Hotel Schneider

Prima hotel! Herhaling vatbaar

A.
17-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel! De locatie is heel centraal. Ongeveer 5 minuten lopen van de piste af en een kleine 10 minuten lopen naar het centrum. Kamer was prima, hadden met een bad maar deze was heel klein. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. We kregen ook nog een kortingskaartje voor de skipas.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

L Hoogesteger
22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten is heel erg goed en de kamer was fantastsch

Gereisd Met vrienden in september 2015

Bram
12-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik kanaar 1 woord zeggen dat is: SUPER Het eten was echt heerlijk Kamers mooi schoon Niets is te veel voor de eigenaar Super als we nog een keer naar winterberg gaan zeker naar dit hotel

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Goed hotel

Wendie Schep
7-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel, hele ruime en schone kamer. Inderdaad wat gedateerd maar doordat het zo schoon was gaf dat niet. Heel vriendelijk voor onze hond. Goed ontbijt. Voor ons was het 1 nachtje op onze terug reis. 1 minpuntje, het was warm en er was niet echt een ruim terras buiten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Pas op met het parkeren van je motor!

Jaap
20-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met twee motoren en werden naar de parkeerplaats achter het hotel verwezen. Op dag twee was de zijstander ineens door het asfalt gezakt en lag de motor op zijn kant. De uitbater en diens verzekering geven niet thuis en pakken geen enkele verantwoording voor de schade. Het was die dag nog geen 30 graden dus mag met normaal asfalt niet gebeuren. Verder oubollig en een zeer opdringerige kelner. Wel schoon en grote kamers. Pas op waar je je motor parkeert!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Geweldig hotel voor een paar dagen

Jan
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel aardige eigenaar en bediening, goed voor een paar dagen in Winterberg, alles is lopen goed te doen en heerlijk ontbijt

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Gewoon prima

John Walraven
23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, gelegen tussen centrum en piste, tegenover ski en fiets verhuur. Aardige mensen en goed verzorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Shortski

William
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Scneider is een leuke uitvalsbasis voor een uitje Winterberg. Op wandelafstand van de skipistes en dicht bij het centrum. Het hotel, de inrichting en het meubilair op de kamers ademen de sfeer van generaties terug uit maar dit is absoluut niet storend, integendeel, het draagt bij aan de authenticiteit. Nette, ruime kamers, goede slaapvoorzieningen. Het ontbijt is verzorgd en voldoende gevarieerd. Het onthaal en de reservatie is vlot en vriendelijk, voor herhaling vatbaar. Het skidomein is recent nog uitgebreider wat het alleen maar aantrekkelijker maakt om eens de skilatten aan te binden. Het is allemaal wat prijziger geworden in de laatste jaartjes maar je krijgt er wel wat voor terug. Aanrader voor wie gewoon winterse gezelligheid opzoekt, de beginnende skiër , of de skiër voor wie het niet noodzakelijk de steile Alpenhellingen meer moet zijn en die gewoon van de omgeving wil genieten :-)

Gereisd Met partner in februari 2014

Klant centraal

Ans en Wim
5-7-2013

Wij hebben hier van 13 tot 17 juni 2013 een lang weekend doorgebracht. Was in een woord: Perfect! Hier staat de klant centraal! Prachtige, zeer schone en ruime kamer prima keuken en uiterst vriendelijk personeel. Bovendien dicht bij centrum gelegen. Raden dit hotel iedereen aan. Ken beslist nog eens weer! Ans en Wim

Gereisd Met partner in juni 2013

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schneider in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schneider zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.