Appartement Vakantiehuisje Winterberg

Kleine hotelsWeer vandaag24°10°
Appartement Vakantiehuisje Winterberg
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuisje Winterberg voor je op een rij gezet:

54 reviews over Appartement Vakantiehuisje Winterberg in het Nederlands

knus mooi appartement en mooie actieve omgeving

debby eijkemans, 9-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

het was een zeer geslaagd weekeinde. met een zeer mooie omgeving om veel verschillende dingen te doen voor ieders wat wils.het eten is in de buurt ook erg goed. supermarkt op loop afstand net als de restaurants en de irish pub.

Fatastisch appartement

Jacqueline, 11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel volledig ingericht. Erg schoon. In het centrum van Winterberg. Supermarkt om de hoek. In omgeving veel te doen.

Gewoon ideaal.

Bibi meeusen, 18-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een heerlijk weekendje hebben wij door gebracht in dit prachtige appartement. Heerlijk rustig gelegen maar toch dichtbij alle mogelijkheden en voorzieningen. Ook was het appartement voorzien van alle gemakken en balkonnetje waar je eventjes tot rust kan komen. Oftewel met een woord fantastisch.

Heerlijk en keurig appartement

Marieke, 17-4-2017
    • Ligging t.o.v. pistes4

Het was een heel prettig appartement met een uitgebreide inventaris. Alles was heel schoon en netjes. Het is leuk ingericht en er is voldoende ruimte. Wij verbleven er met ons gezin (2 kinderen) en mijn schoonouders en dat ging prima. De locatie is redelijk centraal in het dorp gelegen, maar wel wat verder weg van de skiliften. Gezien de drukte bij de parkeerplaatsen in het weekend was dat wel even lastig maar op het appartement zelf is niets aan te merken.

prima geregeld alles was ok

k.koopman, 9-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

het huisje is netjes en schoon nadeel is dat er maar met vier in mag en er is ruimte voor zes voor de rest alles ok

Prima vakantiehuis.

Lucy, 5-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Centraal gelegen, alles aanwezig, goed toegankelijk, prima parkeergelegenheid. TV werkte niet helemaal goed. Maar was geen probleem, we hebben ons uitstekend vermaakt. Omdat we een tiener van 1,90 mee hadden was slapen op het stapelbed wat lastig! De slaapbank in de kamer was een goed alternatief. We gaan zeker nog een keer!

Het was een teleurstelling

Peter, 26-12-2016
    • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement is krap. De inrichting is sober en een matige kwaliteit. Bedden zijn slecht. Parkeergelegenheid is onvoldoende. Vaak moet je op een behoorlijke afstand parkeren.

Heerlijke nazomeren in Winterberg!

Jolanda, 25-10-2016

Voor een langer verblijf zou een wasmachine wel fijn zijn. Een kinderstoel was in ieder geval bij Matias niet aanwezig. Het babybed wat er wel was, is niet veilig - bij de minste aanraking stortte het in elkaar. Wij hebben daarom op dag 2 een nieuw campingbedje gekocht. Er is geen lift in het gebouw, het appartement bevindt zich op de 1e verdieping. Ietwat onhandig met een buggy, maar ach.

Thee- en handdoeken zijn volop aanwezig. Bedden liggen prima! In Matias veel ruimte, lekker gelijkvloers en dat is wel handig met een hummeltje van 1. Heel centrale ligging in Winterberg, prima uitvalsbasis voor wandelingen. Dicht bij winkels en restaurants. Ontvangst Nederlandse tv is uitstekend.

Het appartement is van alle gemakken voorzien en modern ingericht. De ligging is ideaal, zeker ook fijn is de Lidl op loopafstand. In de omgeving is veel te doen, zeker ook in de zomer.

De bedden zijn echt aan vervanging toe. Het tweepersoonsbed voelde als een hangmat en het stapelbed kraakte verschrikkelijk. Daarnaast was er vrij weinig kastruimte.

Ondanks de slechte bedden hebben wij ons prima vermaakt en zijn we erg tevreden over het appartement.

Een geweldig weekend gehad in app. Matias!

Veronique, 17-5-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een mooi appartement. Erg volledig ingericht en zelfs koffie/thee e.d. zijn aanwezig. Het appartement ligt midden in Winterberg waardoor alles erg goed bereikbaar is. Zo ben je in 10 minuten bij de Kletterwald en Panoramabrug en op loopafstand van geweldige wandel- en fietsroutes. Ik ben hier geweest met 3 vrienden en we hebben een ontzettend gezellig weekend gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vakantiehuisje Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vakantiehuisje Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vakantiehuisje Winterberg scoort een 8.57 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: