Appartement Vakantiehuisje Winterberg

Kleine hotelsWeer vandaag16°11°
Appartement Vakantiehuisje Winterberg
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuisje Winterberg voor je op een rij gezet:

10 tips over Appartement Vakantiehuisje Winterberg

Peddemors, 18-8-2014
winterberg is leuk,er is genoeg te doen in de omgeving
Fam.Kikkert, 8-8-2014
Buchhauser Steine in Buchhausen (ca. 30 min. rijden vanaf Winterberg)
Yoni, 24-4-2014
Om de hoek van Vakantiehuisje Winterberg zit de Lidl: erg handig als je niet elke avond wil gaan uiteten! Ook leuk om te doen: spaghetti-ijs eten bij IJscafé Cortina (vlakbij de appartementen) en opstap in de Tenne (500meter van het appartement)!

Familie Dahler, 18-3-2014
    Wij waren met een groep van 12 personen. Beide appartementen zijn identiek en liggen naast elkaar, ideaal! Zo had iedereen voldoende ruimte.
    Mick van der Toorn, 26-9-2013
    Like hun Facebook- pagina, voor 10% korting. www.facebook.com/vakantiehuisjewinterberg
    femke, 22-1-2013
    Als je met een jong gezelschap bent is club tenne wellicht leuk. Geef het wel een kans en verwacht geen escape ;)

Rick, 25-12-2012

Een dikke aanrader vonden wij het Beierse restaurantje Alm Stub'n aan de Hauptstrasse in Winterberg. Zeer vriendelijke ontvangst en erg lekker eten.

Als je van tevoren reserveert kun je een avondje kaasfondue "doen". Heerlijk!

Familie Safarlou, 27-10-2011
    Er is vanalles te doen in de buurt, in de zomer en in de winter.
    Niels Wolsky, 23-10-2011
    Huur Mountainbikes bij de Rodelbaan.
    Marjon, 22-10-2011

Voor kinderen een must: Fort Fun in de zomer. Een hele lange zomerrodelbaan en de uitsmijter van Fort Fun: deltavliegen aan een kabel. Tip: boek je kaartjes van te voren via internet. Geen wachtrij voor de ingang en een flinke prijsreductie.

Onze bezoekers bekeken ook: