Appartement Roompot Bergresort Winterberg

Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
Appartement Roompot Bergresort Winterberg
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bergresort Winterberg voor je op een rij gezet:

69 reviews over Appartement Roompot Bergresort Winterberg in het Nederlands

Voor ons fantastisch, we gaan hier zeker terug kom

Rob
29-5-2019

Uitstekende ligging net buiten centrum van Winterberg. Appartement heeft een prachtig uitzicht over het hele dorp. Wij hadden een geweldig ruim appartement op de derde verdieping, voordeel 2 aparte badkamers. Je moet wel goed ter been zijn.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superleuk

Joanna
1-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

2e maal met Roompot, steeds in orde (accommodatie, ligging, netheid). Gemaakte afspraken steeds nageleefd.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-4-2019

Bedankt voor je mooie review, Joanna! Wat leuk dat je zo enthousiast bent:) Kom je de volgende keer weer voor een verblijf naar één van onze parken?

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

We gaan hier zeker nog een keertje terug.

Judith Toprakli
2-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel mooi appartement met ruim balkon en uitzicht. Alles netjes en schoon. Voor de kinderen een spellendoos en Nederlandse zenders. Geen receptie aanwezig, wel een beheerder die er was bij aankomst en die wij konden bellen. Wasmachine in het gebouw, heel handig met kleine kinderen. Wel nog 5 minuten rijden naar de verschillende parkeerplaatsen bij de pistes, veel plek en vrij parkeren maar in de vakantie is het vrij druk dus op tijd vertrekken. Leuk skigebied, veel restaurantjes.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 16-3-2019

Bedankt voor je positieve bericht, Judith!

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de omgeving en het skiën!

Hopelijk tot snel!

Groetjes, Ilse

Zoals thuiskomen

Peter Peeters
3-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super zoals alle vorige keren top appartement

Gereisd Met partner in november 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-12-2018

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, Peter!

Wij hopen je nog vaker te mogen begroeten op Bergresort Winterberg!

Groetjes van Mandy

Sfeervol appartement op een toplocatie!

Martine van den Berg
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een prachtig verblijf in een zeer aangenaam appartement. Het appartement was ruim en logisch ingedeeld. Modern meubilair, van alle gemakken voorzien. Er is gedacht aan kleine details die heel prettig zijn, zoals kapstokhaken in douche en opbergruimte voor toilettassen. Temperatuur was goed te regelen in alle ruimtes. Alle benodigdheden voor jonge kinderen waren aanwezig. De ambiance in het huisje werd verder verhoogd met veel mogelijkheden voor sfeerlicht, mooie accessoires en kunst aan de muur. Wij komen graag weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor je positieve review, Martine van den Berg!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze appartementen en natuurlijk de locatie. Wij hopen je snel nog eens te begroeten op één van onze parken!

Groetjes van Peggy

Winterberg kan altijd, met of zonder sneeuw

Peter
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er is altijd een goed moment om in winterberg te zijn. Nu geen sneeuw, maar ook dan is er genoeg te doen en te zien.

Mensen zijn vriendelijk

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Groetjes van Peggy, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor je beoordeling, Peter.

Wij zijn het er helemaal mee eens dat er altijd een goed moment is om te genieten in Winterberg!

Tot de volgende keer!

Komen zeker weer👍🏻

Schulenburg
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goede en hartelijke ontvangst. Erg schoon appartement, ruim en heel licht van binnen. Fenomenaal uitzicht over Winterberg. Op loopafstand van supermarkt en gezellig centrum

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Wat leuk dat je nog een keer terug wilt komen! Dat lezen wij natuurlijk graag :-)

Wij gaan jullie complimenten zeker doorgeven aan de beheerder!

Tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Mooi ruim appartement aan de rand van Winterberg.

Gj
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel fijn, ruim appartement, pas vier jaar oud. Je moet een aantal trapjes op om bij de entree te komen. Je hebt een parkeerplek buiten gekoppeld aan je appartement.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Fijn dat je hebt genoten van je verblijf!

Op zo’n 15 minuten lopen van het bergresort gaat een skilift naar de pistes en beginnen diverse langlaufroutes. Op enkele minuten lopen is er een bushalte, waar de hele week ieder uur twee bussen rijden. De appartementen zijn alleen bereikbaar via een trap. Hierdoor zijn ze niet geschikt voor mindervalide gasten.

Op loopafstand van het resort is het centrum met een groot winkelaanbod, bowlingbaan, grote supermarkt, restaurants, café's met terrasjes, treinstation, fietsverhuur, zwembad en discotheek.

Graag tot ziens!

Prima appartement

Nikki
17-8-2018

Net, ruim en comfortabel appartement. Dicht bij het centrum en in de omgeving genoeg te doen voor gezin met jonge kinderen.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Wat leuk dat je samen met je kinderen hebt genoten, Nikki!

Zijn jullie er lekker op uit geweest in de prachtige omgeving van Winterberg? Terug in het bergresort kun je na een actieve dag in de buitenlucht weer helemaal ontspannen. Vanaf het ruime balkon kijk je uit over het dorp en in de sauna kom je weer helemaal tot rust.

Hopelijk tot de volgende keer :-)

Groetjes van Mandy

We hebben een heerlijk tijd gehad in Winterberg .

Alderlieste
15-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie omgeving waar veel te doen is .Echt super leuk daar.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Bergresort Winterberg biedt ieder seizoen iets anders. In de zomer stap je vanuit het appartement zó de natuur in en in de winter sta je binnen no time op de piste. Ontdek samen het ruige berglandschap tijdens een wandel-, fiets- of mountainbiketocht of ga op avontuur in een van de klimparcoursen tussen de bomen. Met ski’s of snowboard bent u in Winterberg ook op de juiste plek. De omgeving biedt een grote hoeveelheid blauwe en rode pistes, is kindvriendelijk en dankzij de sneeuwkanonnen ben je van ongeveer half december tot half maart vrijwel verzekerd van verse sneeuw.

Graag tot de volgende keer!

Appartement info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Bergresort Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Bergresort Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.