Appartement Roompot Bergresort Winterberg

Kleine hotelsWeer vandaag-7°-8°
Appartement Roompot Bergresort Winterberg
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bergresort Winterberg voor je op een rij gezet:

66 reviews over Appartement Roompot Bergresort Winterberg in het Nederlands

Zoals thuiskomen

Peter Peeters,
3-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super zoals alle vorige keren top appartement

Gereisd met partner in november 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-12-2018

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, Peter!

Wij hopen je nog vaker te mogen begroeten op Bergresort Winterberg!

Groetjes van Mandy

Sfeervol appartement op een toplocatie!

Martine van den Berg,
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een prachtig verblijf in een zeer aangenaam appartement. Het appartement was ruim en logisch ingedeeld. Modern meubilair, van alle gemakken voorzien. Er is gedacht aan kleine details die heel prettig zijn, zoals kapstokhaken in douche en opbergruimte voor toilettassen. Temperatuur was goed te regelen in alle ruimtes. Alle benodigdheden voor jonge kinderen waren aanwezig. De ambiance in het huisje werd verder verhoogd met veel mogelijkheden voor sfeerlicht, mooie accessoires en kunst aan de muur. Wij komen graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor je positieve review, Martine van den Berg!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze appartementen en natuurlijk de locatie. Wij hopen je snel nog eens te begroeten op één van onze parken!

Groetjes van Peggy

Winterberg kan altijd, met of zonder sneeuw

Peter,
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er is altijd een goed moment om in winterberg te zijn. Nu geen sneeuw, maar ook dan is er genoeg te doen en te zien.

Mensen zijn vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Groetjes van Peggy, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor je beoordeling, Peter.

Wij zijn het er helemaal mee eens dat er altijd een goed moment is om te genieten in Winterberg!

Tot de volgende keer!

Komen zeker weer👍🏻

Schulenburg,
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goede en hartelijke ontvangst.

Erg schoon appartement, ruim en heel licht van binnen. Fenomenaal uitzicht over Winterberg. Op loopafstand van supermarkt en gezellig centrum

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Wat leuk dat je nog een keer terug wilt komen! Dat lezen wij natuurlijk graag :-)

Wij gaan jullie complimenten zeker doorgeven aan de beheerder!

Tot de volgende keer!

• Ligging t.o.v. pistes9

Heel fijn, ruim appartement, pas vier jaar oud. Je moet een aantal trapjes op om bij de entree te komen. Je hebt een parkeerplek buiten gekoppeld aan je appartement.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Fijn dat je hebt genoten van je verblijf!

Op zo’n 15 minuten lopen van het bergresort gaat een skilift naar de pistes en beginnen diverse langlaufroutes. Op enkele minuten lopen is er een bushalte, waar de hele week ieder uur twee bussen rijden. De appartementen zijn alleen bereikbaar via een trap. Hierdoor zijn ze niet geschikt voor mindervalide gasten.

Op loopafstand van het resort is het centrum met een groot winkelaanbod, bowlingbaan, grote supermarkt, restaurants, café's met terrasjes, treinstation, fietsverhuur, zwembad en discotheek.

Prima appartement

Nikki,
17-8-2018

Net, ruim en comfortabel appartement. Dicht bij het centrum en in de omgeving genoeg te doen voor gezin met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Wat leuk dat je samen met je kinderen hebt genoten, Nikki!

Zijn jullie er lekker op uit geweest in de prachtige omgeving van Winterberg? Terug in het bergresort kun je na een actieve dag in de buitenlucht weer helemaal ontspannen. Vanaf het ruime balkon kijk je uit over het dorp en in de sauna kom je weer helemaal tot rust.

Hopelijk tot de volgende keer :-)

Groetjes van Mandy

We hebben een heerlijk tijd gehad in Winterberg .

Alderlieste,
15-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie omgeving waar veel te doen is .Echt super leuk daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Bergresort Winterberg biedt ieder seizoen iets anders. In de zomer stap je vanuit het appartement zó de natuur in en in de winter sta je binnen no time op de piste. Ontdek samen het ruige berglandschap tijdens een wandel-, fiets- of mountainbiketocht of ga op avontuur in een van de klimparcoursen tussen de bomen. Met ski’s of snowboard bent u in Winterberg ook op de juiste plek. De omgeving biedt een grote hoeveelheid blauwe en rode pistes, is kindvriendelijk en dankzij de sneeuwkanonnen ben je van ongeveer half december tot half maart vrijwel verzekerd van verse sneeuw.

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Eens geweest is zeker terugkomen

Joke Beets,
13-8-2018

Een fantastische vakantiewoning met alles erop en eraan met een ontzettend mooi uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je verblijf op Bergresort Winterberg, Joke!

We zouden het leuk vinden om je in de toekomst nog eens te mogen begroeten op één van onze parken.

Groetjes van Mandy

Pluspunt: De grootte van appartement en de ruime opzet. Alles was aanwezig in de keuken. Ruime slaapkamers. Veel kastruimte. Spelletjes aanwezig zoals Risk en Monopoly.

Fijne douchestraal met altijd water. Prachtig ruim balkon met zon en schaduw. 2 ligbedden en verschillende stoelen.

Wasmachine en droger in de kelder van appartement .

Ligging is heerlijk rustig en goede uitvalsbasis voor wandelingen vanuit appartement naar bos of berg. Met de auto binnen een half uur naar park waar je van de Berg kunt hiken/biken en rodelen.

Minpunt: appartement schoonmaak kon beter, ramen waren niet schoon en er was hier en daar wat op aan te merken. Appartement zelf is in goede staat, merkt dat het nog vrij nieuw is (2014) .

Paar bedden waren doorgezakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Bedankt voor de positieve beoordeling, Yvonne!

Wij zullen je feedback met betrekking tot de schoonmaak doorgeven aan de beheerder, zodat hier extra aandacht aan besteed kan worden.

Hebben jullie verder een leuke vakantie gehad?

Groetjes van Mandy

Mooi groot en schoon appartement

Familie Koelewijn,
8-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Je hebt de auto nodig om bij de piste te komen. Voor 10 euro ben je er met de taxi. Parkeren van je auto kost 5 euro en weinig kans op een parkeerplaats.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 9-10-2018

Bedankt voor de beoordeling, familie Koelewijn.

Wij hopen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Bergresort Winterberg. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijne tijd te bezorgen!

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Bergresort Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Bergresort Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.