Appartement Roompot Bergresort Winterberg

8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,0

10 tips over Appartement Roompot Bergresort Winterberg

Ariana, 17-8-2015
Wij lazen op voorhand de vermelding dat je in de voorste 3 gebouwen zou moeten zitten, maar ook in het achterste gebouw is er een mooi uitzicht over Winterberg. Wake&Water Winterberg bij de Hillebachsee is een aanrader! Voor € 29,- een beginnerscursus incl. uitleg, wetsuite, veiligheidsves, ski's of wakeboard en 2 uur gebruik maken van de kabelbaan!
Menno van Oord, 6-7-2015

Probeer in huis 2, 3 of 4 te zitten want huis 1 kijkt tegen de achterzijde van de andere 3 aan.

In de omgeving is voldoende te zien in de zomer, maar eigenlijk wel alles per auto, ook al is het maar op 6 km afstand (ontbreken van voet- en fietspaden)

L. v/d Lingen , 12-6-2015

wij hebben voor vertrek gekeken op de site van de vvv van Winterberg voor wat er allemaal te doen is in winterberg en omgeving "Ferienwelt Winterberg " www.winterberg.de

.We kregen bij aankomst ook kaartjes waarmee je gratis met de bus en trein mag in de omgeving en kortingen bij vele attracties krijgt (blijkt standaard te zijn vanuit de toeristenbelasting)

Het zwembad van winterberg is ook op loopafstand

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bergresort Winterberg voor je op een rij gezet:

Evert, 28-5-2015
Winterberg is een stad(je) dat 95% draait op de wintersport en 5% op wandelaars tijdens de zomer.
Vera Vermeulen, 25-2-2015
Appartement D7 is absoluut een aanrader. Het is het ruimste appartement, met twee badkamers en een heel groot balkon. In hetzelfde gebouw is ook nog een heerlijke sauna. Erg dichtbij is 'Hapimag'. Hier kan je bijvoorbeeld baantjes trekken in het binnenzwembad of relaxen in de hottubs in de sneeuw, wat absoluut een unieke sensatie is.
Marlijn, 21-2-2015
Ga je om te skiën? Avondskiën op woensdag, vrijdag en zaterdag is echt een aanrader!

Paula, 9-2-2015
Voor het echte wintersportgevoel, ga lekker eten bij Dorf Alm Winterberg!
Ingrid, 5-2-2015
Rijd door naar P3 en P4 om de auto te parkeren voor het skiën, veel rustiger dan het dichterbij gelegen parkeerterrein aan de Remmeswiese.
madelène, 1-2-2015
Wil je een modern appartement van alle gemakken voorzien? Dan is dit de place to be!
Robinvg, 25-11-2014
Zet de sauna 15 minuutjes voor gebruik aan, zodat deze op temperatuur is.