Appartement Vakantiehuisje Winterbergsterstersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8.2Fantastisch

• 8.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.2Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuisje Winterberg voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

55 reviews over Appartement Vakantiehuisje Winterberg

• 2019
    9Fam. Eijkemans23-01-2019

Geweldig appartement!

Afgelopen kerstvakantie zijn we weer met de hele familie naar de appartementen van Vakantiehuisje Winterberg geweest en hebben daar de nieuwe badkamers mogen aanschouwen, zien er echt heel luxe uit! Ook waren de wanden in de huiskamers voorzien van een nieuwe kleur, kon zo in het VT-Woonmagazine 😉 De appartementen waren schoon en Mevrouw Helma had meer dan genoeg handdoeken voor ons op voorraad. De kerstmarkt was gezellig en bij het nieuwe restaurant Papa Joe op het pleintje was het goed vertoeven, kortom het was weer top! Hopelijk tot volgend jaar…

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    7Fam. Paques05-08-2018

Fijn appartement en mooie omgeving.

Het app. is op de 1e verdieping dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. App. op zich was prima en volledig ingericht en op zekere hoogte schoon maar het was er vreselijk stoffig! Ik liep vreselijk te niezen. Er liggen ook er veel wollige kussens en (nep) schapenvachten, dit zijn echte stofnesten. Het tweepersoonsbed lag prima en fijn dat het al opgemaakt was. Wat ik een beetje onhandig vond was dat de douche op een verhoging gebouwd is. Als je last hebt van verkorte spieren,zoals ik, dan is het uit de douche stappen een dingetje. Een deur was ook half uit de rail.Wat prettig was de fietsbox waar je twee tot drie fietsen in kwijt kon. De Lidl was op loopafstand zodat je 's morgens vers gebakken broodjes kon halen. Winterberg is een leuke en mooi omgeving waar je zomers goed kan wandelen, fietsen en mounainbiken. Er zijn veel leuke en lekkere restaurantjes en een mooi kurpark.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8debby eijkemans09-11-2017

knus mooi appartement en mooie actieve omgeving

het was een zeer geslaagd weekeinde. met een zeer mooie omgeving om veel verschillende dingen te doen voor ieders wat wils.het eten is in de buurt ook erg goed. supermarkt op loop afstand net als de restaurants en de irish pub.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Jacqueline11-07-2017

Fatastisch appartement

Heel volledig ingericht. Erg schoon. In het centrum van Winterberg. Supermarkt om de hoek. In omgeving veel te doen. Gewoon ideaal.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Bibi meeusen18-05-2017

Wat een heerlijk weekendje hebben wij door gebracht in dit prachtige appartement. Heerlijk rustig gelegen maar toch dichtbij alle mogelijkheden en voorzieningen. Ook was het appartement voorzien van alle gemakken en balkonnetje waar je eventjes tot rust kan komen. Oftewel met een woord fantastisch.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Marieke17-04-2017

Heerlijk en keurig appartement

Het was een heel prettig appartement met een uitgebreide inventaris. Alles was heel schoon en netjes. Het is leuk ingericht en er is voldoende ruimte. Wij verbleven er met ons gezin (2 kinderen) en mijn schoonouders en dat ging prima. De locatie is redelijk centraal in het dorp gelegen, maar wel wat verder weg van de skiliften. Gezien de drukte bij de parkeerplaatsen in het weekend was dat wel even lastig maar op het appartement zelf is niets aan te merken.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8k.koopman09-02-2017

prima geregeld alles was ok

het huisje is netjes en schoon nadeel is dat er maar met vier in mag en er is ruimte voor zes voor de rest alles ok

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Lucy05-01-2017

Prima vakantiehuis.

Centraal gelegen, alles aanwezig, goed toegankelijk, prima parkeergelegenheid. TV werkte niet helemaal goed. Maar was geen probleem, we hebben ons uitstekend vermaakt. Omdat we een tiener van 1,90 mee hadden was slapen op het stapelbed wat lastig! De slaapbank in de kamer was een goed alternatief. We gaan zeker nog een keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Peter26-12-2016

Het was een teleurstelling

Het appartement is krap. De inrichting is sober en een matige kwaliteit. Bedden zijn slecht. Parkeergelegenheid is onvoldoende. Vaak moet je op een behoorlijke afstand parkeren.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Jolanda25-10-2016

Heerlijke nazomeren in Winterberg!

Voor een langer verblijf zou een wasmachine wel fijn zijn. Een kinderstoel was in ieder geval bij Matias niet aanwezig. Het babybed wat er wel was, is niet veilig - bij de minste aanraking stortte het in elkaar. Wij hebben daarom op dag 2 een nieuw campingbedje gekocht. Er is geen lift in het gebouw, het appartement bevindt zich op de 1e verdieping. Ietwat onhandig met een buggy, maar ach. Thee- en handdoeken zijn volop aanwezig. Bedden liggen prima! In Matias veel ruimte, lekker gelijkvloers en dat is wel handig met een hummeltje van 1. Heel centrale ligging in Winterberg, prima uitvalsbasis voor wandelingen. Dicht bij winkels en restaurants. Ontvangst Nederlandse tv is uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

10 tips over Appartement Vakantiehuisje Winterberg

• Yoni, 24-04-2014

Om de hoek van Vakantiehuisje Winterberg zit de Lidl: erg handig als je niet elke avond wil gaan uiteten! Ook leuk om te doen: spaghetti-ijs eten bij IJscafé Cortina (vlakbij de appartementen) en opstap in de Tenne (500meter van het appartement)!

• Mick van der Toorn, 26-09-2013

Like hun Facebook- pagina, voor 10% korting. www.facebook.com/vakantiehuisjewinterberg

• Familie Dahler, 18-03-2014

Wij waren met een groep van 12 personen. Beide appartementen zijn identiek en liggen naast elkaar, ideaal! Zo had iedereen voldoende ruimte.

0 vragen over Appartement Vakantiehuisje Winterberg

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken