartement, met een perfecte ligging in het centrum. Bij aankomst verwarming lekker aan en een mooi opgetuigde kerstboom, dat gaf het geheel een warm welkom.

wij gaan hier zeker nogmaals terugkomen en kunnen het appartement iedereen aanbevelen !!!

Super-Topf!

p. Snor
14-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een fantastisch weekend gehad, de accomodatie is geweldig, in het centrum gelegen en op loopafstand van de pistes. De inrichting is super de luxe, hele fijne bedden en de douche kan zelfs zo ingesteld worden dat er iemand van 2 mtr makkelijk kan douchen.

Aangezien er op de zaterdag te weinig sneeuw lag heeft de eigenaar ons de tip gegeven om naar Zuchen te lopen. Dit is een schitterende wandeling door smalle bospaadjes. In Zuchen hebben we een lekker glaasje gluhwein gedronken en daarna met de bus terug (gratis voor gasten van vakantiehuisjes Winterberg!).

De eigenaars zijn super behulpzaam; door ons enthousiasme hebben we de handrem er opgetrokken bij aankomst. Bij vertrek zat deze natuurlijk helemaal vastgevroren... De eigenaars hebben ons perfect geholpen en na een kwartiertje konden we aan onze terugreis beginnen.

Het was in 1 woord geweldig!

Fijn appartement nabij het centrum

stijn
2-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement is sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien, supermarkt en dorp op afstand en prima bereikbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vakantiehuisje Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vakantiehuisje Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.