Appartement Residence Winterberg

Weer vandaag9°-1°
Appartement Residence Winterberg
9,9

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Winterberg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Residence Winterberg in het Nederlands

Penthouse nummer 11 is fantastisch

Jan Lijffijt,
29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch gelegen en ingericht penthouse nabij wandel- en eldig veel te doen met grootste panorama's.

Wij kunnen penthouse nummer 11 van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke accomodatie.

Leoniek
24-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi nieuw appartement van alle gemakken voorzien. Vanuit het appartement en het ruime terras heb je een fantastisch uitzicht. Het appartement ligt op loopafstand van de pistes, het bikepark, het dorp en diverse andere faciliteiten. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Fantastisch uitzichten!

Jan Lijffijt
19-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch kleinschalig net nieuw appartementen complex. Wij hadden vanuit het penthouse fantastische uitzichten en zaten dicht bij ski-en rodelbaan, waarop wij ook uitkeken. Penthouse was zeer comfortabel en gezellig ingericht. Alles aanwezig wat nodig is om je vakantie helemaal top te doen zijn.

Gereisd met partner in december 2016

Echt vakantiebeleving

Rob
16-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een gloednieuw luxe appartementencomplex met ideale ligging en fantastisch uitzicht.

Ook nog een sauna aanwezig op het kleinschalige complex. Wij komen hier snel weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

met 8 personen een weekend in dit appartementen complex in Winterberg geweest. Zeer compleet en comfortabel ingericht. Uitzicht dat nooit zal vervelen!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.