Appartement Roompot Bergresort Winterberg

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8.3Fantastisch

• Sauna
Meer appartement info

80 reviews over Appartement Roompot Bergresort Winterberg

• 8Renee09-03-2020

prima modern verblijf van alle gemakken voorzien.

Mooi interieur en lekker modern. Er ontbrak niets alleen de schoonmaak was wat minder. Verder zou ik het zeker aanraden. Wij komen graag nog een keer terug.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-03-2020

Bedankt voor het mooie cijfer Renee. Wat fijn dat alles zo fijn was met het verblijf. Hebben jullie de mindere schoonmaak ook gemeld bij de receptie? Dan kan er altijd direct gekeken worden naar een oplossing. We hopen jullie nog eens mogen te begroeten. De warme chocomel en de koffie staat klaar. Groetjes, Ilse

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8R. dopstra02-03-2020

Fantastisch weekend

Mooi en modern verblijf. Goede ligging ten opzichte van de pistes en centrum. Zeker een aanrader

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-03-2020

Wat een fantastische review. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het verblijf. Het klopt dat alles lekker dichtbij is en het is een ideale locatie. Hebben jullie nog een tip voor toekomstige gasten? Bijvoorbeeld welke piste het leukst is? Groetjes, Ilse

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Diana18-01-2020

Prachtig appartement aan de rand van Winterberg

Prachtig apoartement op een prachtige locatie. Aan de achterzijde natuurgebied en toch slechts in 10 minuten lopend in het centrum van Winterberg

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 03-02-2020

Leuk dat je je ervaring met ons deelt, Diana. Bergresort Winterberg is inderdaad altijd een goed idee. Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Groetjes van Cynthia

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Anoniem21-11-2019

Fantastisch, we komen zeker terug.

We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit appartement. Een prima locatie als uitgangspunt voor fantastische wandelingen en fietstochten. E-bikes zijn op 10 minuten lopen te huur, boven de Aldi, naast het station. Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien. En sinds ons vorige bezoek zijn er nieuwe kussens. Hierdoor hebben we heerlijk geslapen. We komen zeker terug.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-12-2019

Wat een complimenten! Dit vinden wij leuk om te lezen. We willen tenslotte al onze gasten een fijn verblijf wensen. Leuk dat jij dit ook zo hebt ervaren.

Wij kunnen nu al niet wachten om jullie nog eens te mogen begroeten op één van onze Roompot parken!

Gereisd met partner in november 2019

• 8Daisy18-09-2019

Verzorg appartement, alles aanwezig.

Mooi en ruim appartement. Keukenblok is van alle mogelijkheden en apparatuur voorzien. Mooi en praktisch meubilair. Alles is netjes onderhouden en goed schoon. Ruime toilet en badruimte, prima bedden. Het appartement lag aan een doorgaande weg, op zich niet veel hinder van geluid ed. Op de begane grond beperkte privacy i.v.m. balkons van bovenliggende appartementen maar dat lag ook beetje aan gedrag van medehuurders boven. Winterberg zelf heeft niet zoveel te bieden, verdere omgeving is erg mooi. Veel trappen lopen voor je in het appartement bent maar dit staat ook aangegeven op de site. Heel vriendelijke, meedenkende beheerster.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 01-10-2019

Super leuk om terug te lezen dat je zo hebt genoten, Daisy! In Winterberg kun je van alles doen. Ontdek samen het ruige berglandschap tijdens een wandel-, fiets- of mountainbiketocht of ga op avontuur in een van de klimparcoursen tussen de bomen. Met ski’s of snowboard ben je hier in het winterseizoen op de juiste plek!

Zien we je nog een keer terug?

Groetjes Mandy

Gereisd met partner in september 2019

• 6Jong stel25-08-2019

Voldeed niet aan verwachtingen

Prima appartement. Je kunt zien dat de eigenaar zijn best heeft gedaan het appartement volledig in te richten. De appartementen zijn gehorig, houd hier rekening mee als je een slechte slaper bent. Ik was geschokt over een aantal punten. De schoonmaak krijgt op meerdere sites een goed, maar die vinden wij slecht. Het vuil van de vorige vakantiegangers zat nog op de borden ed. De oven was een drama. Het vet liep eraf en er kwam verbrandde lucht uit, heel vuil en onverantwoord als het gaat om hygiëne en bacteriën. Het leek wel of er een kip was ontploft. Om te schamen! Ook een dikke stoflaag te vinden op stopcontacten en de wc-rol houder viel steeds van de muur (blijkt al een klacht over ingediend te zijn in februari). De milieustraat was overvol met vuilniszakken en lijkt niet geleegd de afgelopen weken. Fijn dat er Nederlandse zenders zijn. Groot balkon met fantastisch uitzicht! Goede ligging tav omgeving. WiFi deed het goed.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-09-2019

Bedankt voor jouw review! Wat vervelend om te lezen dat het verblijf niet geheel naar wens was. Dat vinden wij dan ook erg jammer. Wel raden wij jou aan om dit soort zaken altijd ter plaatse te melden. Ons personeel lost zulke zaken graag voor jullie op. Hierom gaan wij dan ook hiermee aan de slag, zodat we zulke zaken kunnen voorkomen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Familie Kroesen23-08-2019

Super!! Geweldig naar de zin gehad!!

Aanrader!! Geweldige omgeving en dito accommodatie!! Wandelen, fietsen en genoeg te doen ....en voor elk wat wils. Winterberg en Sauerland in het algemeen zijn echt super om vakantie te vieren...ook in de zomer!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-09-2019

Bedankt voor jullie fantastische review, familie Kroesen. Daar kunnen wij niks aan toevoegen!

Graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Belinda22-08-2019

Teleurgesteld

Als afsluiting van de vakantie nog een weekendje Winterberg geboekt. Een mooi appartement, maar wel erg gehorig, vooral als de beheerder ' s nachts om 02.00 u. nog gasten laat aankomen. Maar het ergste van ons weekendje weg was dat er maar plek is voor 1 auto bij het appartementencomplex, staat ook op de site. We hadden verwacht de andere auto nabij te kunnen parkeren, maar deze moet geparkeerd worden bij het treinstation in Winterberg. Helaas heeft dit voor ons nadelig uitgepakt, de eerste nacht was bij deze auto de ruit ingegooid en stond de deur wagenwijd open.....gelukkig niks weg, maar ons "vakantiegevoel" was ook gelijk verdwenen. Klacht neergelegd bij Roompot, maar deze wordt door hun eigenlijk gewoon weggezet als " samenloop van omstandigheden". Voelen ons als klant niet serieus genomen, en hadden iets meer compassie verwacht van Roompot. Al met al dus een weekend waar we met geen leuk gevoel op terug kunnen kijken!

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-09-2019

Bedankt voor je review, Belinda. Wat vervelend om te lezen dat het een en ander niet geheel naar wens was. Service staat bij ons hoog in het vaandel. We vinden het dan ook jammer dat jij dit niet zo hebt ervaren.

We zullen jouw feedback dan ook intern oppakken. Zo kunnen wij zulke zaken voorkomen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mariska20-08-2019

leuke week gehad.

Goed en compleet huisje. Er lag zelfs een schaar in de besteklade. Voor de wasmachine moet je betalen, dit is 4 euro. Winterberg zelf vonden we niet echt geweldig. Als je wilt winkelen dan kan je beter naar een grote stad gaan. Gelukkig hadden we een auto waarmee we op pad konden. Erlebnisberg Kappe is een aanrader als je van een kabelbaan , (kinder)rodelbaan, klimbos, en mountainbiken houdt. O en de panoramabrug is zeker de moeite waard.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-09-2019

Bedankt voor je review, Mariska! Wat fijn om te lezen dat jullie een leuke week hebben gehad. We hopen jullie dan ook nog eens terug te zien!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9fam schut22-07-2019

Goede plek om zeker nog eens heen te gaan!

Een fijn appartement met alle gemakken voorzien, erg comfortabel en lekker schoon.

Een groot balkon waar we heerlijk buiten konden ontbijten met uitzicht op winterberg. Doordat de appartementen ook voor groepen worden verhuurd zit er een deur tussen 2 appartementen, dit maakt dat de appartementen gehorig zijn echter hebben wij onze vakantie daar niet door laten beinvloeden.

De erlebnisberg Kappe is echt een aanrader, voor ieder wat wils en vooral het bikepark en de mtb routes waren hier erg geliefd.

Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 06-08-2019

Bedankt voor jullie review, familie Schut! Wat leuk om te lezen dat jullie nog eens terug komen naar dit leuke park. Dat is altijd goed om te horen. We zullen je feedback wat betreft de groepen dan ook zeker meenemen, zodat we jou in het vervolg van een nog leuker verblijf kunnen voorzien.

Wij kijken er al naar uit om jullie terug te zien!

Groetjes van Cynthia

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019